середа, 25 березня 2015 р.

Посилка від Lirene / Parcel from Lirene

Ніщо так не тішить блогера зранку, як повідомлення від Нової Пошти, що пора забирати посилку) Сьогодні покажу вам, що приїхало мені на огляд - косметика польського бренду Lirene!

Nothing brings more pleasure to blogger, than morning message from Nova Poshta, that you should gat your parcel) Today I'm showing you, what I've got for a review - Polish brand Lirene cosmetics!


Я вже неодноразово бачила продукцію Lirene в наших мережах і звернула на неї увагу через широкий асортимент та порівняно бюджетні ціни. Тим більше завжди цікаво дізнатись більше про продукцію наших сусідів) Моє знайомство почнеться з догляду за обличчям.

I have repeatedly seen Lirene products in our stores and it caught my attention with a wide range of items and comparatively low prices. Moreover it's always interesting to learn more about the products of our neighbors) My acquaintance starts with face care.

1. Lirene нормалізуючий розгладжуючий крем (нічний) для жирної та комбінованої шкіри - мені зазвичай важко підібрати крем, котрий би не перевантажував шкіру, буду експериментувати з новинкою) ОГЛЯД ТУТ
2. ВВ-крем Ідеальна шкіра Lirene HyaluroTone - BB-крем + гіалуронова кислота - це має бути дуже цікавий продукт! ОГЛЯД ТУТ
3. Lirene міцелярний демакіяж  для очей 3 в 1 - бо змивок для макіяжу багато не буває) ОГЛЯД ТУТ
4. Lirene матуюче молочко для демакіяжу очей та обличчя для жирної та комбінованoї шкіри - дуже давно не використовувала для демакіяжу молочко, з радістю згадаю про такий метод. ОГЛЯД ТУТ

Детальні огляди скоро в блозі!

1. Lirene Normalizing mattifying cream (night) for oily and combinated skin - usually it's hard for me to find a cream, which doesn't overtire my skin, so I'll do sme experiments with the new one) REVIEW
2. Lirene HyaluroTONE Perfect skin BB cream - BB-cream + hyaluronic acid - this must be really interesting product! REVIEW
3. Lirene Micellar Eye Make-up Remover 3in1 - because you never get enought make-up removers) REVIEW
4.  Lirene mattifying make-up remover for face and eyes for oily and combinated skin - I haven't tried a make-up removing milk for ages, will try this method again and with a big pleasure. REVIEW

Detailed reviews soon in the blog!


А ви користувались засобами Lirene? Які враження?
Have you tried Lirene products? What are your impressions?

                                             Засоби надано для незалежного тестування компанією Lirene

22 коментарі:

  1. Користувалась їх тоніком, на жаль, не згадаю, котрим. Нормальний. Не "вау", але непогане враження лишив.
    Зараз щоденний скраб у фіолетовій тубі. Якщи забити на аромат, трохи схожий на запах чоловічої косметики, то чудовий засіб. Ну й запах непоганий, просто невластивий "дівочим" засобам)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це перше знайомство з їхніми зусобами) Дякую, що розповіла про свої враження!

      Видалити
  2. продукцією цієї марки ще не користувалася, чекатиму твоїх відгуків)

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Дякую) Хоча у дні, коли я без паспорта, мені стає сумно від цієї раптової новини))

      Видалити
  4. Я обожнюю цю косметику, перепробувала вже майже всі засоби і до жодного не виникло ніяких претензій:)

    ВідповістиВидалити
  5. Я теж давненько поглядаю на продукти марки. З нетерпiнням чекаю огляди.

    ВідповістиВидалити
  6. очень неплохая косметика за бюджетную стоимость

    ВідповістиВидалити
  7. Я знакома немного с маркой, мне понравился ее уход. Интересно будет почитать твои впечатления о продуктах. :):):)

    ВідповістиВидалити
  8. Я теж маю цю марку)) люблю її і буду пробувати ще))

    ВідповістиВидалити
  9. Мне кажется, что эта косметика очень даже неплохо себя проявляет, как для бюджетной )) Особенно нравятся их мицеллярки, практически не уступают дорогим

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я міцелярку не дуже оцінила, принаймні цю, а от крем - просто захват!

      Видалити
  10. а я до сих пор так ничего этой марки и не брала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я часто в магазинах бачила) Тому тішусь, що тепер потестую)

      Видалити