субота, 28 березня 2015 р.

Lirene матуюче молочко для демакіяжу очей та обличчя / Lirene mattifying make-up remover milk for face and eyes

Блогерська мудрість проголошує: "Змивок для макіяжу ніколи не буває забагато!". І це щира правда) Тому сьогодні вам розповім про мою приємну новинку - Lirene матуюче молочко для демакіяжу очей та обличчя, яке створене спеціально для власників жирної та комбінованої шкіри.

Bloggers wisdom proclaims: "There's never too much make-up removers!". And this is so true) So today I'll tell you about a nice new-in - Lirene matting make-up remover milk for face and eyes, which suits expecially oily and combination skin.


На сайті я не знайшла інформації про продукт, але упаковка повідомляє, що у складі молочка - вітамін Е і гліцерин, а також аллантоїн та Д-пантенол для розгладження епідермісу і його пом'якшення. Молочко знаходиться у доволі великій (200 мл) баночці з дуже зручною кришечкою: спеціальна виїмка для пальця дозволяє відкривати кришку без проблем і без ризику зламати нігті (і тут мої читачі-нейлблогери з жахом подумали про ті баночки, котрі псували їм всю красу!) Молочко по консистенції доволі рідке, білого кольору, запах асоціюється в мене з молочними продуктами (молочко ж!) і ще якоюсь такою косметичною кислинкою. Запах насправді невідчутний майже.


I've found no information about the product on the site, but the tube says, that milk contains vitamin E and glycerin, and also allantoin and D-panthenol for smoothing the epidermis and mitigation. Milk goes in a rather large (200 ml) jar with a very comfortable lid: special slot for finger lets you to open the lid without problems and without risk to break nails (and here my readers-nailbloggers thought with horror about these jars, which have spoiled their beauty!) Milk consistensy is quite liquid, color is white, flavor associates with dairy products (milk it is!) and some cosmetic sour. The flavor is actually almost imperceptible.



                    Супер-кришечка! Super-lid!

В ролі матуючого засобу молочко проявило себе чудово: позбавляє шкіру блиску і надлишку жиру, пом'якшує  - сама приємність. В ролі демакіяжу продукт легко може впоратись з тоном, помадою, тінями тощо. Але всякі туші-олівці зняти без зусиль не вийде. Тому я комбіную це молочко з іншими, потужнішими засобами для демакіяжу і залишаюсь цілком задоволена.

As a matting product milk showed itself perfectly: it make the skin shiny and eliminates oil, also it softens the skin - absolute pleasure. As a make-up remover this product can easily clean up the tone, lipstick, shadows and more. But all sorts of pencils and mascaras are not so easy to remove. So I combine this milk with other products, stronger for make-up removing, so that I remain totally satisfied.


А як вам демакіяж від Лірен?
What do you think of Liren make-up removing items?

                                   Засоби надано для незалежного тестування компанією Lirene

20 коментарів:

  1. Цiкаве молочко, я б спробувала:)

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Я її відверто обожнюю) І в них у інших баночок теж такі кришки! Найзручніші, які я бачила)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. У мене теж є міцелярка, але для мене вона наадто делікатна) А от молочко я оцінила!

      Видалити
  4. Мені міцелярки сподобались та всі засоби по догляду за обличчям:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я наразі просто підсіла на нічний крем) Він чудовий!)

      Видалити
  5. Цiкаво! Не використовувала ще цю марку.

    ВідповістиВидалити
  6. отлично что помогает от блеска избавиться)

    ВідповістиВидалити
  7. Цікавенький продукт) Матуюче молочко це дуже несподівано)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чему несподівано?) Наче ж таких трохи водиться на нашому ринку...)

      Видалити
  8. дуже добре що очищує глибоко, у мене комбінована шкіра, і це неймовірно важливо, дякую за пост))

    ВідповістиВидалити