четвер, 5 березня 2015 р.

Liebster Blog Award #6, 7, 8, 9, 10 і 11

Liebster Blog Award знову активно мандрує блогами! І вона навіть знову прийшла до мене)) Дякую, дівчата! А от попередні блогопости на цю тему: першу можна знайти тут, а другу і третю - тут, а тут - 4 + 5. Сьогодні я розповідаю про себе та відповідаю на питання від ІнниДашіМариниОксани, Саші і Віки=) Ось стільки нагород зібрав мій бложик - щастя-щастя-позитив!




Почну з запитань Інни:

1. О чем больше всего вы любите писать в своем блоге? Для мене цікаві багато тем, але улюблені - декоративна косметика. І лачки) І мандри!

2. Сколько уходит времени на написание одного отзыва? Без фотографування та обробки фото - десь так 30 хвилин. Хоча іноді пишеться дуже легко й швидко. А над деякими постами - наприклад, про книги чи подорожі - я можу сидіти довго-довго))

3. Что вам больше всего нравится читать в блогах, какие темы интересуют больше всего? Люблю читати детальні відгуки, котрі містять враження автора у кількості більшій за два речення. Особливо подобається, якщо у блогера є свій стиль і почуття гумору))

4. Какие у вас увлечения, чем вы занимаетесь в свободное от работы время? Ммм... це дуже широка сфера. Я пишу майже весь вільний час. Виступаю на всяких літературних подіях. Малюю. Катаюсь на лижах. Танцюю історичні танці. Шлю листівки. Читаю в транспорті. Дивлюсь аніме. Таке от)

5. Как часто вы совершаете покупки новой косметики? З появою блогу - куди частіше, ніж раніше)) Але взагалі під настрій)

6. Часто ли удача и везение сопутствует вас? Спірне питання. Я не покладаюсь на везіння і вірю, що все - в наших руках.

7. Какие самые запоминающие книги вы прочли, от которых у вас  остались положительные эмоции? Біографія Мікеланджело "Муки і радості" пера Ірвінга Стоуна, "Ловець у житах" Селінджера, "Казки старого Вільнюса" Макса Фрая... Взагалі, таких книг багато, а я такий книгоман, що можу розписатись тут на окремий пост)

8. Какие бренды косметики вы покупаете чаще всего, и почему именно они? Судячи з моєї косметички, я найчастіше купую Maybelline i Yves Rocher. Звикла до них в часи студентства) Та і вони доволі бюджетні. Зараз почала купувати більше нових брендів, зокрема відкриваю для себе Artdeco, L'Occitane i MAC))

9. Какое блюдо вы любите готовить больше всего? Поделитесь рецептиком) Готувати не люблю, хіба що за компанію) Улюблене? Мм... соєві штуки в соєвому соусі + смажені грибочки. Ням-ням-ням))

10. В каких странах вы отдыхали и где понравилось больше? Не відпочивала, але "пробігала туристом" в Молдові, Угорщині, Австрії, Чехії, Польщі і Німеччині. Моя любов - Австрія та Чехія. 

11. Как вы считаете, что человек должен успеть сделать за жизнь? (можно кратко) Самореалізуватись. Навчитись відчувати себе щасливим. Навчитись приймати і пробачати.


А тепер відповіді для Даші:

1. Охарактеризуй себя одним словом? Позитивчикходячий - майже одне слово)               

2. Если на руках сумма денег на "порадовать себя" скорее всего это будет декоративка/уход/одежда или может быть духи? Декоративкаааа *О* Помада або лак.

3. Что вдохновило тебя на свой блог и почему у него такое название? Надихнуло ммм... бажання працювати в модній сфері. Я журналіст і мені доводилось займатись цікавими проектами, але проекти закінчились, а бажання залишилось! Назва означає "красивий алфавіт" японською. Назва народилась з мого захоплення Японією))

4. Что самое сложное в ведении блога ? Зловити погоду для фото!))) Іноді я ще не знаю, ще написати про засіб - це частіше буває з засобами для волосся. 

5. Как близкие относятся к твоему увлечению? Майже ніхто не знає XD Ті, хто в курсі, наче ставляться позитивно. 

6. Какое самое классное средство по уходу за кожей ты пробовала? Мм... лосьйон Авен *О* Реально рятує мою шкіру і дуже гарно матує. 

7. Твоя любимая марка косметики? Yves Rocher  дуже люблю. З нових для мене марок подобається Lush, Artdeco, MAC i Too Faced. Тут ще питання в тому, що є улюблені засоби у різних марок: у когось догляд, у когось декоративка, у когось лачки... 

8. Если бы ты попала на необитаемый остров и с собой можно было бы взять только одно средство что это было бы ? Антикомариний спрей)))

9. Твоя самая большая косметическая хотелка? Палетка Naked або ще якась крута палетка тіней *__* Дуже люблю палетки, хоча розумію, що використати їх до кінця все одно не вийде, але хочеться багато-багато!

10. Есть ли какие-то увлечения помимо блога? Морррреее)) Писанина, малювання, літературники, лижі, танці, листівки, мімімі.... о, аніме, іноземні мови, косплей... Поїздки! Японія! Австрія! Сережки!.. 

11. Твой любимый фильм/книга или может быть сериал? "Володаря Перснів" з дитинства обожнюю)) А взагалі, дуже багато всього. Для різноманітності - аніме "Ван Піс". 


Відповіді на питання від Оксани:

1. Какая косметика является вашей "слабостью" (лак, румяна, помада и т.п.)? Лаки і помади) Просто не можу пройти повз стенди з цією няшністю! Ну і ще блиски для губ. 

2. Где чаще всего покупаете косметику? У Космо і Вотсонсі) От була б в нас Сефораа...

3. Как относитесь к передариванию косметики не подошедшей вам? Якщо чесно, у мене її не так багато, тому я не стикалась з такими ситуаціями. Взагалі я негативно ставлюсь до того, щоб передаровувати щось своє, бо вважаю, що подарунок треба підбирати саме для людини, якій даруєш. Але, мабуть, якщо ти блогер, у котрого завали косметики, то така практика нормальна)

4. Что вас вдохновляет на эксперименты со своим образом? Настрій! От іноді прокидаюсь і розумію, що сьогодні треба зробити якийсь цікавий макіяж, якого я ще не пробувала) І - вперед!

5. Вы делаете макияж каждый день? Из чего состоит ваш повседневный макияж? Я роблю макіяж завжди, коли йду з дому. Ну, тобто майже щодня. Повсякденний: тон + пудра, на очах тіні + олівець/підводка + туш. Ну і губи оформляю блиском чи помадою)

6. Из чего состоит ваш ежедневный уход за кожей? Вранці вмивалка + тонік + лосьйон Авен або крем. Ввечері після змивання макіяжу масочка і теж якийсь лосьйон чи тонік під настрій + зволожуючий крем. Крем для шкіри довкола очей - вранці і ввечері. 

7. Какие процедуры по уходу за волосами вы считаете обязательными? Как часто их выполняете? Обращаетесь к мастеру или выполняете их самостоятельно в домашних условиях? Якось з волоссям в мене нема особливих проблем, тому обходжусь масочками-бальзамами. У майстра лише підстригаюсь)

8. Есть ли любимые бренды? Если да, то какие? Я доволі багато користуюсь засобами Yves Rocher i Maybelline) Зараз активно розширюю свою косметичну поличку, тому знайомлюсь з багатьма новими засобами, але не буду записувати в ряди улюблених марки, з якими я ще мало знайома ^^ З часом!

9. Имеет ли для вас значение страна-производитель при выборе косметических средств? Если да, то каким отдаете предпочтение? Донедавна я не особливо на це зважала, але тепер цікавлюся. Особливо приємно дізнаватись про нові українські бренди, якщо у них хороша продукція)

10. Как часто советуете подругам или родственницам попробовать определенное косметическое средство? Для подруг я вже давно персональний стиліст-візажист)) Але намагаюсь не радити нічого, якщо у мене про це не запитують - не хочу нав'язувати свої думки)


11. Доверяете ли рекламе при выборе косметики? Основываясь на чем, принимаете заключительное решение о покупке? На рекламу зважаю в останню чергу. Скоріше почитаю відгуки, подивлюсь тестери чи пробники. Іноді купую щось спонтанно наугад) 



Питання від Марини:

1.Что вдохновило на создание блога? Якось я писала серію статей про Львівський Тиждень моди, потім влаштувалась працювати на сайт про моду... і "понеслась"!)) Хотілось більше писати на цю тему)

2. Как выкраиваешь время на ведение блога, создаешь план или пишешь спонтанно? Зараз в мене непогана ситуація з вільним часом, тому з цим проблем нема. Стараюсь писати регулярно, коли є багато засобів для огляду, то виходить навіть частіше, ніж планую)

3. Чем занимаешься по жизни? Это связано с бьюти-сферой? Я письменник і журналіст-фрілансер, який в минулому працював у сфері моди трохи. Б'юті просто ніжно люблю і мені цікаво про це писати)

4. Чем увлекаешься помимо ведения блога? Можна я просто скопіюю відповідь з попередніх питань? Писанина, малювання, літературники, лижі, танці, листівки, мімімі.... о, аніме, іноземні мови, косплей... Поїздки! Японія! Австрія! Сережки!.. 

5. Какая музыка тебе нравится: стиль, громкая / тихая, в наушниках / колонках? Люблю інді, альтернативу, рок, фольк-метал, багато всього) Вдома слухаю в колонках, але доволі тихо, а от коли кудись йду - в навушниках, на будь-якій зручній гучності)

6. Какие человеческие качества ценишь, а какие теперь не можешь? Широка тема) Люблю відкритих й щирих людей, ентузіастів з  почуттям гумору і позитивним поглядом на життя. Відповідно не поважаю лицемірство, а ще не терплю пафос і зверхність особливо з боку людей, котрі нічого не зробили, щоб мати право почувати себе кращими за інших.

7. Ты интроверт или экстраверт? Душа компании или одиночка? Періодами) Але все ж більше екстраверт. Люблю компанії, люблю соціальне життя, але це не заважає закриватись в собі для роботи і я не раз міняла тусівку на вечір писанини.

8. Как относишься к словам-паразитам: это действительно паразиты или уникальный стиль речи?)) У тебя они есть / были? Слова-паразити - це слова-паразити) В мене таким словом в певному сенсі є "печенько" ((

9. Склонны ли ты к риску? Какой самый безумный поступок? Здається, не особливо. Мені вистачає екстріму на лижах)) Але колись в дев'ятому класі я дізналась номер хлопця з іншого міста, який мені подобався, зателефонувавши його шкільній вчительці))

10. В каком таком удовольствии ты себя никогда НЕ откажешь? КАВА! Кава-кава-кава. не можу жити без кави) Власне, я пробувала... але не можу.

11. Счастье есть? Что это для тебя? Щастя є) Щастя = рух, розвиток, реалізація, момент і віра в позитив)

Питання від Саші:

1. Сколько косметических продуктов тебе нужно для ежедневного макияжа? Мінімум 6) Тон, пудра, тіні, олівець чи підводка і помада чи блиск. 

2. Важна ли для тебя натуральность состава? Я відносно недавно почала розбиратись у складі косметики і моя увага до натуральних засобів та всяких шкілдивостей сильно зросла. Проте у тому ж інтернеті є діаметрально протилежні статті про користь чи шкоду деяких компонентів( Але натуральність люблю і дуже ціную можливість використовувати такі засоби.

3. О чем больше любишь писать? Декоративка или уход? Декоративка! Її цікавіше фотографувати) Ну і вона викликає в мене більше емоцій. Та і догляд більш індивідуальна річ, тому я можу писати пост, що якийсь засіб ну ніякого ефекту не дає і все таке, а комусь він буде навпаки дуже вдалим. А от з декоративкою простіше: червона помада червоною буде, як не крути))

4. Назови фирмы. которым ты доверяешь на 100% На жаль, я ще не такий досвідчений блоггер і косметикоман, щоб з певністю казати про бренд, що я на 100% впевнена, що всі його засоби круті і не підведуть)

5. В каком возрасте начала ухаживать за кожей? В школі іноді купувала якісь умивалки модні тоді. Але систематично взялась за це діло в університеті - років в 18. Тішусь, що зараз дівчата-школярки більш просвітлені в плані догляду, ніж я в свій час. Може, якби я раніше взялась за себе, то зараз не мала б стільки траблів))

6. Твое любимое время года и погода? Перший день, коли відчувається весна в повітрі. Різвяні засніжені вечори. Млосні ночі літа, коли нарееешті свіжість після спеки. Різне...

7. Как друзья и близкие относятся к твоему блогу? Читают ли? Про нього знає дуже мало моїх знайомих. Не знаю, чи читають))

8. Сколько знаешь языков? Складне питання) Ну в мене advanced інгліш. Я трохи говорю японською, але майже не пишу нею) Розумію польську, але не говорю. Вчу французьку... і не думаю зупинятись) 

9. Где мечтаешь побывать? Что увидеть? Довго мріяла про Відень - побувала! Мрію пвоернутись) Тепер хочу в Японію, Італію, Англію, Францію...  Все побачити. Все відчути. В-с-е!

10. Правша или левша? Правша)

11. Твой любимый предмет гардероба? Синя вінтажна англійська сукня. Бежева спідниця в квіточки) Сукня в шотландську клітинку. 



І завершу відповідями для Віки:

1. Что подтолкнуло Вас на создание своего блога? По суті про це я вже писала) Найбільше підштовхнула робота на модному сайті)) І любов до цієї тематики, звичайно ж!

2. Что самое трудное при ведении своего блога? Почему? Зловити погоду для фото) Бо я знімаю на телефон переважно - він кращий за мій старий фотік, але без сонця не особливо гарно фоткає(( 

3. Сколько времени в неделю Вы уделяете своему блогу? Вы считаете это много или мало? У мене і робота, і багато розваг - за компом, тому я зиркаю в блог щодня і доволі часто. Вважаю, що це оптимально, коли є вільний час. Коли буває завал роботи, то виділяю собі якийсь період - наприклад, 30 хвилин на день суто для блогу)

4. Как относятся Ваши друзья, родственники, семья к блогу? Поддерживают или отговаривают вести дальше? Родині я не палюсь. Друзі ставляться позитивно. Але друзям я теж не палюсь - знають лише деякі "утаємничені".

5. Планируете ли вести свой канал на youtube, как это делает множество блоггеров? Почему? Не планую) Мені особисто не дуже подобається формат відеоблогів, мені самій дивитись їх лінь, тому не хочу цим займатись))

6. Чем увлекаетесь за границей блогожизни? Кто Вы по профессии? Я журналіст по професії, а захоплююсь морем речей, котрі згадувала в попередніх питаннях: Писанина, малювання, літературники, лижі, танці, листівки, мімімі.... о, аніме, іноземні мови, косплей... Поїздки! Японія! Австрія! Сережки!.. 

7. Со скольки лет начали краситься? В школі на дискотеки) В універі почала використовувати туш, тоналку... Десь так на курсі третьому почала робити макіяж постійно) 

8. Какой самый экстремальный эксперимент Вы сделали со своей внешностью? Во сколько лет это было? Ніколи не робила експериментів з зовнішністю, які не можна було б легко змити)))

9. Каким уходовым средствам отдаете предпочтение - домашним или покупным? Почему? Я все купую. Мабуть, вдома готувати трішки лінь та ще і родичі здивуються)

10. Какой Ваш самый любимый продукт из декоративной косметики и уходовой? Конкретно важко назвати. Я великий фанат помад і блисків, один з нових улюбленців - блиск Artdeco Hydra Lip Booster. А з догляду ніжно люблю лосьйон для проблемної шкіри від Avene.

11. Назовите 3 продукта декоративной косметики, без которых Вам ни за что не обойтись. Без тоналки MAC Pro Longwear, помади Seventeen All Day і бальзамчиків для губ)

Ось і все)) нічогенька вийшла підбірка!
Я вже раніше передавала цю естафету багато разів, тому сьогодні обмежусь лише кількома номінантами: 

Наталія
Віка
Інесса

А мої запитання звучать так:
1. Які ваші плани на весну?)
2. Як блог змінив вашу ставлення до косметики/догляду?
3. Ваш ТОП-5 косметичних must have!
4. Улюблений бренд догляду~
5. Улюблений український бренд
6. Яким ви бачите ваш блог через... 5 років?
7. Ви любите іноземні мови? Яку хотілося б вивчити?
8. Про що вам найцікавіше писати у блозі?
9. А ви лакоманите? Якщо так, то які улюблені відтінки лаків?)
10. Яке місто/країна вразили вас найбільше?
11. Улюблені точки/портали для шоппінгу)

32 коментарі:

  1. Вітаю з нагородами) Було дуже цікаво читати відповіді))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Таак, з таким морем питань в мене був простір для фантазії!

      Видалити
  2. Ого який пост вийшов :)) Цікаво було почитати :) Поздоровляю :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Зібрала всі нагороди в один пост,от стільки вийшло!)

      Видалити
  3. Вітаю за нагородами) Дякую за відповіді))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую і дякую))) Мені було дуже весело все це писати!

      Видалити
  4. Натусь, да тебя просто "забросали" наградами! Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)) Так-так, я сама здивувалась! Це, мабуть, класно) Ну тобто, це однозначно класно!

      Видалити
  5. Вітаю з нагородами. Цікаві відповіді)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Ага, я майстер рандомного креативу XD

      Видалити
  6. Я без вашої львівської кави теж не можу) Коли буваю у Львові, то щодня кудись ходжу на каву))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Львівська кава - це вже як бренд) Ну я тут живу постійно, але теж майже щодня кудись намагаюсь зайти - це як мій маленький подарунок собі та своєму натхненню на тлі щоденної рутини ^^

      Видалити
  7. Позитив ходячий- именно то слов :) Спасибо за ответы :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха, дякую велике))
      До речі, я саме займаюсь постом про Львів)) Дякую за ідею!

      Видалити
  8. с наградами, интересно почитать ответы))) Натик спасибо за награду)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! )) І буде цікаво почитати твої відповіді!

      Видалити
  9. "красивий алфавіт".. хм, цікаво)
    Теж обожнюю море і каву)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це було спонтанно... але мені сподобався такий варіант)
      Кавакавакава))

      Видалити
  10. дякую за відповіді - цікаво було познайомитись ближче)
    у Львові і я без кави не можу прожити)) це ніяк не вийде - всюди аромати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Навзаєм))
      Так-так! Кава і Львів - нерозлучні!

      Видалити
  11. Наташенька, ничего себе сколько у тебя наград)) умничка, спасибо за твои ответы, очень интересно было узнать о тебе новое)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Та я сама здивувалась, що стільки разів.... але приємно!

      Видалити
  12. Цікавенько-цікавенько! ;-)
    З нагородами тебе!

    ВідповістиВидалити
  13. Відповіді
    1. Дякую) В мене тут ціла колекція цих авардів вже))

      Видалити