четвер, 19 березня 2015 р.

Garnier Skin Cleansing зміцнюючий засіб для зняття макіяжу очей 2в1

Змивок для макіяжу багато не буває - практика показує, що вони закінчуються найшвидше. Особливо взимку, коли я тону побільше, і всякі стійкі помади на губах. Сьогодні розповім про свого мініатюрного помічника в боротьбі з водостійким макіяжем - Garnier Skin Cleansing зміцнюючий засіб для зняття макіяжу очей 2в1.


 Інформація від виробника:
"Перший засіб для зняття макіяжу з очей, який поєднує в собі максимальну ефективність і захист ваших вій.
Всього через 4 тижні ваші вії в 2 рази міцніші
Аргінін зміцнює волокна вій, щоб вони стали товщі і сильніші"


Він справді мініатюрний - баночка 125 мл, зі стандартною для засобів Гарньє кришечкою, котра мені особисто дуже зручна. Такий формат чудовий для дороги - власне, беру баночку з собою в подорож і дуже задоволена її умовно "тревел-сайзом". Засіб двофазний: жирний фіолетовий шар + прозора "водичка" у нижній половині ємкості. Тому перед застосуванням варто гарно збовтати!

Свою основну функцію - знімати водостійкия макіяж - засіб виконує успішно. На упаковці зазначено, що він для очей, але я ним ще забираю помадку - цілком задоволена. Очі не подразнює, шкіру не сушить, жирної плівки не залишає, хоч я мала певне очікування. Вплив славнозвісного аргініну на свої вії я не особливо помітила, але, чесно кажучи, і не чекаю від змивки для макіяжу укріплення. Так що всім задоволена, буду користуватись далі, час від часу чергуючи з іншими продуктами - не люблю одноманітності навіть в демакіяжі)

А яка ваша улюблена змивка для стійкого макіяжу?

Garnier Skin Cleansing зміцнюючий засіб для зняття макіяжу очей 2в1 можна придбати на сайті  Parfumeria.ua

26 коментарів:

  1. Дякую за огляд) Було дуже цікаво почитати, так як я завжди в пошуку свого ідеального засобу для зняття макіяжу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж завжди в цьому пошуку)) Буду ділитись новими ідеями))

      Видалити
  2. Цiкава штука, я не користуюсь водостiйкими засобами, але буду мати на увазi, що така бюджетна штука працюватиме якщо знадобиться))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мні найбільше подобається двофазник від Лореаль, але цей засіб отримує плюсики за формат)

      Видалити
  3. я сейчас тоже пользуюсь средством для снятия макияжа от garnier,мне нравится

    ВідповістиВидалити
  4. Наташ, спасибо что рассказала! Мне такое средство интересно ))

    ВідповістиВидалити
  5. Я не пользуюсь устойчивой косметикой) Мой фаворит - мицеллярка Лореаль)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А у меня всякого-разного полно) Лореаль для стойкого макияжа люблю -может, даже больше, чем эту)

      Видалити
  6. Цікавий засіб, думаю спробувати варто:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вельми бюджетний і приємний на свою ціну)

      Видалити
  7. Очень популярное средство для снятия водостойкой косметики, да к тому же вполне бюджетное. Давно хочу попробовать)) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, приємна штука) Моя шкіра його оцінила позитивно!

      Видалити
  8. Мені подобається Laneige remover, він в мініатюрах по 25мл, я рідко використовую змивку для макіяжу, тому мені такий об'єм дуже підходить)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не чула про таку, дякую за рекомендацію) В мене такі засоби йдуть доволі активно, але такий міні-формат я б брала в дорогу)

      Видалити
  9. водостойкой косметикой не пользуюсь, так что мне и обічной мицеллярки хватает) но тоже от Garnier))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене є їхня величезна міцелярка 400 мл, але вона мені трошки шкіру сушить(

      Видалити
  10. у Garnier отличные очищающие средства :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, и бюджетные, и приятные) Хотя не все, но у меня преимущественно позитивные впечатления о них!

      Видалити
  11. таким еще не пользовалась, спасибо за отзыв)))

    ВідповістиВидалити
  12. хорошая марка, главное что не раздражает глаза, у меня с этим всегда проблемы, надо попробовать))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене очі не особливо чутливі, але все одно є засоби більш комфортні, а є менш. Цей - більш комфортний)

      Видалити