пʼятниця, 13 березня 2015 р.

Мій Eurotour. Частина третя: Дрезден, Нойшванштайн, Мюнхен і Краків

Надворі весна, а я продовжую розповідати про свою подорож на зимові свята. Остання частина мандрівки розпочинається! А попередні дві ТУТ і ТУТ. Після чарівної новорічної Праги моя дорога пролягла в історичний Дрезден...

...і Дрезден виявився помпезним та красивим, але водночас трохи розчарував. Річ у тому, що ми приїхали туди по обіді, коли вже майже смеркалось. До того ж всі були стомлені після ранкової зливи в Празі, коли в мене, наприклад, вода квацяла, здається, навіть в мізках.

Панорамка

Після приїзду ще був час перед екскурсією, тому ми встигли зайти на каву з тортиком в милу кав'ярню "Еміль Рейнманн" навпроти інформаційного центру в якомусь моллі. Я маю особливу пристрасть до імені Еміль, бо так звуть одного з персонажів книги, над котрою я зараз працюю)) Після кави з яблучним пляцком, ми з групою в сутінках прогулялись екскурсією по історичній частині міста, де собори, палаци, музеї і 102-метрова фреска з керамічних плиточок, котра демонструє нам імперську династію. Скажу я вам, що це справді епічно, розкішно і особливо чаруюче ввечері!..

102 метри Габсбургів)

Театр, на духа котрого - Діоніс з Аріардною. У мене особливі сентименти до Діоніса)

Історичний центр і набережна не менші сторична

Сонна я та найбільша лютеранська церква у світі

Але після екскурсії виявилось, що там особливо й не було, куди більше піти. Ми мали час до півночі, а близько дев'ятої закрились усі заклади, крім пафосних дорогих ресторанів (( Ще встигли відправити листівку з місцевої пошти, котра притулилась в зовсім непримітному "вагончику", який я сприйняла за якийсь кіоск, і погуляти торговим центром.

Нічні палаци

Пошта! *__*

І купити шоколадку з зеленим чаєм) Ми спробували мініатюрку тої шоколадки, котра нам дуже сподобалась, але великої плитки в магазині не було. Проте добрий продавець зателефонував у інший їхній магазин і ми змогли купити омріяну шоколадку там *__* Я дуже зацінила цей жест! Але до самої ночі довелось сидіти в МакДональдсі, а Дрезден нагадував дуже сумне, порожне і безлюдне місто. Мабуть, його жителі десь розважаються ввечері в п'ятницю, але де? Цього нам так не вдалось дізнатись.

Арагорн у магазині для фанатів

Супер-трамвайчик!

Трохи історичної набережної

...багато вільного часу)

Зате наступний ранок після ще однієї виснажливої нічної подорожі автобусом розпочався зі справжнісіньких засніжених і чарівних альпійських краєвидів і походу до замку Нойшванштайн.

Раніше я бачила цей замок лише на листівках і думала, що він схожий на Ластівчине Гніздо - мініатюрний та милий. Я помилялась) Коли з ранкового туману виступили стіни замку, то здавалось, що я знову потрапила в казку, проте не милу і солодкаву, а старовинну, містичну історію. Можливо, за іншої погоди Нойванштайн виглядав би по-іншому теж, але ось такі в мене від нього враження. А ще виявилось, що у цього замку є сусід, котрий набагато менш відомий. Несподіванки звідусіль! Особливо ж мене здивував сувенірний магазин японців. Я трохи знаю японську, то ви б бачили вираз обличчя продавців, коли звичайна neристка заговорила до них рідною мовою! Охохо)) А ще в містечку біля замку було величезне озеро з видом на Альпи - це варте того, панове, це варте того!

Пошта на гірській доріжці!

Позаду - Альпи!

Але ми довго не затримувались там і вирушили далі - до Мюнхена. На жаль, одне з найкрасивіших міст Німеччини зустріло нас холодом і дощем, тому враження від нього теж дуже змиті - ми навіть прогуляли половину екскурсії, бо було не вельми приємно ходити в мокрому одязі по калюжах( З того, що я  помітила - в Мюнхені надзвичайна ратуша! І дуже крутий п'ятиповерховий книжковий магазин в самому центрі, котрий нам порадила продавщиця-українка в одному з шоколадних магазинчиків. Я там погортала багато всього, але англомовний відділ вельми маленький, а в німецькій я нуль. Через погоду Мюнхен став містом, котре, мабуть, залишило найменше вражень. Але я б хотіла сюди повернутись в кращу погоду і нормально погуляти, а не в сонному та змоклому стані XD

Книжечки *__*

Оперний. Здається)

Велорай!

Ратхаус

Ще одна ніч в автобусі була дуже втомливою. На щастя, в останнє місто мандрівки Краків ми прибули успішно і одразу ж поселились в готелі. Довелось переборювати бажання впасти і заснути, але в мене був серйозний настрій на шоппінг в Кракові. І, озброївшись останніми силами та фотоапаратом на випадок історичних пам'яток, я  відправилась в "похід!" Проблема була в тому, що наш готель був не зовсім у центрі. А щоб кудись поїхати потрібні були місцеві злоті. А знайти обмінник в неділю по обіді та ще й не в центрі виявилось справою важкою. Отож, довелось йти пішки. На щастя, не так далеко - за кілька трамвайних зупинок я побачила "світлов  кінці тунелю" - великий торговий центр "Галерея Краківська", який виявився ще і переходом до залізничного вокзалу. Щастя! Тепло! Світло! Обмінник валют!.. На кілька наступних годин я випала з життя на шоппінг - блогери такі блогери. Так що там блогери... дівчатка такі дівчатка) Коли стемніло, саме настав час для дослідження історичного центру Кракова. Відверто кажучи, я була надто втомлена, щоб його оцінити, але по суті це - аналог Львова. От тільки ще в них є річка і замок. Треба буде дослідити Краків іншим разом, як і Мюнхен.

Тим часом у Кракові)

Замок Вавель!

Набережна!

А наступного ранку ми вирішили на кордон і повернулись в Україну. Останнім часом у мене був трохи сумний настрій - так завжди, коли приїжджаєш додому після захоплюючої мандрівки. Хочеться ще! Але - все попереду) Сподіваюсь мої мандрівничі пости надихнули і вас на якісь цікаві ідеї!