понеділок, 9 березня 2015 р.

Плитки для стемпінгу BornPrettyStore + Мій перший стемпінг з плиткою BP-09

Я читаю доволі багато лакоблогерів і сама час від часу пишу про манікюри, але от стемпінгу чи іншого нейл-арту я ще не пробувала) Було цікаво, але якось ні інструментів, ні досвіду. Тому коли в мене з'явилась нагода нарешті спробувати, то я з радістю погодилась, і так в мене з'явились плиточки з BornPrettyStore та все необхідне для стемпінгу. Але - тут цікаве тільки почалося!

Спочатку покажу вам самі плиточки. Всі вони приїхали до мене з синьою захисною плівкою (диск без неї - перший пішов на експерименти!), з заднього боку - адреса магазину. Всі візерунки дуже деталізовані, чіткі і красивезні - я навіть не знала, з чого почати, але весна-весна і мене потягнуло на квіточки, тому я взялась досліджувати плитку BP-09!





Попередньо я подивилась туторіали на ютубі, почитала блогерів і думала, що я готова до всього. Проте, як і в більшості випадків, коли ми робимо щось вперше, то реальність і наші очікування дуже розходяться. Отож, бере Наталя плиточку BP-09, розмашисто наносить на бажані квіточки лак і... і розуміє, що на радостях забула зняти плівку.


 Плитка BP-09

Знімаю... Беру лак знову - та ба! Картинка не перебивається на стемпер і все тут! Загалом, пройшло ще багато часу, перш ніж я знайшла лаки, які "працюють" і які ні, бо в мене спеціальних нема. Потім завдання полягало в тому, щоб знайти потрібний рівень натиску: щоб візерунок рівно перебився на стемпер,а  потім - так само рівно і повністю на ніготь. Не буду описувати вам, скільки лаків та змивки було пролито, перш ніж у мене почало виходити щось більш-менш адекватне. Краще покажу вам кілька фото мого першого-першого стемпінгу)


У експерименті №1 брали участь: 
Лак-база M.A.G. New 050
Лак для стемпінгу (який насправді не для стемпінгу, але маємо, що маємо)) - M.A.G. New 015
Плитка для стемпінгу ВР-09






Отож, виявилось, що на бірюзовому тлі квіточки мої будуть не вишневими, а світло-фіолетовими, але це вже деталі! Ну що ми фіолетових квіточок не бачили? При другій спробі я взяла інший візерунок з цієї ж самої плиточки і поміняла кольори місцями =) Вийшло наступне:




У експерименті №2 брали участь: 
Лак-база M.A.G. New 015 
Лак для стемпінгу (який насправді не для стемпінгу, але маємо, що маємо)) - M.A.G. New 050
Плитка для стемпінгу ВР-09

Проблеми з рівномірністю натиску кидаються в очі. Але я над цим працюю. От, наприклад, мізинець майже бездоганний!.. Каюсь, перші два манікюри вийшли далекими від ідеалу, проте радості моїй не було меж. А коли навіть подруги помітили, що в мене на нігтях мімімі-квіточки, тоді я була готова просто стрибати від щастя. Щось на кшталт "Віу! Вдалось-вдалось-вдалось!" Третя спроба була вже більш успішною: я навчилась перебивати малюнок повністю, без "втрат" і вірю, що з практикою та підходящими лаками результати покращаться. Ось власне і мій третій експеримент!







У експерименті №3 брали участь: 
Лак-база Odri Matte 011
Лак для стемпінгу (який насправді не для стемпінгу, але маємо, що маємо)) - Maybelline Mini Colorama 16 Berry Sweet
Плитка для стемпінгу ВР-09

Надалі я покажу вам інші чотири плитки у використанні. Не обіцяю море-море варіацій, але по 2-3 візерунки обов'язково зроблю! До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)

Що скажете про такий перший експеримент, має шанс на життя? Принагідно: які лаки порекомендуєте для стемпінгу? 


Продукти для стемпінгу надані для незалежного огляду магазином BornPrettyStore

34 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Спасибо) Я думаю, третий вариант уже имеет право на жизнь?))

      Видалити
  2. Гарні манікюри!))) Вітаю тебе з освоєнням стемпінгу ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Сподіваюсь з часом освоїти його краще і робити різні цікаві штуки)

      Видалити
  3. я на прошлой неделе получила свою первую плитку и набор из штампа и скребка... думаю мои эксперименты будут не менее веселыми :D

    красивые маникюрчики! поздравляю!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, успіхів з експериментами!)) А яка в тебе плиточка?)

      Дякую! Я знаю, що мені ще вчитись і вчитись, але перші успіхи неймовірно тішать)

      Видалити
  4. Wow very pretty nails!!!
    Have a good week!!! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  5. ни разу не пользовалась стемпингом, очень красиво получается!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике)) Я теж до цього не пробувала... але це доволі цікаво) та і результат в перспективі має бути симпатичненьким)

      Видалити
  6. Очень красиво вышло! )) А я боюсь стемпинга как волка ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я боялась, що вийде взагалі нуль, а огляд-то якийсь робити треба!... Виявилось, що все не так страшно)

      Видалити
  7. Красивый маникюр)А у меня вот вообще нет плиток для стемпинга,но в планах обзавестись)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) О, це насправді дуже прикольно й весело, хоча вимагає часу...

      Видалити
  8. Замечательный результат! А мне так и не удается "приручить" стемпинг))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ну, насправді все не так страшно, як я думала... але так, вимагає часу і практики)

      Видалити
  9. Чудові манікюри, особливо квіточки)

    ВідповістиВидалити
  10. Крута штука той ваш стемпінг)) Коли-небудь і собі спробую. А наразі моя любов до ідеального манікюру живе поруч із любов*ю до фаєршоу. Тому от наприклад сьогодні на моїх руках можна знімати майстерклас під назвою "Як зробити гарні руки з обгорілих та обкопчених кінцівок"))))
    Успіхів у подоланні стемпінгових перешкод! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже весела штука, котра дозволяє залити лаком і змивкою всі руки, весь стіл і взагалі)) А тобі треба якийсь термостійкий манікюр! Дуже термостійкий)
      Уі-уі, дякую!

      Видалити
    2. о-хо-хо)) було раз таке, що лак "прикипів" до нігтя. Ледь зняла його потім.

      Видалити
    3. Ого Оо Я з таким ще не стикалась...

      Видалити
  11. третій варіант досить гарний вийшов) бажаю успіхів в приборканні))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, третій я навіть цілий день носила))
      Дякую!

      Видалити
  12. красивые рисунки, но я ни разу стемпингом не пользовалась(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мені було трішки страшно пробувати - ану ж зовсім не вийде? Але в результаті сподобалось))

      Видалити
  13. Дуже гарно! Вітаю з першим разом))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Спробую зробити інші спроби кращими)

      Видалити