середа, 18 березня 2015 р.

Лак для нігтів Born Pretty Chameleon Nail Polish Varnish #217

Весняне сонце дуже сприяє тому, щоб помічати блиск шиммеру та чарівні переливи. Саме тому я звернула увагу на неймовірний і сяючий лак для нігтів Born Pretty Chameleon Nail Polish Varnish #217, котрий якнайкраще підходить для сонячної погоди, адже в ньому причаїлася веселка)


Лачок приїхав до мене в крихітній квадратній баночці 6 мл. Чорна матова кришечка ледь не більша за саму баночку! Власне, ця кришечка + короткий широкий пензель, як на мене, не найзручніше поєднання, але лак не вередливий у нанесенні, тому все гаразд. Власне, в баночці можна роздивитись його чудові переливи, проте найкрутіше спостерігати за ним на нігтях. Як зазначено на сайті Born Pretty, під цей хамелеончик треба нанести чорну базу. Я вибрала бюджетний Odri #003. Лак виявився доволі густим і сохне довго, проте в ролі бази я згодна пробачити йому такі особливості ТХ.


Зверху наносимо Born Pretty Chameleon Nail Polish Varnish #217 - і маємо щастя) Як я вже згадувала, лак непроблемний, доволі рідкий, проте не розтікається, лягає слухняно... і,  боги, який же в нього крутий колір! Глибокий синій перетікає під одним кутом зору в бірюзу, під іншим- у звабливий фіолет. Він буває рожевим, блакитним, сяє то золотом, то різнобарвим шиммером - милуватися і милуватися! У лаку чудовий власний глянець, а я його нанесла з топом, щоб подовше носити) Сохне хамалаончик не дуже охоче, на ньому легко залишити пошкодження, тому гарна сушка стане в нагоді. Ну а загалом - він просто чудовий. Далі фото-фото-фото:







Ціна на сайті BornPrettyStore: 12 $ за 6 мл.

А ви пробували цю серію хамелеонів? Як враження?


Продукти для стемпінгу надані для незалежного огляду магазином BornPrettyStore

До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)


42 коментарі:

  1. Неймовірний колір! Є у ньому щось містичне - дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він дууже крутий) Так, фіолетовий завжди додає фантастичної атмосфери)

      Видалити
  2. Симпатичний колiр, дуже глибокий та насичений!

    ВідповістиВидалити
  3. Оооо фиолетовый, обожаю их :) Красиво хамелионит :)

    ВідповістиВидалити
  4. гарний лак! але ти знаєш я не лакоманьячка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А я дуже навтіь дуже лакоманьячка) Але ще не вмію так добре і акуратно робити манікюр, щоб часто лакопостити) Вчусь!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Дякую) Він в реальності дуже круто виглядає) Це я ще на фото шиммер не передала майже(

      Видалити
  6. Its a fantastic color! And you put is perfectly! Kisses dear!

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Дякую) Старалась його показати якнайкраще))

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Цей наразі мій фаворит серед хамелеонів!)

      Видалити
  9. Симпатичный хамелеон, но что-то уж цена высока для этого магазина. С нашим курсом доллара - это очень круто. Можно найти лаки более известные и по меньшей стоимости))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, ціна - не найкраща його сторона. Але, на жаль, світовий ринок лачків за наш курс долара не особливо переживає. Я зараз згадую - це ж не так давно мені будь-який лак дорожчий за 50 грн. здавався небаченою розкішшю, а тепер з таких в магазинах залишились хіба MAG, Odri (у котрих ще треба постаратись знайти вдалий лак) і Maybelline Colorama(

      Видалити
  10. Щось я дано не заходила до тебе в блог! Лак неймовірний! Такий космос...))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я досі тут) заходь при нагоді))
      Таак, космос - це про нього!

      Видалити
  11. необычный цвет, не встречала раньше... спасибо за наводку!
    люблю пробовать что-то новенькое)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж таких хамелеонів не було, тому він мене дуже тішить))

      Видалити
  12. Відповіді
    1. Дякую) Так, він просто поєднання моїх улюблених відтінків *__*

      Видалити
  13. красивый лак, мне понравился)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Цей лак, безумовно, привертає увагу)

      Видалити
  14. згодна з тобою! цей лак просто чудовий!) сама саме № 217 собі обрала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я впевнена, що на твоїх фото він буде взагалі шикарним) А я, якщо чесно, спробувала би всі... Блогерські апетити не втамувати однією баночкою!))

      Видалити
  15. Цікавий колір)) Форма нігтів подобається))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я йду проти мейнстріму і не ношу "квадратні" нігті))

      Видалити