вівторок, 3 березня 2015 р.

BB-крем Maybelline Dream Fresh BB Миттєве Сяйво. Дуже Світлий

Якось так склалось, що тональних кремів від Maybelline в мене завжди було найбільше. Тому коли я вирішила поекспериментувати з власнозвісними BB-кремами, то в результаті взяла собі BB-крем Maybelline Dream Fresh BB Миттєве Сяйво у відтінку "Дуже Світлий", бо з моєю "сметанковою" шкірою інші не підходять.


 Опис від Maybelline:
"1 неймовірний  засіб для дня чудової шкіри. Щодня.
8 дій в 1 засобі:
• Приховує недоліки
• Покращує стан шкіри
• Наповнює сяянням
• Адаптується до тону шкіри
• Надає м’якості
• Зволожує
• Захищає з SPF 30
• Не жирний, не важкий.

Нанеси Dream Fresh BB Cream тонким шаром на попередньо очищену шкіру обличчя"



Взагалі, у Maybelline є ще серія BB-кремів для шкіри, котра схильна до жирності (як і моя). Але чомусь в тій серії тональних навіть найсвітліший тон був на відтінки 2 темніший за мою шкіру, тому я вирішила ризикнути і взяти Dream Fresh. Цей BB-крем знаходиться в симпатичному тюбику з градієнтом від бежевого до білого та рожево-білими надписами - все так "для дівчаток" і дуже мило. Пластикова кришечка, зручний отвір маленького розміру, котрий не дає кремові розтікатись - з дизайном все чудово.


Наносимо і розтушовуємо 

Сам BB-крем доволі рідкий по консистенції і разом з тим, як на мене, є в ньому щось трохи в'язке. Наноситься дуже легко, добре розшутовується, на шкірі його взагалі практично не помітно - сама приємність. Ще плюси: гарно адаптується під тон шкіри, виглядає непомітним та водночас вирівнює тон, надаючи обличчю делікатного сяйва. Проте для маскування якихось недосконалостей на шкірі цей BB-крем краще поєднувати з консилером, бо сам тональний не дає достатнього покриття. Втім, на тюбику вказано: "догляд з тонуючим ефектом", отож ідеальне замальовування всіх моїх почервонінь і так не входило в його "плани")) Мінус - вищезгадане делікатне сяйво з часом перетворюється в менш делікатний жирний блиск, тому, якщо ваша шкіра, як і моя, схильна до нього, то не виходьте з дому без пудри. Пудра ситуацію рятує дуже навіть непогано.

Висновки: якщо у вас шкіра без проблем і не схильна до жирності, цей BB-крем вас цілком влаштує. В іншому випадку - можна пошукати інші варіанти.

BB-крем Maybelline можна придбати на сайті Parfumeria.ua

А ви користувались BB-кремами з цієї серії? Які враження?

42 коментарі:

  1. Я не пробовала такой крем, мне ВВ кремы не подходят. :):)):

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я мені захотілось експериментів щось))

      Видалити
  2. Уууу у меня как раз "схильна" :) Этот ББ точно мимо)

    ВідповістиВидалити
  3. для моей комбинированной кожи мне этот крем не понравился,не люблю когда лицо блестит,а летом перегружать кожу пудрой не хочется

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, влітку хочеться взагалі без тонального або з якимось легким флюїдом максимум)

      Видалити
  4. ВВ від Мейбелін ніколи не пробувала. Але судячі з відгуку - мені на теплу весну-осінь добре має підійти. Як раз люблю легенькі текстури і такий ефект :)

    ВідповістиВидалити
  5. не для моєї шкіри такий кремчик( зараз користуюся BB від Dr.Sante, вже другий тюбик почала і придбала третій))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я й не знала, що Dr.Sante ВВшки випускає! Треба буде придивитись)

      Видалити
  6. очень плохо что сияющий эффект переходит в жирный блеск(( у меня как раз жирная кожа, мне кажется и пудра здесь не поможет((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У Мейбеллін є серія окремо для жирної шкіри) Але, на жаль, для мене всі відтінки з неї надто темні((

      Видалити
  7. А я зараз тестую ВВ від Лірен)) поки тільки позитив))
    Ще трошки і буде відгук))
    А цей звучить середненько.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З Лірен я ще не знайомилась) Придивляюсь)
      Нуу... цей гарно підійде, якщо шкіра нормальна чи суха і без проблем)

      Видалити
  8. Был пробник) Использовала пару раз летом, вроде и понравился, но не купила все-таки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Он подойдет беспроблемной коже хорошо))

      Видалити
  9. спасибо за отзыв!
    судя по вашим впечатлениям моей коже он просто таки противопоказан! (((

    ВідповістиВидалити
  10. Oh, I Like your blog and your style of writing! Also I’d like to say that you have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Мені цей ВВ крем дуже сподобався, думаю купити ще один:)))

    ВідповістиВидалити
  12. А я предпочитаю обычный тональный крем, ВВ и СС не особо у меня пошли ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А який?) Я теж переважно користуюсь тональними, але щось потягнуло на експерименти)

      Видалити
  13. Я тільки корейським і японським бб кремам довіряю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я власне вважаю, що саме вони і є тими "справжніми" ББ-кремами, з яких все почалось... але мені не доводилось їх пробувати. Можеш порадити щось? Для білосніжки)

      Видалити
    2. Самий світлий Skin79 belbesh balm triple function зелений, для мене він навіть занадто світлий) У нього є тестери и мініатюри, мені дуже подобається.
      Наталя, тобі нагорода від мене http://biryuzovaya.blogspot.com/2015/03/the-liebster-blog-award-4.html

      Видалити
    3. О, у мене є пробник бб-крему цієї фірми)) Якраз спробую))
      Дякую велике *__*

      Видалити
  14. Давно заглядываюсь на этот крем, но теперь поняла, что для моей комбинированной кожи не подойдёт. А жаль, по оттенку как раз мой.Спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, на жаль, комбінованій шкірі він не дуже підійде... Але сам по собі він вельми приємний)

      Видалити
  15. Передаю эстафету награждения блоггеров :) http://yourinfanta.blogspot.com/2015/03/the-liebster-blog-award.html
    Если интересно, буду рада почитать ответы :)

    ВідповістиВидалити
  16. Мені дуже подобається їх дизайн! Дійсно дівочий :)
    Шкода, що крем не дає достатнього покриття.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, милі дизайни - це Мейбеллін вміють)

      Видалити
  17. я такой не пробовала, спасибо за отзыв Натали)))

    ВідповістиВидалити
  18. В мене теж такий) Іноді робить вибрики і погано лягає на шкіру, не знаю, з чим це пов*язано. Але загалом задоволена ним.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Який непостійний! А у мене лягає добре) Але саме рівень покриття і вплив на комбіновану шкіру й не оцінила(

      Видалити