неділя, 1 березня 2015 р.

Згадати все! Зима-2015

По своїй невеличкій традицій - сьогодні пишу про підсумки останніх трьох місяців, враження, емоції та найбільш веселі моменти зими-2015.


Хто ще не знає: то я трохи письменник (пафос-пафос XD), тому літературна діяльність в моєму житті займає одну з найважливіших сходинок. Початок грудня став для мене початком нового проекту: я феєрично закінчила книгу, над котрою працювала дуууже довгий період часу, і вирішила, що тепер я відчуватиму творче виснаження та відпочиватиму. Але знаєте що? А ніякого виснаження не було. Навпаки - одразу ж з'явилось море натхнення і я "з головою" кинулась в новий проект. Власне, новий проект пішов набагато швидше, ніж попередній і за цю зиму при майже щоденній роботі я осмілюсь позначити свій прогрес як 40% історії.


Найяскравіші враження принесла поїздка в Європу. По-перше, це була моя перша така масштабна закордонна мандрівка (Молдову я не враховую)). По-друге, я побувала у ВІдні - місті своєї мрії, і ще багатьох крутих місцях. Про подорож досі розповідаю. Перші дві частини вражень: Будапешт та Відень тут, а тут - Прага! Загалом, це було просто феєрично і передноворічна Прага - любов-любов! Мрію повторити))


Для мого блогу ця зима стала часом доволі активного розвитку: нові читачі, нові партнери та всякі приємності, ще й перша зусріч блогерів Львова! Сподіваюсь, що і далі вийде рухатись в запланованому напрямку.

Ну а ще було багато літературників та виступів, мої дорогі історичні танці та ірландська програма, котра мені ніяк не йде, трохи лиж, трохи поїздок по Україні, постійний шок від цін і курсу валют... але далі - весна. А весна - це завжди пробудження і щось хороше) Віритиму що так і буде!

А як минула ваша зима?

16 коментарів:

  1. Плодотворные итоги)) Желаю тебе дальнейших успехов!

    ВідповістиВидалити
  2. Наталочка, спасибо, что поделилась! С первым днем весны тебя!

    ВідповістиВидалити
  3. Наталя, Лови від мене нагороду The Liebster Blog Award! http://dochjah.blogspot.com/2015/03/the-liebster-blog-award.html
    Чекаю твої відповіді )))

    ВідповістиВидалити
  4. Бажаю тобі ще більше натхнення і творчих здобутків) дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
  5. супер)дуже насищених три місяці, а шо вже весна? я десь в січні загубилася....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, зима пролетіла.. Судячи з сонечка за вікном, скоро весна))

      Видалити
  6. какая замечательная зима, ну весна должна быть еще лучше, ведь скоро солнышко будет))))

    ВідповістиВидалити
  7. Как хорошо, что зима наконец-то закончилась))) Хочется солнца, яркого голубого неба и тепла...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, очень хочу тепла) Но и зима была яркой!

      Видалити
  8. Я в цьому році дуже полюбила зиму)) Навіть трохи сумно, що вона пройшла і настали дощі замість казкового снігу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене теж дощ за вікном демотивує... але я вірю в те, що скоро буде тепло, сонячно і приємно)

      Видалити