субота, 7 лютого 2015 р.

Лак для нігтів ZOYA Stacy

Знаєте, я раптом зрозуміла, що вже давно не писала про лаки. А все чому? А все тому, що перед новорічною поїздкою я обрізала нігті і намагалась відростити їх до нормального стану) Але тепер все більш-меншщ гаразд, тому може мо продовжувати "лакоманію". Сьогодні я покажу вам лак для нігтів ZOYA Stacy, мій перший лак цього бренду, який я отримала в подарунок на зустрічі блоггерів.


Отож, за що ми любимо лаки ZOYA? За те, що вони не містять шкідливих складників, турбуються про наші нігті... Гаразд. Найбільше ми любимо їх за розкішну палітку відтінків, якої найзатятішому лакоманьякові вистачить надовго)) Моє знайомство з лаками ZOYA почалось з темно-винного крему Stacy. Улюблений відтінок! Взагалі, в мене відчуття, що це не зовсім крем, а ближче до желе, але це, мабуть, тому, що колір лаку не асоціюється в мене з вином, а скоріше нагадує густе вишневе желе, солодке, ароматне і смачнюще.




Сам лак у нас в квадратній баночці зі скругленими краями - люблю такий дизайн. Баночка до того ж доволі велика. Пензлик мені видався надто вузьким - я люблю широкі пензлі, але це не біда) По консистенції цей лак доволі рідкий. Тим не менше зручно наноситься і не розтікається, хоч я цього боялась, вперше помітивши консистенцію. Я наносила лак в два шари - цього виявилось досить для красивого вишневого покриття.

                

Приємні деталі - він сохне швидко і має чудовий глянець. також лак гарно самовирівнюється - перевірила це, коли випадково пошкодила покриття одного нігтя, який ще не висох гарно, і вирішила не перемальовувати наново, а підриштувати.

               

Загалом, я думаю, що лаки ZOYA варті уваги і любові)


Ціна на сайті офіційного дистриб'ютора ZOYA: 150 UAH за 15 мл. 

А ви користуєтесь лаками ZOYA? Які враження?)

44 коментарі:

  1. Осенне-зимний такой цвет! Красавец!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, в мене цей відтінок теж асоціюється з такою теплою осінню та корчиневим пальто... а втім, я ношу темно-вишневий манікюр влітку не рідше, ніж взимку XD

      Видалити
  2. дуже люблю такі кольори у лаках, в мене є одна тытка Зоя - червона, якість дуже подобається, поравда колір не дуже)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я їх люблю) Одні з улюблених)
      А як твою "звуть"? Я б подивилась на неї)

      Видалити
    2. будь ласка http://beautychito.blogspot.com/2014/05/zoya-professional-lacquer-tamsen.html)))

      Видалити
    3. Дякую) Все ж я не любитель таких кольорів у власному маніюрі, але виглядає він красииво **

      Видалити
  3. очень красивый оттенок, хочу попробовать лаки этой марки, говорят у них еще и стойкость отличная)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Так, стійкість справді на висоті. Ну за всі лаки не скажу, але ось цей я носила 4 дні без найменших проблем - потім почали затиратись кінчики, але теж мінімально.

      Видалити
  4. Гарний колір))
    І нігті дуже красиві :)

    ВідповістиВидалити
  5. Привет! Давайте дружить! Буду рада взаимному ПЧ
    http://iriskinb.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Класс)) и правда вишневое желе)) люблю такие оттенки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, аж солодкого захотілось! І я такі люблю *__*

      Видалити
  7. Клас) цей лак такий апетитний - якась черешня-желешечка) Просто чудо ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, до нього треба якоїсь смакоти, поки нігті малюєш)

      Видалити
  8. Very interesting entry, I wait for my blog, new post !!! about if we continue down GFC¿¿

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже цікавий колір, я ще ці лаки не пробувала, але планую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Агаа) А тобі які з їхньої палітри подобаються?

      Видалити
  10. Я обожаю такую гамму в оттенках лаков, и предпочитаю носить именно такие)) Ната, очень красивый манкюр!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я теж прихильник таких кольорів, тому цей лак - моя нова любов)

      Видалити
  11. Its a fantastic color! And you put is perfectly! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. У мене ще схожий відтінок Essie є, треба буде зробити фото)

      Видалити
  13. красивый и строгий оттенок) предпочитаю носить такие зимой))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак) А я люблю весь рік - під настрій) Але так, восени-взимку він найбільше личить!

      Видалити
  14. дуже багато чула про цей бренд але через високу ціну ніяк не рішуся купити... дякую за гарні фотографії, відтінок дуже сподобався!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не люблю купувати щось відносно дороге, якщо не впевнена, що воно мені підійде) Але цей лак дістався як подарунок, зате тепер знаю, що Zoya - марка, варта уваги)

      Видалити