вівторок, 10 лютого 2015 р.

Фіксуюча основа під тіні для повік Yves Rocher

З основами під тіні в мене ніколи не складалось: колись я просто про них не знала, потім про одну начиталась негативних відгуків, у іншої не сподобалась баночка... Але час йде, хочеться експериментувати, та і "арсенал" тіней розшираюється, а далеко не всі вони безпроблемні. Тому, коли я дізналась, що у Yves Rocher в березні виходить фіксуюча основа під тіні для повік, то загорілась ідеєю її спробувати, адже я взагалі прихильник цього бренду. І от сьогодні поділюсь враженнями після перших експериментів.


Інформація від виробника:
"Розгладжує поверхню повік, подовжує стійкість тіней і надає їм ще більш насичений колір.
Збагачена маслом Камелії, Фіксуюча Основа під Тіні для Очей розгладжує шкіру, заповнюючи зморшки і згладжуючи нерівності. Основа подовжує стійкість макіяжу, не дозволяючи тіням скочуватися в складки повік і обсипатися. Після нанесення основи тіні легко лягають
рівним шаром, їх відтінок стає більш насиченим.
Спосіб застосування:
Акуратними і швидкими рухами нанесіть і рівномірно розподіліть Фіксуючу Основу на верхню повіку перед нанесенням тіней.

Порада візажиста:
Розтушуйте основу по всій поверхні верхньої повіки кінчиками пальців, тоді її текстура нагріється і масимально рівно ляже на шкіру. Не можна наносити основу надто товстим шаром - тоді макіяж буде виглядати неприродно і неакуратно. У такому випадку краще видалити надлишки спонжем. Після нанесення основи зачекайте кілька хвилин, щоб вона краще зафіксувалась і максимально злилася з природним кольором шкіри, і тільки тоді переходьте до нанесення декоративної косметики."



Основа під тіні знаходиться в маленькому тюбику. Вважаю, що це найкраща упаковка для такого продукту, бо його потрібно доволі мало, а я бачила переважно баночки а-ля бальзам, з яким не особливо зручно набирати потрібний мінімум. Основа Yves Rocher рідка, кремоподібна. З тюбика вона видавлюється дуже тонкою цівкою - саме так, щоб не переборщити. По кольору засіб тепло-бежевий, з яскравим ухилом в жовтизну, проте на очах стає непомітним і цілком зливається з кольором шкіри.

Після нанесення важливо дати основі самій зафіксуватись на повіці, а за кілька хвилину-дві вже починати наносити тіні. Моя шкіра з основою на дотик перетворилась на делікатний велюр. Дуже приємний ефект. Я вирішила провести експерименти з різними типами тіней (кремові, тіні-олівець та компактні) від кількох брендів. Також вибирала їх за принципом "проблемності": від найбільш вдалих до таких, котрі мене розчарували у використанні.


Міні тест-драйв: верхній ряд - компактні тіні без бази, нижній - на базі. Візуально нанесені на основу виглядають більш м'якими і однорідними, а кольори насиченіші. Втім, ефект насиченості залежить від відтінку.

Першими пройшли експеримент водостійкі кремові тіні для очей Yves Rocher Couleurs Nature Карамельний Мокко, які до мене приїхали разом з цією основою. Вони дуже стійкі і цілком безпроблемні для носіння весь день, якщо гарно нанести. Після нанесення на базу, я помітила, що відтінок тіней стає більш насиченим і покриття загалом виглядає рівномірним та ніжним. Оскільки тіні і без бази обіцяють нас 12-годинну стійкість, то я залишилась задоволена результатом: до кінця дня не було ні затікання в складочки, ні інших неприємних ефектів. До речі, про ці кремові тіні я скоро розповім детальніше.

Нанесли (фото 1) - розтушували (фото 2). Ви бачите основу? А вона там є! XD

Другий експеримент був складнішим: я взялась за компактні тіні - палетку Too Faced Natural Eyes, про котру я вам ще розповім, бо вона крута, але деякі шиммерні відтінки мають властивість мінімально скочуватись у складочки. Роблять вони це майже непомітно, але  в блогера око уважне і захотілося знайти метод уникнути цього ефекту, тим більше від самих тіней я в повному захваті. Отож, я спробувала нанести їх на основу Yves Rocher і... І результат чудовий. 6+ годин тестування, макіяж з використанням різних матових та шиммерних відтінків - все в ідеальному стані, ні натяку на "міграцію" в складочки, ні натяку на втрату яскравості чи щось таке. Супер! До того ж на основу їх легше набивати і неслухняні відтінки поводяться краще.

Третя спроба була найважчою: олівець-тіні для очей NYX Jumbo Eye Pencil #611 Yogurt - це дууже красивий мерехтливий відтінок, і дуууже погана стійкість. На жаль, і наявність бази не допомогла вирішити його проблемність. Він так само скочується в складочки, ну хіба що робить це трохи повільніше, ніж завжди, отож певний ефект все ж є)  


Ось такі результати на даний момент. Я основою більш ніж задоволена: вона полегшує мені "стосунки" з більшістю моїх тіней, до того ж використовується дуже економно і вистачить її надовго. Буду використовувати і надалі)

Офіційний запуск продукту заплановано на березень, тому вже скоро чекайте його появу на сайті та в магазинах Yves Rocher.

Запланована ціна в мережі Yves Rocher: 165 UAH за 7 мл. 

Чи зацікавила вас ця новинка? А яку основу під тіні ви використовуєте?

                                       Засіб надано для незалежного тестування компанією Yves Rocher

32 коментарі:

  1. Не знакома с такой базой, интересно было бы ее попробовать. :):):)

    ВідповістиВидалити
  2. Тоже не пробовала, но теперь хочу :)

    ВідповістиВидалити
  3. wow nice blog :) I'll visit you again

    http://suvarnathegolden.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  4. Я також готую на неї відгук. Дуже цікава новинка.

    ВідповістиВидалити
  5. тінями не користуюся, але дуже люблю слідкувати за новинками Ів Роше! дуже мені продобається ця косметика)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я справжній фанат тіней, тому для мене ця новинка не тільки цікава, а й дуже корисна)

      Видалити
  6. Интересная новинка у марки,но пока не буду пробовать, т.к. есть 2 хорошие новые базы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) А які у тебе? Цікаво було б порівняти з іншими засобами)

      Видалити
  7. я даже и не знала, что она есть в этой марке))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А она только появилась - будет в продаже с марта)

      Видалити
  8. Цікавий продукт) Люблю бази, але все ще в пошуку ідеальної ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які ти пробувала? Я тільки починаю з ними знайомитись)

      Видалити
  9. Я очень редко пользуюсь базой для теней, но иногда она бывает необходима) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди будь ласка) ну тут ще від тіней залежить: деякі спокійно витримують весь день, а деякі люблять кудись "поповзти", а я з тих людей, котрі не прихильники поправляння макіяжу - тому мене стійкість дуже тішить ^^

      Видалити
  10. Дяк за відгук, цікаво було почитати)

    ВідповістиВидалити
  11. очень сложно подобрать качественную основу, но если хорошо постараться, то все получится, спасибо за полезный обзор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка)
      Мм... а яку порадиш спробувати? Бо я новенька в питаннях основ) Взагалі)

      Видалити
  12. Обов'язково спробую цю базу)) Дякую)

    ВідповістиВидалити
  13. а я пользуюсь базой от Mary Key мне нравится,но тоже хочется поэкспереминтировать)

    ВідповістиВидалити
  14. У мене база артдеко. Новинка зацікавила))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а як вона? Бо я саме придивлялась до неї у Дрездені, але не купила, бо не дуже люблю такі баночки, якщо треба делікатно набирати засіб(

      Видалити
  15. все планую купити основу та все ніяк не вирішу яку б купити)))
    взяла на замітку! дякую за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені нема особливо з чим порівнювати, але ця у використанні дуже зручна)) завжди будь ласка)

      Видалити