субота, 21 лютого 2015 р.

Олівець-тіні для контуру очей Yves Rocher Luminelle Золотий Каштан

Ну погодьтесь, що коричневих олівців в косметичці забагато не буває. А якщо їх можна використовувати і в ролі тіней, то взагалі шик. Сьогодні розповідаю вам про нового улюбленця - олівець-тіні для контуру очей Yves Rocher Luminelle Золотий Каштан.


Інформація від виробника:
"Олівець 2 в 1: тіні і підводка
Цей олівець для контуру очей з м'якою шовковистою текстурою можна злегка розтушувати як тіні, щоб додати погляду глибини, а також підкреслити контур очей для більшої виразності. Його ультра-перламутрова текстура додасть родзинку будь-якому макіяжу!
Його +: підходить для чутливих очей і легко змивається.
Пройшов офтальмологічний контроль. Не містить парабенів."



Виглядає олівчик-тіні цілком симпатично: дерев'яний корпус з прозорою платиковою кришечкою. Грифель достатньо широкий, але можна і підточити для більшої точності, якщо захочеться. Колір корпусу і олівця співпадають - зручнота, не сплутати з іншими (а в серії є ще два відтінки - синій та фіолетовий).


Відтінок - мабуть, один з найбільш універсальних. Якось я писала, що кремовий тауп від Maybelline видався мені надто брудним, хоча згодом я його полюбила. Так ось цей коричневий - саме той теплий, насичений і приємний відтінок, котрий припадає до душі одразу і якось мимоволі хочеться його ледь не в шодня в макіяжі використовувати. Золотистий шиммер додає олівцеві цікавих акцентів, але він дуже делікатний, що я  вважаю більше плюс, ніж мінус - перебір шиммеру має схильність псувати ситуацію) Але тут все гаразд.


Олівець лягає дуже слухняно та гарно тушується, проте у порівняння з іншими олівцями-тінями цей не жирний, тому отримуємо плюс до стійкості. На очах виглядає чудово) Власне, і в ролі підводки, і в ролі тіней-акцентів, і в інших варінтах цей олівець проявив себе достойно. Я все ж схиляюсь до того, щов ін найкраще підходить саме для підкреслення погляду, а не для домінування в макіяжі. Мене тішить насиченість його відтінку та гарна стійкість - не осипається, не розтирається, не приносить інших неприємних сюрпризів. задоволена ним на всі сто)


Один мінус, який знайшла: не певна, чи це загальна тенденція, чи це тільки мій олівець такий, проте грифель не зовсім надійно тримається у корпусі і я помітила, що його можна спокійно витягнути. Вдома це нічого, але все ж в дорозі не хотілося б, щоб олівець таким чином постраждав.

Ціна на сайті Yves Rocher: 69 UAH за 3.25 гр.

А ви користувались оілвчиками з цієї серії?

                    Засіб надано для незалежного тестування компанією Yves Rocher

32 коментарі:

  1. очень хороший карандашик! делает взгляд более выразительным

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він дуже добре підходить для того, щоб підкреслити погляд)

      Видалити
  2. мені сподобався дуже його колір, я такими ніколи не користувалася, треба спробувати якось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Там в серії три відтінки з цим) Він вартий експериментів)

      Видалити
  3. Красивый оттенок! Под твоим карие глаза очень подходит))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) У мее ця зима вся пройшла в любові до олівців) Бо раніше я була суто прихильником чорної підводки)

      Видалити
  4. В мене був такий олівець, складно тушувався, після нанесення потрібно було робити все дуже швидко) І вистачає його на довго, грифиль тримався міцно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я його більше в ролі підводки використовую) Дуже задоволена)

      Видалити
  5. I think eyeshadow pencils are so much better and easier at applying :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Давно засматриваюсь на этот карандашик) Очень хвалят, цвет красавчик:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він буде дуже корисним в повсякденній косметичці)) І там є ще два відтінки - синій та фіолетовий)

      Видалити
  7. Wow I like it!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  8. Чудовий колір! Люблю цей відтінок коричневого - теплий і природній)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, такі відтінки завжди в настрій)

      Видалити
  9. тобі дуже личить цей відтінок, дуже красива!))

    ВідповістиВидалити
  10. Цікавий колір) Таким можна ще кутик і складочку підкреслювати ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, так теж люблю)) Колір мені дуже припав до смаку)

      Видалити
  11. дуже цікавий огляд) погоджуюсь, що коричневих олівців забагато не буває))
    підписалась на блог, буду рада дружити)
    заходьте в гості до мене також yourinfanta.blogpost.com :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Підписала навзаєм і з радістю читатиму!

      Видалити