пʼятниця, 13 лютого 2015 р.

Водостійкі кремові тіні для очей Yves Rocher Couleurs Nature Карамельний Мокко

Кремові тіні - моя особлива любов, особливо у випадку, коли треба кудись поспішати, а часу на складний макіяж мало. Сьогодні я поділюсь враженнями про водостійкі кремові тіні для очей Yves Rocher Couleurs Nature у відтінку Карамельний Мокко. Я вже давно задивлялась на цю серію і от випала нагода спробувати) Враження - далі!


 Інформація від виробника:
"Свіжий макіяж бездоганний в будь-якій ситуації
Оцініть перевага нових тіней, які зберігають стійкість впродовж всього дня!

Водостійкі Кремові Тіні для Очей подарують Вам ультрасвіжий макіяж, якому не страшні ні вода, ні спека, бездоганний в будь-якій ситуації. Колір залишається яскравим протягом довгого часу. У повній гармонії зі шкірою, кремова текстура з перламутровим сяйвом дарує винятковий комфорт, навіть в спекотну пору. Збагачена сяючим екстрактом індійського каштану, їх формула підкреслює погляд і відбиває світло для ще більшого блиску.
Доступні в 9 відтінках, від ніжного кремового Ірису до насиченого Сливового Джему, для сяючого погляду будь-якого Вашого образу.
Їх +: Спеціальний аплікатор дозволяє наносити тіні легко, надточно і гладко.
Без парабенів. Тестовані під офтальмологічним контролем"


Упаковка тіней тішить - флакон з пензликом, як у блисків, як на мене дуже гарний варіант для кремових тіней рідкої консистенції. Пензлик м'який, по формі звужується до кінчика, щоб нанесення було зручним та точним. Надпис на флаконі повідомляє, що нас очікує 12-годинна стійкість. Колір всередині нагадує хорошу каву: мокко, як і в назві, з молоком, карамельним сиропом і посипане корицею для аромату + делікатний блиск. Спокусливе поєднання - і це я вам не як кавоман кажу). Відкриваємо та наносимо?


Чесно кажучи, я зрозуміла ці тіні не відразу, бо не відразу оцінила важливість розтушовування і наносила їх надто щедро - от і  отримувала якесь незрозуміле, нерівномірне покриття, котре хоч і мало насичений колір, але повіки виглядали дуже непривабливо. Втім, методом проб та помилок я отримала оптимальний варіант нанесення. Наразі наношу їх тоненьким шаром на повіки, тоді розтушовую до напівпрозорого кавового туману, а тоді нашаровую і теж розтушовую - дуже ретельно і акуратно. Після нанесення важливо дати тіням підсохнути -тоді вони зафіксуються і лежатимуть добре.


В результаті отримуємо покриття красивого світло-кавого кольору з ніжним блиском та дууже високою стійкістю. Тіні спокійно переживають цілий день, не скочуються в складочки (хоча якщо переборщити з нанесенням, то будуть скочуватись), манливо сяють. Пробувала їх носити без бази і з нею - у другому випадку досягнула більшої насиченості кольору, стійкість чудова, задоволена. От за що люблю кремові тіні - вони цілком спокійно працюють соло і при цьому часом виглядають виграшніше, ніж складне нашарування компактних тіней. До речі, про компактні тіні. Ось ці кремові можна використовувати у вигляді "підкладки" для макіяжу. Головне не переборщити з нашаруванням!


Наносимо (справа) і розтушовуємо (зліва)!

Попри свою стійкість знімаютьсяч тіні легко засобіми для змивання водостійкого макіяжу.
Загалом, у мене дуже позитивні враження про них, а кавовий відтінок - мабуть, один з найуніверсальніших, тому буде використовуватись в моєму макіяжу вельми часто.


Ціна на сайті Yves Rocher: 160 UAH за 7 мл. 

А ви пробували ці кремові тіні? Які враження?

                                          Засіб надано для незалежного тестування компанією Yves Rocher


36 коментарів:

  1. Я не пробовала... красивый оттенок у них. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, коричневі відтінки завжди будуть актуальними)

      Видалити
  2. я тоже смотрела на эти тени,но так и не заказала

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От я теж... А тепер вирішила спробувати і не розчарувалась)

      Видалити
  3. thanks for your visit !! and I follow, I hope you follow me back !! kisses

    ВідповістиВидалити
  4. красивый цвет. давно смотрю на них,все хвалят за стойкость)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так, стійкість справді дуже висока!

      Видалити
  5. так делікатно виглядають на очах.

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже приємний відтінок) В мене ще не було кремових тіней, ці будуть першими)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він просто універсальний) О, гарних експериментів! Думаю, це цілком хороший варіант для початку!

      Видалити
  7. Класний вiдтiнок, треба спробувати теж))

    ВідповістиВидалити
  8. гарный нюдовий колір)
    я останнім часом також полюбила кремові тіні)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      А які твої улюбленці? В мене - ось ці та Mahnattan Eyemazing)

      Видалити
    2. Орифлейм матові, обовязково напишу про них найближчим часом) вони мене здивували)

      Видалити
    3. Цікаво) Чекатиму огляду)

      Видалити
  9. гарний колір, давно мрію про коричневі тіні:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) дуже люблю їх, хоча раніше вважала не такими цікавими...)

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Да, и на каждый день, и к праздничному макияжу)

      Видалити
  11. люблю кремовые тени и цвет у этих нежный)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які тобі найбільше подобаються?
      Так, відтінок дуже виграшний)

      Видалити
  12. Красивый оттенок! но я не умею такими тенями пользоваться, мне кажется их сложно аккуратно распределить по веку)) Но у тебя здорово получилось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, до них треба звикнути і знайти "свій" метод нанесення. Я доволі довго звикала до кремових тіней, перш ніж полюбила їх, але тепер просто обожнюю))

      Видалити
  13. я тоже люблю такие оттенки теней, универсальный - полностью согласна!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б ще фіолетовий з цієї серії спробувала *__*

      Видалити
  14. Гарний відтінок) Колись у мене були сірі і бежеві кремові тіні ноу нейм, так я їх просто легенько наносила на центр повіки і далі пальчиком набивала ☺ дуже круто тушувались між собою ☺
    Мене аж ностальгія задушила ☺
    Жаль, що в цих ціна трохи така... але водостійкість це типу дуже круто ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, тушування кремових тіней пальцями - наше все) Бо я щось пробувала синтетичними пензликами, але виходило не дуже)
      Ну... на тлі загального зростання цін то більш-менш)

      Видалити