середа, 25 лютого 2015 р.

Цитрусовий освіжаючий гель для душу Weleda

Пам'ятаєте, я вам на днях розповідала про Цитрусове живильне молочко для тіла Weleda? Сьогодні продовжу знайомство з засобами "Цитрусової серії" і поділюсь враженями про Цитрусовий освіжаючий гель для душу Weleda, який став приємним елементом моїх "ритуалів" у ванній.


 Інформація з сайту Weleda:
"Подаруйте своїй шкірі першокласний тонізуючий догляд. М'які цукрові тенсіди дбайливо очищають шкіру. Натуральне масло сицилійського лимона сприяє підвищенню пружності і відновленню краси шкіри. Кунжутна олію захищає шкіру від втрати вологи. Шкіра надовго залишиться ніжною та еластичною."



Склад гелю Weleda

Гель для душу в зручному об'ємному тюбику салатового кольору. Кришечка закривається надійно, але не виникає проблем з тим, щоб її відкрити навіть мокрими руками у ванній. Як і всі засоби з "Цитрусової серії " Weleda, цей гель для душу має дууже насичений і "енергійний"аромат лимонів, котрий чудово освіжає та піднімає настрій. Що ж до самого гелю, то він рідкої консистенції, нагадує молочко з цієї ж серії. Засіб дає делікатну, не дуже активну піну - спочатку це мене здивувало, бо я звикла до гелів, котрі сильно піняться - через наявність сульфатів. Проте натуральний склад нам все ж важливіший за пінку, та і виявилось, що засіб очищає "на ура" і використовується дуже економно - нема потреби його "лити рікою". При цьому душ перетворюється у справжнє задоволення - якщо ви любите аромати цитрусових) Я - люблю, навіть дуже, тому мені подобається.


Після душу я наношу молочко Weleda - так шкіра залишається такою ж м'якою на дотик, як і одразу після виходу з ванни. Відчуття свіжості та тонусу - найкращий метод пробудження похмурого зимового понеділка) Попри зимові морози, авітамінози та інші неприємні речі моя шкіра залишається доглянутою, зволоженою та гладенькою.


Молочко та гель для душу - цитрусовий тандем

Запах лимонів, освіжаючі ефекти і суцільне задоволення для шкіри - це те, що я отримала з використанням цього гелю для душу. Проте найбільше мені імпонує думка про те, що у складі - натуральні та безпечні для мої шкіри продукти, котрі піклуються про неї. Сміливо рекомендую цей гель для душу всім прихильникам цитрусів і натуральної косметики.

Ціна на сайті Weleda: 224 UAH за 200 мл.

А ви знайомі з продукцією цього бренду? Які враження?

Засіб надано для незалежного тестування маркою Weleda

38 коментарів:

  1. Мне очень нравится цитрусовая серия, хотя этот гель и не пробовала еще. Аромат конечно потрясный!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, аромат мене зачарував з найпершого використання)

      Видалити
  2. В мене є крем для рук цієї серіїї, дуже класний)
    Дякую за огляд)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я крем не пробувала, але впевнена, що він теж достойний)

      Видалити
  3. В мене як раз були претензії до кришечки, туди постійно потрапляла вода, в результаті сам гель ставав більш рідким(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені зручною видалась) І головне, що порівняно легко відкривати - бо мала такі гелі для душу, що нігті ламались, поки відкриєш(

      Видалити
  4. С косметикой не знакома) Спасибо за отзыв) Мне цитрусовые ароматы больше на лето нравятся)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка очень достойная) А я люблю их весь год... и ваниль))

      Видалити
  5. Прекрасный гель! Пользовалась им как-то в декабре♥
    Заходите в гости в мой блог♥
    http://kairzhankaora-koka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, и мне он очень понравился))

      С радостью!)

      Видалити
  6. Наташ, лови награду!))
    http://moiotzyvy.blogspot.com/2015/02/the-liebster-blog-award.html#comment-form

    ВідповістиВидалити
  7. Ех обожнюю цей гель)) останнім часом тільки його і використовую))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) Але в мене вічно море гелів у використанні)

      Видалити
  8. Мне очень нравятся цитрусовые ароматы в средствах для душа, очень бодрит))

    ВідповістиВидалити
  9. Наталья лови награду :) http://satupanda.blogspot.com/2015/02/the-liebster-blog-award-3.html

    ВідповістиВидалити
  10. Люблю натуральную косметику. Интересный обзор ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И я люблю, хотя по сути не так давно начала ее использовать) Спасибо)

      Видалити
  11. Відповіді
    1. Yes, they are very ncie and useful)
      Thanks for stopping by! I'll visit your blog too)

      Видалити
  12. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you for visit) Yes, blogging needs much time, but it worth it for sure)

      I'll gladly visit your page too)

      Видалити
  13. Seems a good cream:)
    Have a nice weekend dear,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ВідповістиВидалити
  14. thx for comment on my blog, i follow you via GFC per Babsi and Google + via Babsi1008 please follow me too, xo Babsi

    ВідповістиВидалити