понеділок, 16 лютого 2015 р.

Пост обновок від Weleda

Як у вас розпочався тиждень? У мене - з посилки від німецького бренду органічної косметики Weleda =) Для мене це знайомство з продукцією бренду, в якому я розгляну засоби для тіла та для обличчя. 



Я ще не такий "досвідчений" користувач натуральних засобів, але вже великий їх поціновувач, оскільки помічаю різницю "на власній шкірі" - в прямому сенсі. Тому мене дуже втішила можливість протестувати продукцію, котра приваблює не лише позитивним оформленням, а й відмінним складом.


Про що я розповім вам найближчим часом?

1. Цитрусове живильне молочко для тіла - найніжніше текстура, аромат to die for як то кажуть. Згодом детальніше розповім і про його ефекти)

2. Цитрусовий освіжаючий гель для душу - з тої ж серії, що й молочко. Запаморочливий запах лимонів - найкраще для бадьорості з самого ранку!

3. Ірисовий зволожуючий крем для обличчя - навіть моя комбінована шкіра вимагає зволоження в зимові морози. А ірисовий крем повинен покращувати саморегуляцію шкіри та водно-жирокий баланс. Побачимо, як він працюватиме)


Детальні огляди - скоро у блозі! =)

А ви знайомі з продукцією Weleda? Що сподобалось?

                                                   Засіб надано для незалежного тестування компанією Weleda

28 коментарів:

  1. очень буду ждать подробные обзоры, очень люблю эту марку))

    ВідповістиВидалити
  2. З посилочкою! Я обожнюю Weleda) Познайомилась з маркою коли народився синочок, дуже класні в них засоби для догляду за дитячою шкірою)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, натуральність - в будь-якому віці корисна)

      Видалити
  3. з косметикою цієї марки особисто не знайома, але читала багато позитивних відгуків)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж наразі знайома тільки по відгуках)

      Видалити
  4. Завжди цікаво знайомитись з новою продукцією:)

    ВідповістиВидалити
  5. Очень хорошая марка с натуральными компонентами ;)

    Fashion blog Shoponista

    ВідповістиВидалити
  6. НАталко, для почтаку спробуй цi засоби та нам розкажи))), а ще у них класний дезодорант з Цитрус, крем пiд очi Троянда...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вже пробую)) О, про крем пам'ятаю в тебе читала)

      Видалити
  7. Nice review - very helpful! Have a beautiful Tuesday dear! <3

    ВідповістиВидалити
  8. знаю Що веледа пропонуэ саме якысну продукцыю! давай чекаэмо огляди!

    ВідповістиВидалити
  9. Ніколи не користувалась засобами Weleda. З задоволенням почитаю відгуки)

    ВідповістиВидалити
  10. Ната, с пополнением запасов! Ожидаем твои отзывы на средства Веледа, марка отличная))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, я дуже багато позитивного чула про цю марку)

      Видалити
  11. дуже люблю косметику Веледа! дійно якість чудова)))

    ВідповістиВидалити
  12. з нетерпінням чекаю нові пости!!! ;)

    http://innakeils.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Не користувалася, але чула багато хорошого))

    ВідповістиВидалити