четвер, 19 лютого 2015 р.

Цитрусове живильне молочко для тіла Weleda

Буває у вас таке, що взимку не вистачає енергії і заряду бадьорості? У мене - буває. Але я знаю мінімум кілька методів боротьби з таким настроєм і один із них - Цитрусове живильне молочко для тіла Weleda з "Цитрусової серії". 



Інформація з сайту виробника:
"Живильне цитрусовое молочко для тіла з натуральним екстрактом сицилійського лимону дарує приємну прохолоду і відновлює життєві сили. Натуральна олія алое, олія кокосу і кунжуту, які входять до його складу, дбайливо доглядають за Вашою шкірою, зволожуючи і тонізуючи її. Завдяки охолоджуючому ефекту, Молочко ідеально підходить для догляду за шкірою після сонячних ванн. Тонкий аромат лимонів, достиглих під південним сонцем, пробуджує почуття, дарує гарний настрій, повертає сили і заряджає енергією.
Цитрусове молочко для тіла має ніжну консистенцію, легко наноситься і швидко всмоктується, не залишаючи відчуття жирної плівки. Дерматологічно випробувано.
Для всіх типів шкіри.

Спосіб застосування:
Найкраще підходить для використання після душу. Перед використанням струсити. При нанесенні тримати флакон під невеликим кутом. Наносити легкими рухами в напрямку від кінцівок до тіла. Для щоденного використання.

Повний склад: вода, кунжутна олію, спирт, кокосова олая, гліцерин, сік з листя алое, оливкова олія неомилена, олія ши, гліцерил стеарат цитрат, гліцерил стеарат SE, магнію алюмосилікат, ксантанова камедь, карраген, суміш натуральних ефірних олій."



Невеликий екскурс в історію: Weleda - компанія, котра відзначила 90-річчя у 2011 році. Філософія марки - використання натуральних інгредієнтів з екологічно-чистих зон вирощування. А також - ніяких дослідів на тваринах.  Окрім засобів догляду Weleda - відома фармацевтична компанія, котра виготовляє лікувальні препарати. Отож - все найкраще для нашого здоров'я. Шанс познайомитись з продукцією такого бренду мене дуже втішив і я розпочала це знайомство з освіжаючої та тонізуючої "Цитрусової серії".


Читаємо склад... 

А тепер перейдемо і до "головного героя" цього огляду - циструсового молочка Weleda. Вже з вигляду упаковки складається враження, що цей засіб несе свіжість та енергію - коробочка яскраво-салатова, дуже позитивна. Флакон з молочком виконаний у аналогіних кольорах та дуже зручний - він оснащений дозатором, котрий дозволяє комфортно наносити молочко на шкіру. Форма флакону дозволяє надійно тримати його в руках, навіть якщо ви з ванни й шкіра волога.


У молочка яскраво виражений цитрусовий аромат - ну ще б! Лимонний коктейль дуже гарно допомагає прокинутись та піднімає настрій вже одним своїм запахом. Ще один плюс цього засобу - попри доволі рідку консистенцію він дуже швидко всмоктується. Мені це особливо подобається, бо в холодну пору року після ванни хочеться пошвидше закутатись у щось тепле, а не чекати довго-довго, поки молочко чи лосьйон для тіла достатньо всмокчуться)


Ось так виглядає дозатор


Після застовування цього молочка шкіра почуває себе просто прекрасно - вона зволожена, м'яка, гладенька, а відчуття свіжості чудово бадьорить. У складі наявні кокосова олія, олія ши та інші вельми корисні для стану шкіри інгредієнти - в зимові морози, коли ми частіше стикаємося з сухістю, такий засіб надає відмінну допомогу. Тому я залишилась ним дуже задоволена, а наступного разу розповім вам про гель для душу з цієї ж "цитрусової" серії та інші засоби Weleda.

Ціна на сайті Weleda: 275 UAH за 200 мл.

А ви знайомі з продукцією цього бренду? Які враження?

Засіб надано для незалежного тестування маркою Weleda

32 коментарі:

  1. Ох представляю как фкусно пахнет :) Хочу себе что-то такое свежее на лето:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тааак, аромат дуже-дуже)) А мені от саме зараз не вистачало такого "енерджайзера")

      Видалити
  2. Цитрусова серiя просто чудова, аромат супер!

    ВідповістиВидалити
  3. Наташ, наслаждаюсь твоими украинскими текстами)) как же волшебно звучит - "живильне молочко")) Спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже рада)) Мені видалось, що "живильне" - найоптимальніший переклад тут))

      Видалити
  4. Наташа, дякую за огляд)
    Я обожнюю цю марку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди будь ласка)
      У мене наразі теж лише гарні враження)

      Видалити
  5. В мене був гель для душа з цієї серії, зовсім не сподобався( А це молочко зацікавило і приємно, що є дозатор

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я і гель тестую зараз... але мені він навпаки дуже до смаку) І аромат подобається, і на шкірі теж відчуття хороші)

      Видалити
  6. Thanks for such a detailed post! ...really interesting! xx

    ВідповістиВидалити
  7. Пробовала с гранатом, была просто влюблена в это молочко! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Було б цікаво) Я раптом подумала, що ніколи не пробувала схожих зпасобів з гранатовим ароматом)

      Видалити
  8. здорово что с дозатором, представляю как вкусно пахнет цитрусовыми)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дозатори дуже зручні) І аромат чарііівний)

      Видалити
  9. ех..де ті зимові морози, у нас уже тиждень як +6, і вся кажуть набридла зима, а чи була вона? а влітку будуть казати, яка спека, от би зараз снігу, не вгодиш))) крутий дозатор у молочка, я люблю такі штучки для тіла)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, іноді була)) Я люблю сніг, але шкіра більше любить літо, сонце і тепло)
      І я люблю, вони такі ароматні і ніжні)

      Видалити
  10. мммм, какое нужное средство! очень хочу. спасибо за информацию!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, таке молочко завжди згодиться: і шкіру потішити, і настрій підняти гарним ароматом)

      Видалити
  11. люблю ВЕЛЕДУ!!! у них много достойных продуктов!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Натали, верю твоим словам, т.к. и сама пробовала эту серию - она классная. И вообще марка супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона гарно тонізує і взагалі шкіра дуже задоволена)

      Видалити
  13. люблю такі дозатори і запах лимонний також обожнюю, він такий апетитний))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дозатори - зручнота. О, я взагалі цитрусові аромати обожнюю))

      Видалити
  14. Так і хочеться відчути цей аромат))

    ВідповістиВидалити