пʼятниця, 6 лютого 2015 р.

Молочко для обличчя Uspix

Продовжую знайомство з продукцією українсьої марки Uspix. Нещодавно я ділилася враженнями про перлинну маску, а сьогодні розкажу про молочко для обличчя Uspix.

Опис з сайту виробника:
"Молочко відноситься до очисних продуктів. Завдяки тому, що в склад його входить ланолін, то воно прекрасно пом'якшує шкіру. Також воно чудово заспокоює проблемну шкіру, дякуючи компонентам, що туди входять. Можна використовувати як очистку ввечері від макіяжу. Обов'язково протирати ним шкіру після змивання маски,щоб нейтралізувати хлорку яка міститься у воді (якщо ви поживаєте в місті). Також, з цією ціллю, рекомендуемо протирати ним лице після душу. Очищаюче молочко прекрасно допомагає підлітковій шкірі легше пережити перехідний період. Можна ним користуватися багато раз на деньНе пересушує шкіру, а навпаки, певним типам шкіри несе зволоження.

Порада від косметолога: Прекрасний засіб для очищення шкіри обличчя. Рекомендується використовувати для очищення перед використанням масок і після змивання масок водою. Відмінно знімає макіяж. Має бактерицидні властивості. Нейтралізує хлор після вмивання водою.

Склад: вода, ланолін, мильна суспензія."


Опис багатообіцяючий. Придивимось бличже! Дизайн упаковок мінімалістиний - напівпрозора баночка 100 мл з логотипом бренду + картонна картка з інформацією про склад. Кришечка, як на мене, могла б бути надійнішою - поки посилка доїхала до Львова, то молочку вдалось трохи просочитись назовні, а це не ок. Особливо, якщо плануєте брати цей засіб з собою в дорогу. А я би брала: зручна невелика ємкість і гарне очищення!

Власне, щодо очищення, то це молочко ефективно знімає макіяж, але я використовую його для загального очищення шкіри обличчя, бо спеціальних змивок для макіяжу маю зараз дуже багато. У засобу прозоро-молочний колір і запах, який теж нагадує про щось з магазину художніх інструментів. Мені особисто подобається) Молочко економно використовується - якщо, скажімо, міцелярна вода у мене "ллється рікою", то в баночці цього засобу (100 мл) за тиждень регулярного використання поменшало не так помітно.


Я використовую його, як і зазначено на сайті виробника, разом з маскою: для очищення шкіри до і після її застосування. Мені здається, що так маска краще знімається і на шкірі нема відчуття жирного покриття. Спочатку насторожував пункт "мильна суспензія" у складі, але ні пересушення, ні стягнутості, ні інших неприємних ефектів, котрі в мене асоціюються з милом, не з'явилось. Тільки приємні ефекти і м'яке очищення. Отож, шкіра задоволена = я задоволена.

Ціна на сайті Uspix: 40 UAH за 100 мл.

А ви знайомі з продукцією цього бренду? Які враження?

Засіб надано для незалежного тестування маркою Uspix

18 коментарів:

  1. Не знакома с этой маркой, да и в первые о ней читаю! Спасибо, что рассказала! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені сподобалась і маска, і молочко, тому можу сміливо її рекомендувати для експериментів)

      Видалити
  2. Мне нравится оформление - скромное, ничего лишнего)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, я тоже люблю такой дизайн) Особенно, в уходовых средств - декоративка может быть и интереснее)

      Видалити
  3. цікавий продукт)) про таку марку ще не чула)

    ВідповістиВидалити
  4. Thanks for such a detailed post!
    kisses! Have a great weekend!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Какой прелестный флакон! Не слышала об этой марке, но спасибо, что рассказала, Ната))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мі-мі-мінімалізм)) Я теж тільки познайомилась, але дуже задоволена цим знайомством)

      Видалити
  6. я молочко не очень для лица люблю, но интересное средство и я о марке тоже не слышала, спасибо за знакомство)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не люблю, коли молочко густе) А це - насправді така "водичка" по відчуттях... Добре допомагає після змивання їхніх масок)

      Видалити
  7. Я молочком не пользуюсь в принципе, но марка заинтересовала.

    ВідповістиВидалити
  8. Приємне оформлення, марку ще ніде не бачила.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж про них недавно дізналась, хоча марка існує наче близько 20 років - мабуть, вели інший формат роботи)

      Видалити