вівторок, 3 лютого 2015 р.

Перлинна маска для обличчя Uspix

Українські бренди завжди становлять для мене особливий інтерес. Особливо, якщо вони вже майже 20 років випускають натуральну косметику. Тому я з великим задоволенням взялась за тестування продукції бренду Uspix, який спеціалізується на натуральних масках. Про одну з них я сьогодні і розповім: перлинна маска для обличчя Uspix, експеримент перший!

Інформація з сайту виробника:
"Перлинна маска зволожує, живить, надає шкірі обличчя молодість і свіжість, зменшує жирність шкіри, звужує широкі пори, суху шкіру робить сяючою.
Термін придатності - 1 місяць. Зберігати при кімнатній температурі.
Маску ручної роботи з перлами можна придбати в баночці 50 і 100 мл.
Склад: Ланолін, яєчні жовтки, перли.

Порада від косметолога: Чудово вирівнює колір обличчя і забирає плями від прищів на шкірі. Хороша в роботі з пігментними плямами на шкірі. Відноситься до ряду "Безпомилковий вибір"."


Потішило, що мені підібрали засіб відповідно до потреб (читай: проблем) шкіри самі спеціалісти бренду. І це позитивно, бо на сайті я нарахувала 27 видів масок на всі випадки життя - то аж очі розбігаються). В основі всіх масок - ланолін, яєчні жовтки та змінний третій компонент. Це найлаконічніших список складників, який я бачила) На сайта Uspix також зазначено, що у складі немає ефірних олій, парфумованих додатків тощо.




Я дуже люблю мінімалістичність у дизайні засобів для догляду, а також маленькі симпатичні баночки. У випадку продукції Uspix це було "пряме попадання" - напівпрозора невеличка баночка з логотипом бренду. Картонні картки з інформацією про маску - приємна деталь. Відкручуємо кришечку та зазираємо всередину!


Перлинна маска по консистенції кремова, середньої густини, тому легко наноситься на шкіру. Запах дуже слабкий, практично невідчутний, якщо спеціально не принюхуватись) Я б сказала, що є в ньому щось від гуаші - до речі, не я одна так думаю (читала інших блогерів теж). Колір засобу - вибілений жовтий, загалом візуально цілком приємно. Але хіба ми любимо маски за візуальний вигляд? Ні! Маски ми любимо за ефект. Тому наносимо перлинну маску на шкіру і чекаємо...


Як я вже згадувала, вона легко наноситься. Окрім того маска майже невідчутна: я про неї взагалі забуваю і займаюсь своїми справами. Шкіру не щипає, не стягує, не викликає дискомфорту. Змиваю її після застосування теплою водою і потім молочком Uspix, оскільки, як мені видалось, вода не до кінця гарно очищає обличчя після такої процедури.

Зазначено, що засіб варто тримати на шкірі від 15 до 40 хвилин, а застосовувати можна щодня, чим я ретельно і займалась останній тиждень. З ефектів після застосування: шкіра гладенька та пом'якшена, зволожена і взагалі почувається чудово. Помітила, що колір шкіри рівніший та приємніший. Надлишковий жир у Т-зоні турбує менше, як і запальні процеси, котрі маска заспокоює і робить менш помітними. Отож, можу сміливо заявити, що вона працює. І приємний бонус - дуже економне використання.


Ось такий перший експеримент з продукцією українського бренду Uspix. Вважаю йому цілком вдалим) А наступного разу розповім вам про молочко від цього бренду.

Ціна маски на сайті Uspix: 100 UAH за 50 мл.

А ви знайомі з натуральними масками цього бренду? Які враження?

Засіб надано для незалежного тестування маркою Uspix

22 коментарі:

  1. Теж полюбляю якiсну українську продукцію! Дякую за огляд, Наталко!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, не може не тішити розвиток наших брендів)
      Завжди рада поділитись враженнями про дійсно хороший засію!

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Да, и всегда приятно писать отзыв о хорошем средстве! Хотя... иногда весело описать и свои неудачные эксперименты)

      Видалити
  3. я не чула про такий бренд, але бачу, що у нас зявляється дуже багато нових, вітчизняних брендів, і то дуже радує, все таки краще купувати своє, рідне;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж дізналась зовсім недавно, але дуже рада цьому знайомству. Так, тенденція до збільшення українських продуктів тішить. І подвійно тішить, якщо вони працюють. А цей - працює)

      Видалити
  4. Thanks for such a detailed post dear! have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  5. Интересная масочка, спасибо за информацию!

    ВідповістиВидалити
  6. цікава маска, при нагоді спробую:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона варта уваги) Принаймні моя комбінова-проблемна шкіра оцінила)

      Видалити
  7. Это ж надо, отечественная марка на рынке уже 20 лет, а я и не слышала о ней)) надо поддерживать нашего производителя)) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, вони зараз почали працювати в такому форматі?) Не знаю)
      Завжди будь ласка)

      Видалити
  8. Цікавенька масочка, думаю основний ефект зменшення проблем і т.д. тут від перлів (в неті є купа інформації про те, що перли - панацея для шкіри)
    Дуже круто, що український виробник створює таку цікаву продукцію ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я теж думаю про перли) Загалом, оцінила дуже-дуже) Хочу спробувати ще щось - то точно!

      Видалити
  9. ТОже очень люблю украинские марки, особенно когда они делают что-то действительно стОящее:) на эти макси столько хороших отзывов, тоже загорелась ими:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рекомендую спробувати) У них для кожного типу шкіри є що вибрати))

      Видалити
  10. Я як раз закінчую баночку цієї маски, але ще повністю не зрозуміла її дію. Зволоження і живлення не відчуваю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, все індивідуально, особливо, коли це стосується засобі вдогляду. У мене проблемна шкіра, тому я зразу помічаю, якщо на неї щось позитивно впливає) Ця маска підійшла)

      Видалити
  11. Відповіді
    1. Так, мене вона теж втішила - дуже гарно заспокоює шкіру!

      Видалити