середа, 18 лютого 2015 р.

Помада Seventeen All Day Lip Color #05 Habiscus

Хто про що, а я про стійкі матові помади Seventeen, котрі так запали мені в душу цієї зими. Я вже розповідала вам про помаду Seventeen All Day Lip Color #07 Red. А сьогодні "в програмі" помада Seventeen All Day Lip Color #05 Habiscus. На квітку, котра дала назву відтінкові, колір скидається мало, але це мене не дивує, бо виробники вже додумались назвати рожевий 6 відтінок Tomato XD

Інформація від виробника:
"Колір, який залишається на губах ... весь день!

- Насичений колір тривалої дії
- Сприяє збереженню вологи на губах
- Не сушить губи
- Точне нанесення і швидке висихання
- Не містить парабенів."



Тюбик, як у двостороннього блиску, де з одного боку - помада, а з іншого прозорий топ. У обох засобів цукерковий аромат, дуже приємний і не надто яскравий.  Помада по консистенції рідка, але хай це не вводить вас в оману. Після нанесення вона застигає за лічену секунди і - вперед, гуляти на весь день!


Отож, відтінок #05, як і інші з цієї серії - це матова помада з дуже високою стійкістю та прозорим блиском на додачу. Відтінок цікавий - я не знаю, як би гарінше сформулювати його назву. Щось карамельно-червоне? Як би ви назвали цей відтінок?


Якщо ви читала огляд на відтінок 7, який я писала раніше, то ви вже знаєте, що ця помада дає дуже стійке і однорідне покриття, такий собі "фотошоп" для губ. Матова і дуже приємна. Носиться відмінно, майже не з'їдається (але з топовим покриттям стійкість менша). Мої губи не сушить, хоча я мала такі перестороги, бо загалом матові помади мають таку властивість. Вердикт: носити-тішитись!

Ціна в мережі "Космо": 155 UAH

А у вас є помади з цієї серії? Ви знайомі з іншими засобами Seventeen?


30 коментарів:

  1. Какой красивый оттенок у помадки. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так) Щоправда, для моєї шкіри білосніжки він трохи затемний(

      Видалити
  2. Який гарний відтінок! Я як раз такі і полюбляю :)) На цей продукт раніше не звертала уваги, хоча Севентін дуже поважаю (подобається їх тональний крем!). Тепер бачу, що варто звернути увагу і на ці помадки :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) І я такі люблю, але трохи світліші... Мм, я тонального не пробувала, лише консилер. А от цю серію помад рекомендую) Стійкі, не сушать губи, кольорів 16 - є з чого вибирати...)

      Видалити
  3. а по тюбику і не скажеш, що помада має такий гарний і насичений колір! чудове покриття!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, вона дуже насичена) Аж затемна для мене) Але для загорілої шкіри - взагалі шик!

      Видалити
  4. дуже приємно читати обзори українською!
    дякую за гарний пост, за шедевральні фотографії

    підписалась на Вас, пропоную дружбу ;)
    можливо і Ви у мене щось знайдете цікаве для себе

    http://innakeils.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада новим знайомствам)) Фотографіям на телефон далеко до шедевральний, але я працюю в тому напрямку XD
      До мене можна на "ти")

      Я теж підписалась і з радістю читатиму)

      Видалити
  5. Дуже гарний відтінок) Він якийсь найбільш універсальний з трьох свотчів (на мою думку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він крутий) Але мені найбільше подобається рожевий...а цей я носитиму, коли трохи наїмся вітамінів та не буду такої блідою)

      Видалити
  6. очень красивый цвет у помады,а я к матовым как то не приноровлюсь.То губы сильно сушат,то подчёркивают все недостатки на губах

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мм, якщо чесно, я не спеціаліст в матових помадах, але ця серія дуже достойна. Мені принаймні ніякого сушіння губ вони не викликали. Я їзила з ними в поїздку - носила відтінок 06 майже щодня. То і губи були в чудовому стані, і на фото виглядало гарно. http://kireikana.blogspot.com/2015/02/eurotour.html - ось тут є пару кадрів. де губи зблизька видно...)

      Видалити
  7. Очень приятный оттенок! Красив на губах

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Да, я люблю такие тона, хоть и под настроение)

      Видалити
  8. Очень милый оттенок, почти как ириска))

    ВідповістиВидалити
  9. красивый оттенок и на губах так красиво лежит!

    ВідповістиВидалити
  10. як я обожнюю матові помади, у тебе прекрасний асортимент відтінків, мені подається як вона лежить на губах))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які тобі матові помади подобаються?
      Дякую) Я в цю серію закохана просто)

      Видалити
  11. Не знайома з маркою. Виглядає дуже гарно))

    ВідповістиВидалити