неділя, 15 лютого 2015 р.

Олівець-тіні для очей NYX Jumbo Eye Pencil #611 Yogurt

Буває таке, що купуєш якийсь продукт, а він з сюрпризом? От олівець-тіні для очей NYX Jumbo Eye Pencil #611 Yogurt - це саме той випадок. Це просто олівець-троль з тонким почуттям гумору! Як? Читайте і дізнаєтесь!

Інформація від NYX:
"Сяюча підводка для очей, що також працюэ як тіні для повік. Зроблені з сумішшю мінеральних олій і пудри, наші вершкові Jumbo Eye Pencils легко ковзають - не тягнють, не зникають - й приходять у веселці яскравих відтінків. Наш найбільш розкішний олівець!"

Я побачила його в дрезденському "Douglas" і полюбила майже одразу: мінімалістичний дизайн, м'яке нанесення, легкий блиск - чого ще хотіти від олівця? Отож, відтінок "йогурт" поселився в мене в косметичці і я почала з ним експериментувати, як і з іншими новорічними покупками.


Скажу відверто, експерименти ці мене розчарували більше, ніж втішили. З позитивів: відтінок 611 дууже красивий: справді такий ніжний, йогуртовий, з приглушеним, бежево-рожевим, делікатним блиском. Взагалі, олівець більше схожий на кремові тіні - у нього товстий стержень, котрий до того ж дуже м'який і відмінно розтушовується. На очах дає ефект такого ненав'язливого вологого блиску, який одразу ж "розкриває" погляд. Самі плюси, так?..


Ні. Дамо цьому олівцю-тіням годинку і перетворюється він на мм... велике розчарування. По-перше, тіні відбиваються на повіці там, де не треба було б. По-друге, немилосердно збираються у складочку і взагалі втрачають естетично привабливий вигляд. Підозрюю, що винна у всьому така жирна і м'яка текстура, яку я так хвалила в попередньому абзаці. Отож, носити цей олівець-тіні без бази - нема сенсу. Варіанти його використання, які працюють добре: а) основа для інших тіней; б) підводка в) вийти на годинку погуляти, а після повернення тут же змити. Наразі я використовую його саме в ролі підводки - "підсвітла" для погляду і блиск мені дуже подобаються, але хотілося б більшої функціональності.


А тепер - пам-пам-пам! Націкавіше) Отож, про сюрприз. Взяла я якось олівець NYX в руки і вирішила його покрутити. Але - не крутиться. Пробую сильніше - ніяк. Пробую в інший бік - теж ні. Намучилась-намучилась, вже встигла вирішити, що або він зламаний, або я щось зламала щойно. Але потім ютубівські блогери "просвітили" мене у цьому питанні. Виявляється Jumbo Eye Pencil - це вам не механічний олівець, як вирішила я і, мабуть, 99% покупців. Це дерев'яний олівець, котрий треба заточувати. Не знаю, як для вам, а для мене це стало великим сюрпризом через його абсолютно пластикове з вигляду оформлення. Такі справи.

Загалом, враження у мене змішані. З одного боку - багато плюсів, з іншого - негативних сторін теж вистачає. Буду носити, буду ще експериментувати, але радити такий продукт не можу.

Ціна в мережі Douglas - 5,5 EUR за 5 гр. 

А ви знайомі з косметикою NYX?

36 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Марка интересная, но первый эксперимент не самый удачный вышел XD

      Видалити
  2. о_О деревянный? По фото не скажешь. Теперь под него точилку покупать))) А цвет приятный. Удачи в эксперементах))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Даа... нежданчик)) Ну у меня точилки уже под помады Color Drama есть, так что все ок) Спасибо))

      Видалити
  3. цвет приятный,но мне такой оттенок не подойдёт,будет делать взгляд болезненным.Может веки надо припудривать,что-бы не отпечатывался

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дякую за ідею! З пудрою я ще не пробувала)

      Видалити
  4. Красивый карандаш, жаль не стойкий. С моим нависшим веком точно не подойдет. Спасибо за обзор:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, його краса швидко минає(( Втім, підводка гарна вийшла...
      Завжди будь ласка)

      Видалити
  5. Наташ, такие пластиковые карандаши очень часто подтачивающиеся)) я вот так навскидку даже и вспомнить не могу, какие карандаши у меня были выкручивающиеся))) точилок с широким отверстием масса и это вовсе не проблема)) а оттенок очень милый)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну для мене це вперше) Мабуть, не так багато косметики перепробувала)) Точилка в мене є, сам факт просто здивував) Ех, мені ще вчитись і вчитись...

      Видалити
  6. Оттенок шампань такой,красивый! Ты на базу наносила его ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Блискуче)) На цих фото - ні. Але зараз пробую на базу. От ще порадили спробувати на припудрені повіки)

      Видалити
  7. That make-up look so beautiful! kisses! Have a great week!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Багато чула про NYX, дуже хотілос собі придбати щось... а виявляється в деяких продуктах є сюрпризи! Перебивання на повіку це взагалі проблема...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж власне хотіла познайомитись з цим брендом, але якось вийшло доволі сумнівно) Так, такий ефект не тішить. Зате в ролі підводки олівець свої функції виконує гарно)

      Видалити
  9. Интересный карандашик. Сейчас, кстати, даже детские карандаши делают из такого материала, который на пластик похож. Но точится он обычной точилкой. Кстати, очень легко стружка снимается.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дааа, теперь я уже буду готова к таким "поворотам")))

      Видалити
  10. вчора мала нагоду познайомитися з асортиментом,працювали вызажисти

    ВідповістиВидалити
  11. Lovely!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  12. Не пробовала ни разу эти карандаши, но много за них слышала....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б хотіла спробувати ще інші відтінки і подивитись на їхню якість)

      Видалити
  13. у меня всегда с такими карандашами дружба не завязывается(( они жирные, и это первая причина всех недостатков((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таки так... Я наразі його лише в роіл підводки ношу.

      Видалити
  14. Дуже багато чула про ці олівчики... прикро, що стійкість підкачала (цікаво, як він би тримався на базі?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, може інші відтінки кращі) На базі він повзе, просто повільніше трошки) Але не достатньо для комфортного носіння(

      Видалити
  15. Був такий олівец, теж не справив враження...Стійкість ніяка(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А у тебе був той самий відтінок? Я от сподіваюсь, може інші кращі... Але наразі нема шансу спробувати(

      Видалити
  16. дуже гарний ніжний відтінок, але мені наврядчи підійде
    дякую за красиві фотографії!

    п.с. у вас дуже гарні очі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люблю такі кольори) Хоча конкретно цей олівець не тішить стійкістю(

      п.с. Дякую велике))

      Видалити
  17. красивые тенюшки, с маркой пока не знакома)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка наче класна) Але я хочу тепер щось інше спробувати)

      Видалити
  18. Навіть подумати не могла, що він дерев'яний)) Виглядає гарно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я теж здивувалась) Поки не повзе по всіх складочка - я його обожнюю!

      Видалити