субота, 14 лютого 2015 р.

Піна для ванни LUSH Я кохаю тебе!

Знаєте, у мене в дитинстві була така рожева-рожева мрія, навіяна переглядом американських фільмів: я хотіла ванну з пінкою, і так, щоб пінки багато, і гарно, і все таке. Але довелось в ті часи обмежитись тим, щоб розводити у воді трохи шампуню. Тому, коли мені до рук потрапило ароматне, присипане золотими блискітками серце - піна для ванни LUSH Я кохаю тебе!, давня мрія ожила. Подивимось, що з цього вийшло?



Інформація від виробника:
"Як виразити той шалений нестримний вихор відчуттів, пристрасті та ніжності, який лине від Вашого серця до коханої людини?.. Просто розчиніть серце у теплій воді Вашої ванни!
Звичайно ж, ми маємо на увазі не Ваше серце, а нашу нову нестримно-чуттєву піну для ванни, що створена у вигляді яскраво-червоного серця! Ледве Ви занурите цю чудову піну у воду – освіжаючі, звабливі аромати олії лемонграсу, абсолютів троянди та жасмину огорнуть простір навколо атмосферою чуттєвості та ейфорійного відчуття любові. Запросіть свою кохану людину до спільного прийняття ванни у цій розкішній та пристрасно-червоній воді, оповитій білими пінними хмаринками. Насолоджуйтеся відчуттями близькості, милуйтеся захопленою посмішкою та поглядом, сповненим натхнення і жаги кохання!

Склад: харчова сода, винний камінь, лаурет сульфат натрію, кукурудзяний крохмаль, лаурил бетаїн, парфумерна композиція, олія лемонграсу, олія бергамоту, абсолют жасмину, абсолют троянди, екстракт дубового моху, * бензилсаліцилат,  *циннамаль, * цитраль, * гераніол, * бензилбензоат,  * лимонен * линалоол * фарнезол, кумарин, барвник 14700, лелітки у вигляді сніжинок, райдужні золоті лелітки

* Компоненти ефірних олій.

Відламати шматок піни, розкришити і розчинити під струменем теплої води. Увага! Не слід разом з твердою піною використовувати мило, - вся піна може зникнути."


Зробити ванну трохи приємнішою, проте особливо взимку, коли після повернення з морозу тепла вода стає просто таким подарунком-порятунком і можливістю нарееешті розслабитись. Новинка від ЛАШ для Дня закоханих створена саме з ціллю принести ще більше романтики і релаксу у цей процес) Піна для ванни у твердому вигляді - це для мене доволі несподіваний формат, але чому б і ні? Традиційно червоне серце щедро обсипає блискітками - будьте обережні, особливо ламаючи його. Власне, я довго-довго задивлялась на цю піну, перш ніж наважилась її "пошкодити" - і використати. Але воно було того варте!


Відламати шматочок, як вказано в інструкції до використання, в мене вийшло не швидко - рекомендую акуратно відділити його чимось іншим, аніж мокрі пальці, ще перед прийманням ванни) Зате потім почалась "магія". Твердий шматочок піни дуже легко подрібнюється під потоком води і вона швидко набуває помаранчево-червоного забарвлення - неяскравого, але помітного, а золоті блискітки, котрими так щедро посипане серце, плавають у воді. Але це, як на мене, деталі, бо основне - пінкаа! І аромат, звичайно) Власне, у мене не вийшло "хмар" піни, але вона була все ж приємною. А аромат у засобу просто розкішний - він багатогранний, свіжий, сонячний і легкий, зовсім не асоціюється з зимою- навпаки, з літніми вечорами, фестивалями, ароматичними лампами і гарячою млістю після довгого дня. Лемонграс, жасмин, щось фруктове... ммм)

Як на мене, то цей засіб - ідеальний варіант для романтичної ванни у святковий вечір. Тільки ванну б ще не мою стареньку, а таку, як в кіно - велику, круглу і бажано з шампанським! І все - до свята готова)

Ціна на сайті LUSH: 115 UAH за 60 гр.

Придбати у Львові: магазин LUSH, ТЦ "Опера Пасаж", пр. Свободи, 27. 

А ви користуєтесь пінами для ванни? Які улюблені?


Засіб надано для незалежного тестування компанією LUSH

34 коментарі:

  1. Люблю пенные ванны) В основном пены Эйвон использую)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У меня есть шоколадная Avon, оочень ароматная, но собственно пены нет(

      Видалити
  2. люблю пены,а твёрдой пены ещё не видела)теперь хочется попробовать

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це теж перший експеримент з таким "форматом") А які тобі подобаються?

      Видалити
    2. люблю травяные пенки от зелёной аптеки,и состав там почти натуральный и цена бюджетная)

      Видалити
    3. Дякую, треба буде звернути увагу)

      Видалити
  3. таке враження що я відчуваю запах піни через монітор))) гарне серце!

    ВідповістиВидалити
  4. Я не любитель ванны, но зимой все чаще хочется понежиться в ванной вот с такой ароматной пеной)) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я взимку любитель, влітку переважно душ і то прохолодний)
      Тааак, армоатна пінка - найкраще дял релаксу!

      Видалити
  5. Яка класна штука) Вперше чую про "тверду" піну для ванни)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона дуже приємна))
      Я теж чую вперше, але мені подобається такий формат)

      Видалити
  6. ;D

    Esse produto parece ser muito bom!

    Ótimo sábado!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  7. какая красота, сердечко как раз в тему:-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так) Це з лімітованої колекції до Дня Валентина)

      Видалити
  8. дуже люблю такі штучки для ванни, в холодну пору року - це дуже зігірває)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, що може бути краще за армоатну ванну, коли надворі брррр?)

      Видалити
  9. Обзац про кругленьку ванну дуже повеселив)) Гарне сердечко!

    ВідповістиВидалити
  10. Яка краса я б з задоволенням спробувала:)))

    ВідповістиВидалити
  11. Я люблю використовувати і пінку, і солі) Зараз користуюся пінкою "Вкусные секреты" з ароматом мандарину. Дуже приємний фруктовий запах))

    ВідповістиВидалити
  12. Якось я не користуюсь пінками для ванни, але ця така мила ☺
    А після неї на тілі не залишається блискіток?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я - під настрій)
      Ноуп, блискітки не чіпляються - і добре, бо не люблю такого)

      Видалити
  13. Мабуть, з такою піной надзвичайно приємно приймати ванну)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тааак, це просто маленький квітучий сад у ванній)

      Видалити