четвер, 5 лютого 2015 р.

Свіжа маска для обличчя LUSH Амазонка [Cosmetic Warrior]

Нещодавно я розповідала вам про вельми вдалу маску LUSH "М'ятно-шоколадна", а сьогодні поділюсь враженнями від використання ще одного засобу з цієї серії. Свіжа маска для обличчя LUSH Амазонка (або ж Cosmetic Warrior в англомовному варіанті) - помічник для проблемної шкіри. Як вона потоваришувала зі мною - читайте далі...

Інформація від виробника:
"«Амазонка» - справжня героїня. Ця маска для обличчя знищує прищі, очищує, заспокоює та пом'якшує проблемну шкіру всіх типів. Вона містить природні антисептики – свіжий часник та ефірну олію чайного дерева, свіжий виноград, каолін, що глибоко очищує, мед, який пом'якшує та поживні свіжі яйця. З таким арсеналом можна робити подвиги! 

Спосіб застосування:
Нанесіть на очищену шкіру, уникаючи області довкола очей. Залиште на 5-15 хвилин і змийте теплою водою."



Маска запакована в чорну банку - з переробленого пластику, до речі. Я вже згадувала про це, але мені подобається, що вона найдіно закручується. На банці ви можете прочитати склад продукту, а також приємний бонус - там же зазначено, хто саме робив цю маску)) Вперше зустрічаю таку деталь! Зберігати засіб треба в холодильнику, а використати бажано до зазначеного на спецільній вкладці терміну - близько чотирьох тижнів. Натуральні компоненти, такі справи)


Відкриваємо баночку! Консистенція у маски трохи неоднорідна, але близька до кремової чи, як її ще називають, сметанкової. Тому наносити на шкіру легко, як і розподіляти рівномірно.
Будь готові, що часниковий запах супроводжуватиме вас під час використання цієї маски, зате в складі продукту повністю відсутня синтетика - в т.ч. немає ароматизаторів.


Які ефекти я помітила після регулярного застосування "Амазонки"? По-перше, одразу після змивання шкіра хоч і пахне часником, але дууже пом'якшена і на дотик просто шовкова. По-друге, почервоніння та сліди від "неприємностей" на шкірі підсушені і заживають швидше, ніж раніше. Навіть активне запалення приглушується, а дрібні висипання просто покидають місця, де вони любитил виникати. Коли поєдную маску і лосьйон від Avene, то  шкіра нарешті починає мене любити) Загалом, динаміка позитивна, буду використовувати і далі. Після закінчення маски поділюсь з вами своїми враженнями про довгий період використання та вплив на мою шкіру, котра так любить створювати проблеми)


Ціна на сайті LUSH: 155 UAH за 75 гр.

Придбати у Львові: магазин LUSH, ТЦ "Опера Пасаж", пр. Свободи, 27. 

А ви користувались масками LUSH? Які враження?


Засіб надано для незалежного тестування компанією LUSH

6 коментарів:

  1. Круто) От лише одна думка про "аромат" часнику мене трохи хвилює ☺
    Почитаю твої огляди - може й собі щось виберу хорошеньке)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, за ті 10-20 хвилин у ванній з маскою на обличчі я не дуже переймаюсь за аромат)
      Ось ця точно гарно підійде проблемній шкірі)

      Видалити
    2. Трохи підсушує - гарно помітно на запаленнях, але в мене шкіра з ухилом в жирність, тому я не помічала неприємного ефекту. А іноді то буває, що змив маску - і все лице таке стягнуте-стягнуте, що жах Х_Х

      Видалити
  2. редко пользуюсь масками для лица, в основном скрабами и мицеллярной водой, спасибо за обзор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди будь ласка) Ну, моя шкіра весь час вимагає активного догляду, тому я без масочок ніяк(

      Видалити