субота, 28 лютого 2015 р.

Виграш у блозі Evil_princeS

Отримувати подарунки, як і робити їх, - неймовірна приємність. Особливо раптові та спонтанні) Ось нещодавно моє везіння вирішило спонтанно згадати про своє існування і мені пощастило перемогти у розіграші у блозі Evil-princeS! І скільки радості мені приїхало - розповім далі!


 Взагалі, мені ніколи раніше не щастило в таких розіграшах, тому радість була подвійною) Я аж загорілась бажанням і сама провести giveaway, але це вже у сприятливіші для цього часи... Зазирнемо у коробочку від Evil_princeS? У нас там повний набір для щастя блогера: і лаки, і засоби для тіла, і догляд за волоссям.


Мене давно цікавили лаки для нігтів Essie - навіть купила собі один у Дрездені, але ще не добралась до нього. А тут колекція поповнилась ще двома: вишневою магією Bahama Mama (ОГЛЯД ТУТ) i бежевим стриманим Jazz (ОГЛЯД ТУТ). Одного чудово дня я планую почати освоювати стемпінг, а диски QA-88 и QA-92 будуть чудовим доповненням для моїх перших експериментів)


А мою шкіру тепер очікує дуже приємне знайомство з засобами для тіла від української марки ЯКА. Скраб для тіла "Грейпфрут" та Масло для тіла "Мигдаль і апельсин" дужее класно пахнуть - я перевіряла! Згодом розповім вам про них детальніше)


І ще один зовсім новий для мене продукт - Олія для волосся Matrix Oil Wonders Indian Amla. Ніколи не використовувала схожих засобів, але чула багато позитивного про цей бренд, а моє волосся буде тільки тішитись додатковому догляду після довгої зими. А також бонусом я отримала пробники BB-крему Skin79 Super+ BB Cream. Буду експериментувати!


Велике дякую Evil_princeS за розіграш і такий приємний подарунок) Чекайте у блозі детальних оглядів усіх новинок!

39 коментарів:

  1. Замечательный подарок,сама бы от такого не отказалась))

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю! Где первый там и второй выигрыш)) Подарки замечательные)) Сама этой зимой первый раз выиграла. Прыгала до потолка от радости

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуюю)) І я стрибала від радості) Сподіваюсь, ще колись пощастить ^^

      Видалити
  3. Наталко, з вигрешем тебе! Хай щастить i надалi!

    ВідповістиВидалити
  4. Я тоже участвовала, но мне ничего не досталось ))).

    ВідповістиВидалити
  5. Крутий подарунок :)
    А що це за фірма Яка така?) її десь можна так купити у Львові?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага **
      Для мене фірма зовсім нова але якщо вірити їхньому сайту, то мають продаватись у Вотсонсі та мережі аптек DC))

      Видалити
  6. Натали с выигрышем! такие средства классные!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, я вся в передчутті нових експериментів))

      Видалити
  7. Вітаю з перемогою!))) Призи чарівні)
    Багама Мама і в мене є в закромах родіни :3 Жде свого часу))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      І моя почекає гарної погоди, щоб її пофотографувати під сонечко))

      Видалити
  8. Замечательный подарок!!! Поздравляю! :):):)

    ВідповістиВидалити
  9. Наталочка, поздравляю с выигрышем! Выигрывать всегда очень приятно:)) Пусть тебе всегда везет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Навзаєм) Везіння - річ потрібна!

      Видалити
  10. Вітаю в перемогою) Приз просто чудовий) В мене є такий скраб, подобається

    ВідповістиВидалити
  11. Поздравляю! Сама участвовала в розыгрыше этом- на ЯКА давно смотрю :) Ждем отзыва:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Про ЯКА, мабуть, спочатку і напишу, бо для манікюрів треба нігті відростити знову)

      Видалити
  12. вітаю з виграшем :) бажаю вигравати ще й не раз!)

    ВідповістиВидалити
  13. поздравляю тебя с выигрышем) буду ждать подробные отзывы))

    ВідповістиВидалити
  14. Відповіді
    1. Ага *__* Краси море) Все не зберусь написати огляди на ту красу...

      Видалити