вівторок, 17 лютого 2015 р.

Мій Eurotour. Частина друга: Прага

Скоро весна, а я досі не розповіла про свята) Пора виправлятись! Про першу частину моєї мандрівки, а саме Будапешт та Відень, можна прочитати тут, а зараз - помандруємо в передноворічну і казкову Прагу!..


...Проте перш ніж ми дізнались, що Прага - передноворічна і казкова - була 5 ранку, сніг, холоднеча, величезний експо-центр, де проводилось Тезе, і багато-багато організаційних питань. Настрій в цей момент в мене був дууже поганий, але врешті все вирішилось і ми невеликою групкою - 8 чоловік вирушили на поселення. Метро виявилось забитим по саме нікуди всіма учасниками Тезе, але такого раннього-ранку мені було байдуже на все XD. А потім італійці почали співати. А потім поляки почали співати... а потім всі. Ну ви розумієте)


Прага, Прага, Прага!..


Таблички в трамваях


Один з моря будиночків, які круті)

 Кажуть, що найкраше людина пізнається в подорожі. Думаю, в цьому є щось. Бо в процесі поселення деякі люди з нашої невеличкою групи себе дуже некруто повели, зате я опинилась в іншій компанії і врешті дуже вдало поселилась. Ми жили фактично в центрі міста, за кілька трамвайних зупинок від самого-самого історичного центру, в затишному старовинному будинку. Всі вулички нашого району носили географічні назви - там була поруч і Житомирська, і Українська, і Болгарська, і Мадридська вулиці... Ми жили на вулиці Мексики)) Наш хост, Пол, був викапаним Санта-Клаусом і дуже добрим до нас. Але вдома ми проводили дуже мало часу: виходили вранці і повертались ввечері чи вночі. А як же можна по-іншому, коли ти - в Празі?))


Сонна я і Карлів міста на тлі...


...і в центрі уваги

Ми з сусідами по кімнаті швидко потоваришували і одразу ж вирушили гуляти по місту. Так от, панове, Прага - чарівна. Прага - неймовірна! Прага схожа на величезне розкішне мереживо з вулиць і вуличок, кожна з яких особлива і дуже гарна. Трамвай (до речі, дуже новий і футуристичний) довіз нас до центру, а там ми вже самостійно, без жодного плану чи карти досліджували сплетіння вулиць і переходів між ними, Карлів міст, де туристів більше, ніж самого мосту, набережну, освітлену ліхтарями і безліч сувенірних магазинів, де я знайшла собі магнітиків та листівок з роботами улюбленого Альфонса Мухи, а також сережки з богемського скла. Перший день в Празі був суцільною ейфорією! Мені навіть зараз, місяць після подорожі, згадується це сплетіння вулиць, як щось винятково магічне і дуже-дуже красиве.


Хто любить ретро-авто? Я люблю ретро-авто)


                Ми з Танею на щось захоплено дивимось. Обоє забули, на що XD


"Я б тут жила!"


Трамвайчик!

...Другого дня ми вже трохи виспались, відпочили і склали собі план, щоб потрапити в якісь нові місця, а не лише бігати вулицями неподалік від карлового мосту - зокрема, пішли на інший бік річки, погуляли там (теж дууже красиві і менш залюднені вулиці), а потім поїхали в Собор святого Віта. Цей собор - це один з найкращих зразків готичної архітектури і взагалі сакральних споруд, які я бачила. А ще там вітражі розробляв Альфонс Муха)


Вид з трамвайного вікна



Собор Святого Віта *___*


Робота Альфонса Мухи




Той-самий-міст

Попри історичну частина я намагалась досліджувати і сучасні принади Праги - погуляла центральним проспектом, зайшла в Сефору і MAC, нарешті відвідала Старбакс (ням-ням-ням), влаштувала собі невеликий шоппінг... На щастя, ціни тут були нижчі, ніж у Відні, тому можна було дозволити собі трохи косметичних покупочок, про які я потрохи розповідаю у блозі. Час в Празі летів так швидко, що я не встигала навіть озирнутись, а вже наступав вечір. Гуляли ми щодня до самої ночі, тому так стомлювались, що вдома ледь вистачало сил на канапки з чаєм. Власне, у нас був шикарний імбирний час - я аж собі додому такий же купила!



Кава + тортик - щастя будь-де!





Ще трохи кавово-тортикових походеньок по Празі

На сам Новий рік ми гуляли спочатку в центрі - біля відомого годинника, потім відправились додому, а потім з великою інтернаціональною компанією зустріли святкові феєрверки на терасі з розкішним видом на місто. Поки добирались до місця збору, всю дорогу співали пластунські пісні та колядки. Народ в трамваї був в гарному шоці) Але - чого не буває напередодні свята?.. В новорічну ніч, що дивно, ходив транспорт, проте нумерація була змінена, тому нам вдалось не просто заблукати, а заїхати взагалі на протилежний берег річки і поблудити ще дууже багато. Тому додому ми дістались аж з самого ранку (розгубивши половину компанії в дорозі і зібравши знову)) і одразу ж пішли спати.


Біля музею Альфонса Мухи. Абсолютне щастя) Чи схожа я на панянок з його робіт?



Танцюючий будинок


Той-самий-годинник




Центальна площа. До Нового року - ще годинки зо три))



Празька брама




Святкування триває!

Попри перше січня в центрі було людно і майже все працювало, хоча в нашому райончику навпаки. Але мене це і тішило - хотілося ще кави місцевої попити, сувенірів накупити, прогулятись... Подією дня став візит в музей Альфонса Мухи. Його роботи - магія і Чехії дуже пощастило мати такого видатного митця. Мені більше до душі його рання творчість, ще без політичних плакатів і до Слов'янського циклу. Люблю саме ті легкі, ніжні, романтичні картини, які настільки наповнені красою і життям, що просто слів нема) І "Медея". Настроєво це полотно просто сповнене містики і жаху, проте воно захоплює. Магазинчик в музеї - місце, де хочеться скупити все і одразу. Але ціни примушують тримати себе в руках. Зате потім я знайшла в центрі ще один тематичний магазинчик, тому купила собі листівок з картинами Мухи, календарик і блокнот для віршів)) Ще я встигла за ці дні посидіти в кількох місцевих кав'ярнях, спробувати традиційну дивну завивану штуку "трдельнік", зустріти кількох українців, передивитись море магнітиків і натрапити на магазин, де вони дешеві, прогулятись по трьох мостах, побачити місцевий оперний та філармонію, поспілкуватись з морем іноземців, кілька разів вийти на іншій зупинці... Щастя!)


Трдельнік: нямка з цукром та... нутеллою Оо 


Центральний проспект


Пошта. Я туди забігала часто) До речі, працює 24 години на добу!


Наша маленька компанія та Пол-Санта) 


Метро. Останній кадр з Праги

На жаль, чотири дні в Празі пролетіли дуже швидко - 2 січня вранці ми вже покидали це місто під акомпонемент жахливої зливи, але навіть дощ не міг зіпсувати вражень. Я повернусь в Прагу, я впевнена в цьому! А попереду була дорога в Німеччину, а точніше - в Дрезден... Але про це - в третій частині моєї "мандрівної саги! Читаємо тут!))

А ви бували у Празі? 

34 коментарі:

  1. ох.. Прага - це місто мрії) теж їздила туди на кілька днів, а тепер хочеться повернутися) ну і для мене це, перш за все, місто Кафки) а у тебе фото неймовірні і розповідь теж)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, воно таке) Я до цієї подорожі ніколи не думала, що зможу так полюбити саме Прагу... але вона мене підкорила) Для мене це більше місто Альфонса Мухи... але - кожному своє! Дякую ^^

      Видалити
  2. Я не была, но как же там красиво. :):):)

    ВідповістиВидалити
  3. Покищо не була, але б дуже хотілося! Дійсно казкове місто!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарне мiсто! I ти Наталко, така щаслива в ньому!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак) Важко бути не щасливою, коли ти - в Празі *__*

      Видалити
  5. Я була в Празі один раз, і там назавжди залишилась часточка моєї душі...)))
    Дуже классні фото!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже хочу повторити) Бо зрозуміла, що насправді ще так мало побачила))

      Видалити
  6. What a great collection of pictures! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  7. Замечательное путешествие! Танцующий дом поразил, я не знала о его существовании)) Наташ, видно, какая ты счастливая)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так)) Ми довго шукали той дім, хоча він біля самої набережної))
      Ну, я була дуже задоволена життям в ті дні)

      Видалити
  8. я трдельнік так і не скоштувала, приїхала додому, мама каже що такі і у нас продають і навіть на вулиці готують))) ох..Прага..вже сумую))) особливо за середньовічною корчмою)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас я їх не бачила) Але в тому ж і прикол - в Празі їх скуштувати) Це як кава у Львові. Кава всюди є, але у Львові її просто необхідно!)))

      Видалити
  9. Таке відчуття ніби я сама завітала до цього чудового місця :)
    дякую за цікаву розповідь і за можливість поспілкуватися українською, нажаль в нашому місці так би мовити не прийнято говорити українською та і забуваються деякі слова... все па русски да па русски)))

    з нетерпінням чекаю нових вражень від нових подорожей ;)

    п.с. Львів я ДУУУЖЕ люблю!!! планую побувати у вас ще раз, а може й не один...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Прага неймовірна) Думаю, там треба пожити кілька місяців, щоб насолодитись всією красою) Як і у Львові)

      О, тоді все чудово - в мене пости виключно українською)

      Видалити
  10. Чарівний, добрий та позитивній пост! Дуже хочу до Праги, особливо на Новорічні свята!:) Місто чимось нагадуе Львов:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, свята в Празі - це щось надзвичайне) Стільки тепла і позитиву!
      Мм... Львів я обожнюю, але коли живеш в ньмоу все життя, то це не так відчувається... А от в Празі - всього кілька днів. Тому стільки емоцій)

      Видалити
    2. Наталья я доречі подумала, що зараз Львов ну дуже популярен для відвідування та в тебе дуже гарно віходять пости про подорожі- було б чудово, якщо ті б розповіла ща можно подивитись и відвідати у Львові. Можливо розповіла про улюблені місця :)

      Видалити
    3. О, дякую за ідею! Я справді обожнюю писати про мандрівки, у а Львів - це невичерпна тема. В мене була ідея зробити рубрику про наші кав'ярні, бо я кавоман "зі стажем" і знаю багато достойних нетуристичних місць - може й реалізую це, якщо читачів зацікавить!

      Видалити
    4. Мене точно зацiкавить:) Сподiваюся наприкiнцi березня потрапити на каву до Львова :))

      Видалити
    5. Ооо! Чудово) Тоді я попрацюю на своїм кава-туром))

      Видалити
  11. По-хорошему завидую! Прага очень сказочный город, мечтаю там побывать :-)

    ВідповістиВидалити
  12. Очень классные фото! красивый город:)

    ВідповістиВидалити
  13. Які гарні фотографії! Дуже цікаво))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Це була подорож моєї мрії однозначно!

      Видалити