пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Clean & Clear Deep Cleansing глибоко очищуюча тонізуюча вода для чутливої шкіри

Спонтанні покупки - або раптовий успіх, або повне розчарування. Сьогодні я розповім про одну таку покупку - Clean & Clear Deep Cleansing глибоко очищуюча тонізуюча вода для чутливої шкіри. А це успіх чи розчарування  ви дізнаєтесь далі...


Опис від виробника:
Бажання кожної дівчини – мати красиву та доглянуту шкіру. Проте, коли шкіра обличчя дуже чутлива, вона потребує особливого догляду. Лосьйон для глибокого очищення з серії Щоденний догляд розроблено спеціально для чутливої шкіри, його формула ефективно усуває забруднення та жир, які важко змити водою, та робить шкіру свіжою і чистою. Шкіра стає гладенькою та сяючою.

Для того, щоб твоя шкіра завжди була гарною та доглянутою, і щоб прищі та інші можливі проблеми на шкірі не турбували, регулярно використовуй лосьйон для глибокого очищення обличчя для чутливої шкіри CLEAN & CLEAR.
Лосьйон делікатно і ефективно очищує шкіру, усуває забруднення і жир, освіжає і тонізує шкіру обличчя. Лосьйон має протизапальну і пом'якшувальну дію. Він також допомагає запобігти виникненню прищів, а перцева м'ята тонізує шкіру і надає відчуття свіжості.
Можна використовувати як для очищення без води або в якості освіжаючого і звужуючого пори тоніка після вмивання.

Саліцилова кислота – забезпечує антисептичну та протизапальну дію, ніжно відлущує відмерлі клітини з поверхні шкіри;
Камфора  забезпечує контроль над ростом бактерій на поверхні шкіри;
Евкаліпт глобулус  надає антисептичну, бактерицидну і противірусну дію, ліквідуючи вугровий висип;
М'ята перцева  очищає і освіжає шкіру, посилює її захисні функції.



Блакитна баночка так і пророкувала свіжі відчуття, коли я її вперше побачила. Мені взагалі подобається оформлення такого типу: блакитні чи зелені кольори, прозорість. Єдине, що не дуже сподобалось - кришечка. Її дуже важко відкрити, якщо у вас довгі нігті! Але зате засіб точно не проллється в дорозі і взагалі спокійно витримає будь-яке транспортування. Відкриваємо баночку - запах у лосьйону освіжаючий, але на мій смак надто сильний і насичений. У мене вже колись були засоби  Clean & Clear і вони теж мали такий "термоядерно-свіжий" аромат. Мабуть, це у них "фірмове")


Очищає засіб добре, освіжає і тонізує, але я в мене є певні сумніви щодо того, чи варто його радити саме власникам чутливої шкіри. По-перше, лосьйон не особливо м'яко "працює", хоч про це і вказано на упаковці. По-друге, шкіра після нього почувається чистою "до скрипу", але трохи стягнутою. Я не дуже люблю такий ефект, тому одразу ж беру або крем наносити, або тоніком ще пройдусь. В описі ще вказано, що його можна застосовувати для очищення без води, але водночас - уникати потрапляння в очі. Загалом, засіб непоганий, але не стане моїм фаворитом. Ціную його за гарне очищення та відчуття свіжості, а ще шкіра стає зовсім гладенькою.

 Засіб можна придбати на сайті Parfumeria.ua. Ціна: 179 UAH за 200 мл.

А у вас є в "арсеналі" догляду засоби Clean & Clear? 

26 коментарів:

  1. Great review!!!
    Have a wonderful weekend!! and my g+ for you!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Так, все сумно)) Хоча, наскільки я розумію, ціна на parfumeria.ua відрізняються, оскільки продукція завозиться з Чехії, від європейських дистриб'юторів.

      Видалити
  3. Я пару раз в юношестве покупала гели этой марки - нравились)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И у меня были их средства среди первой косметики)

      Видалити
  4. Не пробовала такое средство, интересно. :):):)

    ВідповістиВидалити
  5. думаю моей коже не подойдет... спасибо за пост!

    ВідповістиВидалити
  6. Хмм... Перцева м'ята для чутливої шкіри? Якось це дивно звучить. Ментол це, звичайно не капсіцин, але теж може викликати неприємні відчуття, власне тому і пишуть щоб не потрапляло на слизові оболонки. Ну і термоядерний запах мабуть звідти ж. Коротше, Ріноа, таке враження що вони ту м'яту туди додоали саме в якості віддушки не більше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, здається, вони вирішили, що будуть у всі продукти додавати м'яти, щоб аромат врізався в пам'ять намертво XD

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Я давно не дивилась на засоби цього бренду, але, здається, у них нічого не змінилось за останні роки)

      Видалити
  8. 179 грн? бррр... я такий синій купувала ще за 30. і мене він зовсім не вразив)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я взагалі їхні засоби роки чотири не купувала)) Але, здається, нічого не втратила)

      Видалити
  9. Багато років тому купувала засоби Clean & Clear, краще б цього не робила. З ними шкіра стала просто жахливою і я ще довго її повертала в нормальний стан за допомогою корейської косметики. На жаль, коли я була підлітком нічого іншого у магазинах не було(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, буремне дитинство)) нгу, але думаю, що комусь їхня продукція повинна підходити... Інакше збанкрутували б)

      Видалити
  10. Он мне очень нравится! смягчает мою кожу!
    welcome to my blog
    Koka Blog

    ВідповістиВидалити
  11. А мне немного сушит, но в целом неплохо работает))

    ВідповістиВидалити
  12. а для моей кожи наверное подошел бы) мне как раз нужно глубокое очищение))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоді як варіант) Але він термоядерний - умудрився сушити навіть мою комбіновану (до жирної) шкіру!

      Видалити
  13. Чомусь не дуже люблю цю марку. Все що я пробувала мені не підійшло.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, судячи з інших коментарів, цей бренд мало кого потішив)

      Видалити