вівторок, 20 січня 2015 р.

Помада Seventeen All Day Lip Color #07 Red

Буває таке, що купуєш щось спонтанно - і от воно вже в тебе в фаворитах взагалі! Так сталось і з цією помадою - Seventeen All Day Lip Color #07 Red у розкішному червоному відтінку просто підкорила мене! Про вау-вау-вау-ефекти та інші позитивності - читайте далі =)


Інформація від виробника:
"Колір, який залишається на губах ... весь день!

- Насичений колір тривалої дії
- Сприяє збереженню вологи на губах
- Не сушить губи
- Точне нанесення і швидке висихання
- Не містить парабенів."



Ну, правду кажучи, це була не зовсім спонтанна покупка: я спочатку прочитала про цю помаду у фіді новин з блогів, тому й звернула на неї увагу під час чергового "забігу" по "Космо". До цього у мене не було жодної декоративної косметики Seventeen. Я лише користувалась колись їхнім коректором - був достатньо світлий для моєї шкіри)) А перейдемо до помади!

Помада у нас розміщена в акуратному двосторонньому стіку, як блиск. І з першого погляду здається, що її якось малувато, але маємо, що маємо. З одного боку стіку - власне помада, з іншого - прозорий блиск, який по-ідеї ми маємо наносити зверху, але я не рекомендую це робити, бо "фішка" помади - у її матовості, а блиск ситуацію різко змінює. До того ж з ним стійкість значно знижується. Такі справи.


Подивимось на помаду ближче: у неї рідка консистенція, як і блисків, а також стандартний пензлик для нанесення. З нанесенням, до речі, з незвички можна побавитись трохи, щоб звикнути. Річ у тому, що колір дууже насичений та яскравий. А коли наносиш помаду на губи, вона висихає за лічені секунди - і все, "намертво"! Тому з нею треба акуратно) Зате після нанесення губи просто мі-мі-мі - насичений, рівномірний, соковитий колір + матовість! Розкішний результат. Губи виглядають, наче відфотошоплені Оо Складочок не підкреслює, навпаки візуально дає дуже рівномірне покриття. Саме тому я вважаю, що блиск до цієї помади - річ зайва.


Власне, зверху - помада, під нею - прозорий блиск

Проте незамінною в моїй косметичці цю помаду зробив не колір і не соковитість, а її стійкість. Це той чи не унікальний випадок, коли назва All Day відповідає правді! Перевірено мною: помада сміливо переживає весь день, кілька кавувань, нежирну їжу, мороз, дощ і снігопад. Саме тому вона стала моїм супутником у новорічній поїздці - вранці я її наносила і весь день сміливо гуляла, фотографувалась і могла навіть не зиркати в дзеркало) Щоправда, я з собою взяла не червону, а більш нейтральну, рожеву помаду у відтінку 06, але теж з цієї серії. І про неї я теж ще напишу.


Денне освітлення

Ще хотілося б відзначити її запах: помада має аромат дорогої коробки цукерок, де багато різних смаків, але вони всі дуже солодкі і смачні. Прозорий блиск, до речі, теж має цукерковий запах, але менш виражений. Блиск насправді безколірний, не липкий і хороший, а пензлик у нього один з найкрутіших по м'якості. Але на тлі крутості помади блиск якось не виділяється вже так)


Вечірнє освітлення =) 

Загалом: Seventeen All Day Lip Color #07 люблю, використовую, рекомендую і ще раз люблю!

Ціна в мережі "Космо": 155 UAH

А у вас є помади з цієї серії? Ви знайомі з іншими засобами Seventeen?

30 коментарів:

  1. Its a fantastic color so classy and chic! And you put is perfectly! Kisses dear, have a good day! xo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you!) I've became a little addicted to red lipsticks lately XD

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Спасибо)) Да, вот вторая красная помада, что мне идет))

      Видалити
  3. а я таку марку у нас не зустрічала, хоча шукала якось. Лежить на губах прекрасно, колдір дуже яскравий, шкода мені червоні не пасують(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це грецький бренд, здається... У нас вона є лише в одному "Космо" і я завжди з панікою думаю, що буде, яко вони закриються XD
      Дякую! Так, вона дає дуже хороше покриття. Губи наче "відфотошоплені")
      А я теж думала, що мені червоні не личать... але оце вже друга вдала помада такого відтінку!

      Видалити
  4. Боже, какая красота))) при случае куплю обязательно, у нас в городе нет марки севентин((((спасибо за пост

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, ця помада дійсно варта придбання! Я ще згодом напишу про інші відтінки, які в мене є)
      Наскільки мені відомо, то купити косметику Seventeen точно можна у нас у Львові та в Києві. В нас вона в "Космо")

      Видалити
  5. Ух ты, крутой оттенок у помадки. супер. :):):)

    ВідповістиВидалити
  6. Я вже багато чула про цю помаду)) може, б ти собі придивитися :)
    Виглядає чудово))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Придивляйся у Космо на Шевченка)) Тільки не давай консультанту малювати тестером в тебе на руці! Висохне - і не стреш ТТ Я вже раз так "попалась"))

      Видалити
  7. Про марку чула, але в себе в місті не бачила ніде. Дуже гарно виглядає))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Рекомендую спробувати при нагоді))

      Видалити
  8. обожаю матовые помады, очень радует ее стойкость и насыщенный цвет)) спасибо огромное за подробный отзыв, вот только цвет мне такой не очень идет, но я присмотрюсь к другим оттенкам))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж недавно "підсіла" на матові помади) Ось ці наразі найкращі з тих, які мені траплялись. Там в серії 16 відтінків - можна точно знайти щось "своє") Успіхів у пошуках!

      Видалити
  9. Дуже гарна помада) Приємний колір. На жаль, з цїєю фірмою не знайома

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, колір дуже тішить) Думаю, з цих помад сміливо можна починати знайомство з брендом!

      Видалити
  10. Очень классная помада и тебе очень идет!

    ВідповістиВидалити
  11. Колір дуже гарний, люблю такі яскраві кольори:)

    ВідповістиВидалити
  12. каждой девочке хочется ощутить себя роковой леди с красной помадой) без этого никак!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так-так)) Правда, в мене ця помада працює, як мастер піднімання настрою - з нею завжди хочеться усміхатись!

      Видалити
  13. Дуже крутий відтінок і тобі просто фантастично пасує)
    Це взагалі такий відомий продукт, я вже раз сто на нього дивилась, думала і не брала - турбує те, що така стійка і матова помада може висушити мені губи до тріщинок... Вона тобі губи сушила?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Мм... думаю, тут все індивідуально. Мені з нею дуже комфортно: на губах не відчувається, не сушить і тріщинок точно не спричиняє. Проте я чула і протилежні відгуки, то це вже треба пробувати на власній делікатній шкірі)

      Видалити
  14. Крута помада, тобі дуже личить!

    Надаю перевагу стійким поматам, тонакам,.. Треба і собі придивитися, поки нічого від Seventeen не було, дякую)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)
      О, якщо хочеться стійкості - то ця помада точно сподобається))

      Видалити
  15. образ загадочной роковой красавицы :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Да, как-то так и планировалось)

      Видалити