пʼятниця, 16 січня 2015 р.

Тіні для очей Maybelline Color Tatoo 24 Hour #40 Taugh as Taupe [Cream Gel Shadow]

Кремові тіні я дуже люблю. Але якщо Maybelline Color Tatoo 24 Hour #05 Too Cool виявились суцільним розчаруванням, то інший відтінок з цієї ж серії мене дуже потішив. Тому сьогодні я поділюсь своїми враженнями про кремові тіні для очей Maybelline Color Tatoo 24 Hour #40 Taugh as Taupe.


Опис з сайту Maybelline:
"Сміливіше з кольором із нашими надстійкими тінями!
Наша тату-інновація забезпечує супернасичений колір. Крем-гель забезпечує вражаючий рівномірний колір, що не тьмяніє. Наважся на ефект тату. 8 яскравих відтінків."


Я вже згадувала, що мені дуже подобається дизайн упаковки: вона зручна і красива, а ще я люблю важкі скляні баночки. Набирати тіні зручно - хоч пензликом, хоч пальцями - кому як більше подобається. Мені особисто найзручніше набирати і розтушовувати їх подушечками пальців, від тепла яких тіні стають більш податливим. Проте вони дуже пігментовані, тому треба з ними обережно - отримати яскраву пляму на повіці дуже легко, але потім ще б її розтушувати гарно, поки колір не схопився...

Цей відтінок, як і повідомляє назва, - насичений тауп, холодний сіро-коричневий і доволі універсальний. Спочатку він мені відверто не сподобався - виглядав надто брудно-болотним при розтушовуванні, а якщо я накладала його насиченим шаром на верхню повіку, то погляд якось "важчав". Але потім я трохи поекспериментувала з насиченістю і методами нанесення і зараз Taugh as Taupe - мій маст-хев в косметичці.


Тіні матові, яскраві, стійкі - можна сміливо носити їх соло, можна доповнювати іншими засобами для створення цікавого макіяжу. Я найбільше люблю використовувати їх двома методами: а) наносити на рухому повіку світлі тіні, а вже над ними відтіняти складку цим таупом; б) наносити ці тіні на рухому повіку і трохи вище за складку, а на них вже малювати макіяж у корисневих тонах, затемняючи і висвітляючи різні точки. Звичайні пресовані тіні дуже легко і приємно лягають на ці кремові, тому поле для експериментів - дуже широке. До того ж, з ними можна сміливо ходити весь день і не хвилюватись за стан макіяжу. Ще ці тіні можна використовувати для брів. Але я б була з цим обережною, бо мені подобається натуральний вигляд брів, а не "підведені під лінійку", а з пігментованими тінями саме такого ефекту можна досягнути, якщо перестаратись.


Ось так він виглядає на очах. На фото більше жодної косметики, лише синці після ночей у потязі.

Ціна в мережі Watsons: 55 UAH за 4,5 гр.

А ви пробували якісь відтінки з серії Maybelline Color Tatoo 24 Hour? Поділіться враженнями!

28 коментарів:

  1. Наталко, гарно, що цей вiдтiнок виявився кращим за свiтлий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Я їх разом взяла, то одразу ж і змогла порівняти)

      Видалити
  2. У мене є золотий - поганючій, а за 40ий чула багато хорошого, але ніяк його ніде не піймаю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за попередження) В мене золотий не дуже актуальний в макіяжі, але все одно буду знати, що його не варто брати. Я брала цей відтінок у Вотсонсі, бачу його там доволі часто, як і в Космо, до речі)

      Видалити
  3. Оттенок очень нравится) И качество теней тоже)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И мне он по душе) Хотя сначала не оценила его совсем!

      Видалити
  4. обожаю такие оттенки, красивые тенюшки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, універсальний відтінок завжди буде "до теми"))

      Видалити
  5. Love this shade so much <3 ...thx for sharing! kisses! Have a great weekend!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Наталя, я теж полюбляю цей відтінок! Він мені ідеально підійшов для брів. Тільки ім і підмальовую. Іноді, коли хочеться швидкого мейкапу, малююсь цими тінями.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я люблю його до брів застосовувати) Щоправда, не на цьому фото XD Так, в цьому позитив кремових тіней - кілька рухів і вже макіяж готовий)

      Видалити
  7. Мне очень нравятся тауповые оттенки, они всегда к месту и, как мне кажется, подходят под любой цвет глаз)) Красивый макияж!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я такої ж думки) Хоча мені більше до душі теплі коричневі тони)

      Видалити
  8. Красивый оттенок у теней, я их хотела попробовать, но потом передумала. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він до всього підійде) Знайшлась цікава альтернатива?)

      Видалити
  9. Очень нравится мне этот оттенок,я им брови оформляю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я теж) Взагалі, дуже універсальні ці тіні!

      Видалити
  10. а я что-то не дружу с кремовыми тенями(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Через якісь конкретні причини чи просто ще гарні не траплялися?
      Ну, я взагалі їх лише минулого року для себе відкрила) Але зараз дуже люблю~

      Видалити
  11. О, знаменитый тауп)) У меня это тени"все в одном", я ими и брови, и коррекцию лица делаю))) А вот на верхнем веке скатываются(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О таак) Я не могла пройти повз нього) У мене вони теж універсальний помічник) Корекцію, щоправда, ще не робила. Але скоро пора фестивалів і сценічного макіяжу - спробую!

      Видалити
  12. я еще до сих пор отхожу от предыдущего отзыва о светлом оттенке...))) так как мы все знаем и разочарованы что он такой неудачный, но с этим вижу совсем по-другому дружба завязалась, все-таки оттенки тоже играют большую роль) спасибо за пост))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я не раз стикалась з тим, що різні відтінки одного і того ж засобу поводили себе зовсім по-різному. Тому тут однозначної відповіді ніколи не буде) Та і грає роль особливість шкіри, методи нанесення і всяке таке...

      Видалити
  13. Універсальний колір! Можна поексперементувати)
    В мене є такі чорні, стійкі відносно,без бази все ж трохи размазуються та збиваються(

    ВідповістиВидалити
  14. Так, на всі випадки життя)
    Я хочу чорний взяти на підводку)

    ВідповістиВидалити