субота, 10 січня 2015 р.

Тіні для очей Maybelline Color Tatoo 24 Hour #05 Too Cool [Cream Gel Shadow]

Якось перед Новий роком мені захотілось кремових тіней і я дуже спонтанно купила собі дві "кругляшки" Maybelline Color Tatoo 24 Hour. Про одну з них - #05 Too Cool - я сьогодні і розповім.


Опис з сайту Maybelline:
"Сміливіше з кольором із нашими надстійкими тінями!
Наша тату-інновація забезпечує супернасичений колір. Крем-гель забезпечує вражаючий рівномірний колір, що не тьмяніє. Наважся на ефект тату. 8 яскравих відтінків."


Баночка виглядає дуже красиво: важкенька, кругла, з кришечкою внизу. Цікавий дизайн і нічого зайвого. Форма зручна і не буде проблем з тим, щоб діставати тіні, коли їх буде вже менше, ніж на початку. Колір в баночці теж приємний - сніжно-білий з дрібним шиммером. Загалом, спочатку ніщо не прогнозувало біди!


...Аж поки я не відкрила цю милу баночку і не почала з тінями експериментувати. Скажу одразу: я ними невдоволена. По-перше, тіні ДУЖЕ неслухняні. Наносяться на повіку з пробілами, важко розтушовуються. При цьому, якщо не встигнеш розтушувати їх швидко, то потім - ніяк. А якщо спробувати нашарувати тіні, щоб отримати якесь більш-менш рівне покриття, то колір в результаті стійко асоціюється зі шкільною дискотекою і першими блискучими тінями =_=. Не особливо, загалом. Шиммер дешевить, з іншими тінями "співпрацює" погано, що з цим відтінком робити - не знаю. А наносити пробувала і пензликом, і пальцями. Наразі він в мене працює або у ролі дуууже гарно розтушованого до прозорого блискучого "туману" на повіках, або в ролі білої підводки по нижній повіці. Якщо у вас були/є цілі тіні і ви придумали їм краще застосування - поділіться ідеєю!


За що ці nіні можна похвалити, то це стійкість. Про 24 години не скажу, але відходити в них день - не проблема. Проблема в тому, що збираються у складочці і взагалі дуже некрасиво підкреслюють шкіру повік. Такі справи. Нікому не рекомендую. При тому інший відтінок, який я собі придбала - #40 Taugh as Taupe - просто чудовий. Але про нього - наступного разу)

Ціна в мережі Watsons: 55 UAH за 4,5 гр.

А ви пробували якісь відтінки з серії Maybelline Color Tatoo 24 Hour? Поділіться враженнями!

34 коментарі:

  1. У меня был как раз 05 . Сразу же отдала подруге, т.к. на мне он смотрелся довольно странно, даже в сочетании с другими оттенками не подошел.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я из этой серии взяла себе еще тауп, но он хорош. А это - ну не знаю. Выбросить жалко, а что с ним делать не придумала) Подруге уже не отдам, так как изрядно поковыряла, пытаясь наносить то так, то так(

      Видалити
  2. Наталко, я теж купувала цей відтінок, він для мене виявився повним трешем, по всіх цих пунктах, які ти описуєш)). Тільки блогери з Ютюб, яким цей товар надсилає концерн Лореаль, співають їм оди, на жаль((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Точно. Інакше, ніж "треш" його і не назвати. Хоча я спочатку думала, що то я просто не вмію нормально кремовими тінями користуватись.
      Ех, а таким блогерам гріш ціна - якщо результат їхньої робити вводить в оману.

      Видалити
  3. да, я вот тоже не люблю такие тени так как они скатываются в складочку, об этом постоянно думаешь и переживаешь что выглядит это по-дурацкому, нужно время от времени смотреться в зеркало и поправлять этот дефект((( поэтому я стараюсь выбирать более матовые оттенки, но спасибо за отзыв, полезная инфо))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так( Жахливо не люблю, якщо треба щось підправляти - а найгірше, якщо дивишся фото з якогось заходу, а в тебе там щось не гаразд з макіяжем, а ти не помітив вчасно((
      Я люблю і матові, і з шиммером - але аби якісні) У мене є кремові від Ів Роше, такий золотавий беж, то він дуже гарно розтушовується і виглядає симпатично, якщо тільки не нашаровувати забагато - бо тоді зовсім не ок. Але ось ці тіні - печаль-печаль(

      Видалити
    2. да(( но теперь мы умнее)) будем знать на какие подобные средства не тратить времени и деньги))

      Видалити
    3. Так) Тепер залишилось знайти достойну альтернативу!

      Видалити
  4. тоже лежат дома такие и выкинуть жалко и приспособить особо некуда.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бачу, у всіх з ними однакова історія XD

      Видалити
  5. таких не пробовала) но смотрела на 40 номер, жду отзыв)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ооо, і не варто пробувати, на мою думку)
      А від 40 відтінку в мене кращі враження, відфоткаю - покажу)

      Видалити
  6. Я не люблю кремові тіні, тому точно не купувала б:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, вони "на любителя", я, поки почала використовувати, зовсім їх не любила, але оцінила під час різних подорожей, коли не хотілось заморочуватись з макіяжем)

      Видалити
  7. Эх, а я так их хотела((( ожидаю отзыв на следующий оттенок. Наташа, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Там ще доволі багато кольорів) Я впевнена, що є достойні, але цей - повний промах, на жаль(
      Я навряд чи братиму ще якісь з цієї серії, але от тауп пристойний. Про нього скоро допишу)

      Видалити
  8. Thanks for such a detailed post! have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  9. А мне очень нравятся эти тени. Я их использую в качестве базы, на них любые другие тени, как прибитые сидят. Соло не очень люблю, а в качестве подложки супер. Наношу маленькой синт. кистью, если неровно ложаться можно их на руке или на палитре кистью хорошо перемешать. И тушевать быстро, так как застывают мгновенно. Не знаю, у меня все цвета не скатываются (5 шт пробовала), а вот тауп скатывается сразу же((( но я его для бровей оставила и для нижнего века.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, перша людина в цьому пості, в якої ці тіні знайшли хороше застосування!) Я тільки оці білі і тауп пробувала, то в мене ситуація якраз протилежна - з таупом все чудово! А які ще відтінки хороші? Я б ще для інтересу тестери в магазині потикала)

      Видалити
    2. Мне нравится золото и серебро, они универсальны, на них даже матовые тени можно сверху ложить. Есть еще бирюза(самые первые их купила), ярко-сиреневые и черные. Черные прекрасны,как подводка, и для рисунков на лице, если начинает подсыхать, я дюралайном слегка развожу, и все отлично)) планирую вообще все оттенки докупить, пригодятся)) А, еще есть очень крутой нежно-розовый, но у нас его в продаже нету нигде((((

      Видалити
    3. О, я теж задивлялась на бірюзу, але зрозуміла, що вона в мене не дуже ходовий відтінок в макіяжі) Ото маю бірюзових тіней кілька видів і майже не використовую( Чорний теж планую взяти - саме на роль підводки) Рожевий? О, а це звучить цікаво! Шкода, що немає... Я ще в нас тоді "помоніторю" трохи - а раптом знайдеться. Хоча так, візуально я б його помітила, мабуть...

      Видалити
  10. Я такие не пробовала, хотя порывалась. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Эти не рекомендую)) Но другие оттенки из этой серии должны быть лучше...

      Видалити
  11. не все оттенки значит хорошего качества у этих теней. спасибо, что поделилась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це відтінок дуже розчарував( Але я люблю №40)

      Видалити
  12. Я от була його якось майже купила, але побоялась такого відблиску на своїх очах)
    У мене є тоуп і чорний відтінок з цієї серії - дуже хороші (чорний взагалі витримав в мене на губах на Хелловін чотири години з перекусами і напоями) ну і №40 також стійко тримається на мені ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я от повелась, хотілось чогось зимового, блискучого, ахаха(
      Чорний мене теж зацікавив, але наразі маю достатньо інших, включно з чорною помадою спешал фо Хелловін) А тауп любов. Стійкість у них справді шикарна!

      Видалити
  13. Хм, дивно. У мене є чорні і коричневі. Я задоволена. Чорні тушуються трохи гірше, але чудові як підводка. А коричневі - взагалі хороші. І тушуються, і наносяться гарно. Для щоденного мейку - просто клас. Скоро про них пост :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж є коричневі - їх я ніжно люблю і як тіні, і як підводку, і як засіб для оформлення брів) Що ще раз доводить, що в одній серії можуть бути зовсім різні по якості продукти((

      Видалити
  14. Дякую за відгук! Я, зазвичай, наношу такий світлий відтінок на внутрішній куток очей, а потім уже міксую з основним тоном. Буду знати, ЩО не варто брати)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю так робити) Або висвітляти центральну частину рухомої повіки) Але ці тіні трохи сумнівно виглядають і в такій ролі(

      Видалити