субота, 24 січня 2015 р.

Тональний крем MAC Pro Longwear SPF 10 Foundation NW13

Починаю потрохи розповідати про свої новорічні покупки! Першим і, мабуть, найцікавішим для мене продуктом для експериментів був тональний крем MAC Pro Longwear SPF 10 Foundation NW13, враження про який напишу сьогодні. Думаю, MAC - це бренд, від якого очікуєш найкрутішої якості. Я очікувала також і мої очікування справдились. Детальніше - далі!


 Взагалі, історія цієї покупки доволі весела. Першого ж дня у Празі я побачила на центральній вулиці магазин MAC і з сяючими очима пішла його досліджувати. Річ у тому, що в мене ніколи не було нічого з їхніх засобів, та і магазинів в нас у місті нема. А я полюбила MAC "заочно" ще коли писала про їхні колекції статейки для одного модного сайту. При першому візиті очі просто розбігались, тому я на радість консультантам оббігала всі стенди і з пафосною заявою, що й прийду в новому році, побігла далі гуляти празькими вуличками... Але першого січня (ну в новому році ж!) я таки повернулась, була приємно втішена методом підбору тоналки (консультант провела мені цілу екскурсію, а потім ми пробували тони на моєму обличчі, вибираючи правильний відтінок. І ще дзеркала, і кріселка, як у візажиста прямо) Не знаю, може так водиться в багатьох магазинах в інших краях, але для мене це було приємним сюрпризом.


А тепер перейдемо до самого тонального крему. Він у нас в чорній коробочці без декору і взагалі сама лаконічність. Щось у цьому є) Скляна баночка 30 мл, приємна і зручна. Дозатор з пластику з захистом від випадкового проливання засобу: не повернеш - не натиснеться. Зручнота! Тональний видавлюється невеличкими порціями: мені для всього обличчя потрібно три натискання. Вважаю, що краще так, аніж коли б засіб лився занадто активно. Колір добре адаптовується до шкіри. У мене найсвітліший відтінок, але схожою на вампіра не стаю)


Дозатор в "робочому" режимі

По текстурі цей тон середньої густини, легко розподіляється по обличчю, але також швидко "схоплюється" на шкірі. Сказати, що я ним задоволена - не сказати нічого. По-перше, процес нанечення зручний та приємний. По-друге, колір обличчя вирівнюється "на ура" і всякі дрібні недосконалості та "сюрпризи" шкіри майже магічним чином зникають. А якщо не зникають, то стають значно менш помітними. Сам рельєф шкіри виглядає рівненьким та красивим, але при цьому не скидається на маску. По-третє, MAC Pro Longwear SPF 10 Foundation чудово матує шкіру, але при цьому не підкреслює сухість і не перетворює обличчя в сяюче від жирного блиску, що я особливо ціную в тональниках. Стійкість у нього теж на висоті - можна зробити макіяж і протягом дня не хвилюватись за його стан. Мінусів я наразі не знайшла, тому - сміливо рекомендую.


Наносимо тон на шкіру зап'ястя...


...і розтушовуємо. І все, забули! )

Ціна в магазині MAC: 920 CZK = близько 600 UAH за 30 мл.

32 коментарі:

  1. Мне нравится лаконичность оформления у этой марки)

    ВідповістиВидалити
  2. Наталко, такий пiдбiр засобiв - це концепцiя марки, у них працюють справжнi вiзажисти консультантами)) Класний тон, гарно коли iдеально пiдiбраний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чудова концепція)) Моя консультант виявилась теж б'юті-блогером) Так, це нараазі точно найкрутіший тон з тих, які в мене були...

      Видалити
  3. Классный, хотелось бы такой попробовать. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, я очень довольна и рекомендую для экспериментов))

      Видалити
  4. МАС - это проф.марка, поэтому не удивительно, что к подбору тона они подошли профессионально)) Мне нравится эта марка)) Спасибо за отзыв, Ната))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І це дуже тішить) Ну я просто надто звикла до наших консультантів в магазинах... тому була така приємно здивована)
      А що ще варто брати у MAC? Особливо дешевими їх не назвеш, тому я наугад не експериментуватиму)

      Видалити
  5. Гарний засіб, дуже добре, що є такі магазинчики. Хочеться і внас в подібному побувати:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До речі так, я щось не в темі: в нас взагалі є офіційні магазини МАС?

      Видалити
    2. Дякую, буду знати на майбутнє)

      Видалити
  6. Цікаво... Як би і нас такі консультанти були)) Поздоровляю з удачною покупкою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Еах, у нас консультанти в більшості магазинів - то ж студентки на підробітці за пару копійок(

      Видалити
  7. Дуже цікавий тональний крем, але я не люблю упаковки з дозатором. Мені зручніше, коли тон у тубі

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене взагалі нема серйозних уподобань щодо типу упаковки, але ця видалась зручнішою)

      Видалити
  8. шкода, що у нас таких магазинчиків я ще не зустрічала! дякую за гарний відгук))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я у нас теж) Хоча, можливо, я просто не буваю в достатньо пафосних магазинах в наших краях)
      Завжди рада!

      Видалити
  9. Ходила я по дрезденській Сефорі години три, в тому числі біля стенду МАК, обрала собі там помадку, але зажала 25 євро за неї віддати, аще в голові перевела їх на гривню, і подумала, що я зможу обійтися без 48-ї помади, воно то так, але ..у Вінниці ні того МАКу не знайдеш, нічого....Тепер жалкую(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ооо, у мене теж були сумніви щодо покупок (особливо щодо палетки Too Faced), але потім я вирішила, що треба таки взяти собі щось на пам'ять - таке, що я не знайду вдома. Врешті, не так часто випадає така можливість)

      Видалити
  10. Гарний тон (він був на тобі на зустрічі?)
    Взагалі було б дуже приємно, якби до підбору косметики наші консультанти відносились більш відповідально (і гігієнічно), бо читаєш, що за кордоном все так культурно і дружньо до клієнту і... не хочеться йти в наш магазин щось купувати ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, саме він. Але конкретного того дня мав місце ще не найкращий експеримент з палеткою консилерівXD

      Так, я теж була приємно здивована ставленням. Особливо відсутністю пафосу у дорожчих магазинах. І так, нема цієї жахливої звички ходити слідом за покупцем... Хоча, я не так багато відвідала, але все ж враження дуже позитивні.

      Видалити
  11. поважаю марку МАС, гарна якість і супер асортимент продуктів))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені вони подобаються) Втім, МАС - це вже одна з легенд косметичної сфери)

      Видалити
  12. Great post!!! I love MAC!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you! For me it's really hight quality and nice make-up pruducts)
      Sure, I've followed you!

      Видалити
    2. Thank you so much for your visit!!!
      I follow you with GFC and I added you by g+ too!!!
      Want us to follow by Bloglovin? let me know...

      Видалити
    3. Always welcome))
      Sure, that would be nice too^^

      Видалити
  13. люблю косметику этой марки, но тонального не пробовала) спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це тональний вартісний) Завжди будь ласка!

      Видалити