четвер, 22 січня 2015 р.

Історії про любов від LUSH

Є у вас такі магазини косметики, куди заходиші наче потрапляєш на якусь маленкьу "фабрику чудес"? От для мене такий магазин - то LUSH в "Опера Пасажі". І сьогодні ми йдемо туди на невелику екскурсію!

Взагалі, я пробігала повз цей магазин часто ще в студентські часи, коли ми з подругами ходили на перерві купити щось перекусити. І яскрава вітрина завжди притягувала погляди. І знаєте що? З тих часів нічогісінько не змінилось) При вході до магазину LUSH різнобарвними гірками зустрічають тверді шампуні-шайби - як зазначила продавець-консультант, одні з найпопулярніших засобів бренду. Тому кількість різновидів з новими формулами постійно зростає на радість нашому волоссю)



"Любов до волосся" - тільки так шампуні і варто називати =)

Далі - гірки не менш барвистих і ароматних бомбочок для ванни. Перша асоціація - кульки морозива! Тішить, що все можна потримати в руках, понюхати, намастити - правда, очі трохи розбігаються)



Морозиво! Сніжки! Ялинкові прикраси?..

Власне, в магазині LUSH багато всього хочеться спробувати на смак. Оманливі шматки мила, котрі виглядають, як голландські сири! Хна, котра прикидається плиткою шоколаду! Желе для душу, яке... ну, загалом, теж схоже на желе. До повноти картини: це все щастя пахне ваніллю, шоколадом, ягодами, цитрусовими і всіма можливими "смачними" натуральними ароматами. До речі, так, LUSH - натуральна косметика, котру не тестують на тваринах. Так що, забудьте про консерванти та іншу хімію - "свіжі маски" бренду, наприклад, треба використати за чотири тижні =)



Нове мило прибуло

Консультант розповіла мені, що для знайомства з брендом частіше за все обирають саме мило (від 65 UAH за 100 гр) або шампунь (від 109 UAH). А є клієнти, які взагалі купують у LUSH весь догляд)



Мило на будь-який смак... і аромат!


Гелі для душу - постійні "учасники" зимової лімітованої колекції.


Доглядаємо за губами...

 

...і за обличчям!


А тут у нас космічні новинки

Надивившись на красу та перенюхавши половину мила і шампунів, роблю висновки: продукція LUSH - це історія про любов. Любов до себе та свого тіла, любов до довгих ароматних ванн, до красивих баночок на поличках у ванній, до приємних дрібниць. Не дарма кажуть, що щастя - в деталях. А таких "деталей" можна придбати тут безліч =)

Заходьте в гості у Львові: магазин LUSH, ТЦ "Опера Пасаж", пр. Свободи, 27. 

А ви знайомі з продукцією цього бренду? Що подобається, що порекомендуєте спробувати? 

36 коментарів:

  1. Я ни разу не была в их магазине) всегда мимо прохожу) надо заглянуть)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я наоборот часто туда захожу) Даже если не покупаю ничего, люблю рассмотреть)

      Видалити
  2. Интересная концепция у марки, и нравится их забота о природе в плане избежания пластика для упаковок там где можно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж це подобається, а головне - креативний підхід!

      Видалити
  3. Я ни разу не была ни в одном их магазе, цены отпугивают (((.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них красиво) Нуу... думаю, что натуральная косметика не может быть самой дешевой)

      Видалити
  4. неймовірна краса) якби ще й ціни були трохи доступніші))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дизайнерам "фірмового стилю" - 5+!
      Не знаю, мені на тлі загального подорожчання всього здається, що в них ще якраз середні ціни. Ну з врахування того, що це натуральна косметика і все таке)

      Видалити
  5. Була там кілька раз) Дуже люблю шампунь Леді Годіва - він просто казковий ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шампунів я не пробувала, але на тлі того, що це один з найвідоміших продуктів бренду треба буде взяти!

      Видалити
  6. Beautiful post, really interesting...thx for sharing! kisses

    ВідповістиВидалити
  7. Какая красотень! Я бы тоже мыла взяла б, да побольше! Все очень аппетитное на вид, действительно "хочеться спробувати на смак":))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так-так)) Там є мило, як різні види сиру - апетитно дуже)

      Видалити
  8. У меня с ними любовь 50 на 50 :) Запахи слишком ядренные, органика так не пахнет :) и "попадания" через раз , нравится-не нравится -не угадаешь :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А що варто спробувати, а що ні?) В мене з ними досвід не дуже великий, але зараз враження позитивні)

      Видалити
  9. так що ти собі обрала? я змогла насолодитися цими фантастичними ароматами тільки в Празі, в нашому місті на жаль не має цього магазинчику)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тільки придивлялась) Цікавить багато засобів...
      Я в Празі теж їх бачила) Але там мене більше цікавили магазини, котрих вдома немає... А у вас може ще відкриють?

      Видалити
    2. хто його знає((( давно особисто я чекаю і мрію про це, але поки що ні(

      Видалити
    3. Тоді через інтернет замовляти хіба) Але так, інтернет-покупки не замінять реальних, принаймні для мене... і коли йдеться про косметику)

      Видалити
  10. Гарно, ароматно!Аж про цукерки заховані (від себе ж) згадалося!))Ще чого доброго дієту нарушу))
    А взагалі не пробувала, але знаю, що більшості подобається. Планую спробувати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цукерки приносять щастя!))
      І я планую більше знайомитись з цим брендом)

      Видалити
  11. Наташенька, обзор класс-класс-класс)) такое все красочное, аппетитное...ммм, люблю такие магазины))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) І я люблю, навіть нічого не купуючи просто погуляти там - вже настрій піднімається)

      Видалити
  12. люблю Лаш у них в магазинах такой аромат, я начала знакомство с шампуня Новинка и крема для рук Гуругу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Аромат чутно ще, коли не видно магазин)
      Рекомендуєш спробувати?

      Видалити
  13. I can almost imagine the scent of being there :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  14. оемджі)))) для мене це рай) я величезний прихильник цієї фірми, а особливо їхньої "лимонної сенсації" )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лимонну сенсація не пробувала, дякую за пораду))

      Видалити
  15. Яка краса! Один мінус - хочеться все з'їсти, а не можна))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це справді проблема іноді)) Зате можемо тішитись, що нас оточує така ароматна і красива косметика)

      Видалити
  16. От якраз вчора купила там мило, такий собі подарунок до дня Валентина собі коханій :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Подарунки собі - необхідні дрібнички для щастя))

      Видалити