середа, 28 січня 2015 р.

Свіжа маска для обличчя LUSH М'ятно-шоколадна [Cupcake]

Нещодавно я розповідала вам про львівський магазин натуральної косметики LUSH, а тепер почну ділитись і враженнями про їхні засоби. Сьогодні у нас в огляді - маска для обличчя LUSH М'ятно-шоколадна (у англомовній версії - Cupcake).


 Інформація з сайту LUSH:
"«М'ятно-шоколадна» маска - справжня шоколадна насолода для жирної та підліткової шкіри. Вона допомагає позбутися надміру шкірного сала, зняти запалення. Марокканська глина очищає і заспокоює шкіру; какао масло, лляне насіння і какао порошок пом'якшують її. А збалансовуючі масла перцевої і кучерявою м'яти і масло сандалу не тільки регулюють виділення сальних залоз, а й прикрашають своїм ароматом ці дужі смачні ласощі для шкіри.

Спосіб застосування:
Нанесіть на очищену шкіру, уникаючи ділянки навколо очей. Залиште на 5-15 хвилин і змийте теплою водою."



Я дуже люблю різні маски для обличчя, але через комбіновану і взагалі проблемну шкіру буває важко підібрати щось таке, щоб і не пересушувало, і позбавляло жирного блиску, і різні дрібні "неприємності" нейтралізувало... Маска від LUSH мене приємно втішила по більшості з цих пунктів.


Вона приїхала до мене запакована в мініатюрну чорну баночку. Цікаво, що зі зворотнього боку, окрім складу продукту, ви можете прочитати, хто саме цю маску для вас зробив. Мила деталь) Наприклад, моя - робота дівчини Евеліни. Кришка баночки надійно закручується - і довгу дорогу переживе, і важко буде її випадково пошкодити. Як зазначено на упаковці, зберігати засіб потрібно в холодильнику і найкраще використовувати свіжим, що вельми логічно випливає з назви "свіжа маска". В паперовому пакеті, в який була запакована баночка, містилась також вкладка з інформацією про неї, зокрема - термін використання до 10 лютого (а виготовлена вона 14 січня).


Перейдемо до дослідження самої маски! Як і варто очікувати від засобу з такою назвою, в баночці вона схожа по консистенції на рідкий шоколад, проте неоднорідна - в основній масі є невеликі вкраплення. Аромат розкішний: шоколад зі свіжими м'ятними нотами. Ароматизатор - єдиний синтетичний інгредієнт у всьому складі. Позитивно) І мабуть, це наразі "найсмачніша" маска з тих, які я пробувала.


На обличчя її наносити потрібно ретельно та акуратно - через неоднорідну консистенцію. На шкірі ж маска дууже швидко підсихає та застигає, тому для прихильників доглядати за лицем і паралельно чимось іншим займатись це дуже гарний варіант. Ви не ризикуєте, що маска почне відлущуватись чи сповзати з обличчя і не потрібно весь час знаходитись в горизонтальній позиції.


З ефектів: після використання на шкірі залишається смачний шоколадний аромат і відчуття свіжості. Сама шкіра добре очищена, гладенька та м'яка. В наявності помітний матуючий ефект і обличчя позбувається жирного блиску на кілька годин точно (для людей з комбінованою чи жирною шкірою це, мабуть, найважливіший пункт). Засіб не сушить шкіру, тому можна сміливо використовувати його і в зимові морози. Особливого впливу на почервоніння я не помітила, але загальний стан обличчя покращується.


Ось так маска "М'ятно-шоколадна" працює у мене. Мінусів я наразі не знайшла, продовжую використовувати і тішитись, а скоро розповім вам про свої враження від іншої свіжої маски LUSH.

Ціна на сайті LUSH: 155 UAH за 75 гр.

Придбати у Львові: магазин LUSH, ТЦ "Опера Пасаж", пр. Свободи, 27. 

А ви користувались масками LUSH? Які враження?


Засіб надано для незалежного тестування компанією LUSH


24 коментарі:

  1. Наталко дякую за вiдгук, люблю маски рiзнi, такий тандем шоколадну та м'яти теж вподобала б))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона дуже приємна) І в застосуванні, і ефектами тішить.

      Видалити
  2. Цікава маска)) У баночці дуже схожа на Nutella =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, головне не спокуситись спробувати на смак!)

      Видалити
  3. Thanks for such a detailed post!...really interesting
    kisses

    ВідповістиВидалити
  4. Цікавий продукт, нічого з цієї марки ще не пробувала. Дякую за відгук))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ніколи не пізно почати знайомство) завжди рада поділитись враженнями ^^

      Видалити
  5. нічого подібного ще не пробувала) а який термін придатності у такої свіжої масочки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Близько місяця і зберігати потрібно в холодильнику) Там разом з баночкою йде інформаційна вкладка і там зазначена дата виготовлення та дата, до котрої маска придатна.

      Видалити
  6. Дуже гарна маска, з задоволенням спробувала б:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона дуже приємна і я рада, що саме з неї почалось моє знайомство з масками LUSH!

      Видалити
  7. Очень люблю сочетание мяты и шоколада)) Наташ, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як і я) "Смачне" поєднання! Завжди будь ласка)

      Видалити
  8. Я б только из-за запаха ее купила :)))

    ВідповістиВидалити
  9. Я бы попробовала такую, у меня была другая маска, мне понравилась. :):):)

    ВідповістиВидалити
  10. Наче хороша маска) Але мені таке протипоказано - від одної назви і вигляду хочеться їсти (а з реальним ароматним продуктом що ж буде?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не піддавайся! З'їж перед маскою шоколадку))

      Видалити
  11. в мене була масочка для волосся від лаш, а от для обличчя ще ніколи не використовувала, те що в неї такий короткий срок використання, це ще раз вказує, що косметика натуральна)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене для волосся від них ще нічого не було, але хочу спробувати. Так, мені дуже подобається концепція бренду і натуральність)) Та і шкіра відчуває ефект, а я з нею стільки намучилась, що засіб, який працює реально - для мене щастя.

      Видалити
  12. така шоколадна консистенція)) дуже цікаво, радує те, що маска має матуючий ефект, це як раз для моєї шкіри))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Трошки відчуття, що намащуєш на шкіру шоколад) В мене друг працює в "Львівській майстерні шоколаду", то він любить малювати клієнтам шкооладом по обличчю чи по руках під час майстер-класів))
      У мене теж високі вимоги до матування і дуже тішусь, що маска працює в цьому напрямку, не пересущуючи шкіру!

      Видалити