неділя, 18 січня 2015 р.

Мій Eurotour. Частина перша: Будапешт і Відень

Попри свою величезну тягу до мандрів, так склалось, що за межі України я виїжджала аж один раз - і то в Молдову. Тому напередодні зимово-новорічної поїздки в Європу, яка була дуже спонтанна і дуже очікувана, я панікувала і хвилювалась, але врешті все вийшло якнайчудовіше! Про це та про свої враження від "далеких країв" я і хочу вам розповісти)


Взагалі, ще на курсі так третьому ми з подругами задумали собі поїхати у Відень, але не поїхали. І тому я дууже втішилась, коли Відень виявився одним з пунктів нашої мандрівки зараз. Їхала я у Прагу на Новий рік, але маршрут містив ще багато інших міст і першим з них став Будапешт!


За моєю спиною - Базиліка святого Іштвана і святковий ярмарок

В столицю Угорщини ми приїхали вранці, одразу ж потрапивши в казку: спочатку епічна величезна Площа Героїв, біля неї - каток, як кадри з американських різдвяних фільмів, потім довга-довга історична вулиця, котру, кажуть, збудували, щоб одна з імператриць могла там кататись на конику... Зупинились ми біля розкішної Базиліки святого Іштвана, найбільшого храму Будапешту, і звідти пішли на екскурсію. Скажу вам чесно, у мене було відчуття, що я потрапила в кіно)) В красиве святкове кіно, де різдвяний ярмарок, ялинки, прикраси, розкішна архітектура, широкі прибрані вулиці і глінтвейном пахне)) Спочатку я просто йшла і витріщалась на все щасливо-щасливо: і вулиці, і дороги, і транспорт, і будиночки, і кав'ярні - все здавалось іншим і цікавим...


Знову Базиліка святого Іштвана


Неймовірний неоготичний будинок парламенту


Модерновий палац Грешема

Ми з екскурсією оминули кілька центральних вулиць, пройшли повз море розкішної архітектури та пам'ятників, а тоді - тоді вийшли до будинку парламенту. Ось це було неймовірно! Величееезна площа і неоготична будівля, котра розкинулась на Дунаєм - просто вражаюче. Цікаво, що проекти конкурсу на будівлю парламенту, котрі не перемогли, теж реалізовані - вони оточують площу)




Дунай *__* 

Далі наш шлях пролягав над річкою, по набережній, а сонячна погода тільки додавала прогулянці барв. Біля найстарішого мосту ми роздивились палац Грешема - один з найвідоміших у стилі модерн, а тоді поспішили на інший бік - в старовинну Буду, де знаходиться королівський палац, неймовірна готична церква святого Матіяша і безліч симпатичних вуличок для прогулянок. Там наша екскурсія закінчилась і ми пішли гуляти. Скверики, пошта, музеї і звідусіль - шикарний вид на Дунай та на місто. Ну а ще готика, котру я так люблю. І трамвайчики... жовті-жовті)


Перед входом на територію церкви


Церква святого Матіяша

           
Я і арочки, арочки))


Розглядаючи готичну красу...

Гуляючи отак, ми знову перейшли міст і опинились в Пешті, саме біля міського ринку. На жаль, ціни в місцевих закладах нас, туристів в період економічної кризи, не дуже потішили, тому замість обіду був фаст-фуд, зате потім ми гуляли пішохідною туристичною вуличкою, катались на колесі огляду, розглядаючи вечірній Будапешт, смакували кавою в місцевому закладі а-ля Креденс, купували листівки і магнітики (ціни огого, але я без листівок не можу!), а потім ще й пройшлись тою довжеленною центральною вулицею ледь не до самої Площі Героїв. Будапешт справив на мене дуже велике враження і я тішусь, що поїздка почалась саме з нього. Але вже вночі ми поїхали в Братиславу в готель, а вранці - вранці вирушили до моєї дааавньої мрії. До Відня!


Гуляти - теж втомлює)) 


Вид на Будапешт з території палацу =)

...Отож, якщо Будапешт мене вразив, то у Відень я просто закохалась. Сильно і безповоротно. Відень зустрів нас холодом, вітром і мокрим снігом, а також - величчю імперської столиці. Вона проявляється просто у всьому - ці розкішні широченні площі, ці величні палаци Габсбургів, монументи, музеї, храми... Так звідусіль ти відчуваєш відголоски давніх часів - голоси всіх цих імператорів та імператриць, котрі увіковічнили себе в історії Відня. На екскурсії ми встигли оглянути центральну вулицю, дізнатись про місцеві кав'ярні, оглянути палацовий комплекс і кілька церков, а також захоплююче красивий Штефансдом - старовинний готичний собор в центрі Відня, на місці котрого стояв храм ще в Х столітті. Через погодні умови екскурсія була короткою, зате потім сніг та вітер трохи припинились і вдалось погуляти містом та отримати від нього море задоволення.


Один з епічних палаців Габсбургів


Ратуша в далині

Відень поєднує в собі багато всього. З одного боку - це масштабні площі та по-істині імператорські палати, з іншого - неймовірна кількість затишних заплутаних вуличок, переходів, сходинок, арок та іншої краси. Історичне і сучасне переплітаються гармонійно і просто зачаровують. Я шукала поштове відділення - знайшла його в кінці дуже тихої вулички. Зовні непримітне, а всередині - все яскраво-жовтеньке і дуже позитивне. Відправила собі листівку, котра приїхала швидше, ніж я =) Ще запав в душу магазинчик з продукцією з Моцартом - від підлоги до стелі Моцарт на всьому! І дуже багато красивих листівок - але все дорого( Зате я навіть знайшла таку саму листівку, яку отримала в 2010 році як свою першу-першу по посткроссінгу.


Магазин з Моцартом



Святкові вулички

Кавою мене не здивуєш - я ж зі Львова, але не можна було не піти на каву у Відні! На жаль, ми пропустили робочий час відомої кондитерської Демель, зате побували у Централі - одному з найстаріших місцевих закладів, де все настільки шикарно і атмосферно, що хочеться прийти ще і ще. Особливо приваблюють тортики на вітрині) Кава була собі, як кава, а от яблучний штрудель - дуже-дуже. Хочу ще! Ну і вишколений персонал тішить)


Віденська кава - ммм...)

Але най-найбільше мені сподобався у Відні Ратхаус або ж ратуша. Ми потрапили туди ввечері, коли весь неоготичний фасад горів вогнями, як казковий замок і відірвати від нього погляд було неможливо. Настільки неможливо, що ми навіть залізли на якусь закриту теориторію біля нього, звідки нас гнали охоронці. Але потім виявилось, що вони просто підозрювали нас в намаганні пролізти за їхню загорожу. Тому ми просто відійшли подалі і фотографували епічну споруду поряд з якимись латиноамериканцями та китайцями. До слова, туристів з Азії було всюди таааке море - слів нема)) А ще у Відні привітні люди. І там затишно попри епічні масштаби всього. І дуже дорого. І дуже круто. Хотілося б там пожити))


Ратхаус. Однозначно найкрутіша будівля, яку я бачила.


Штефансдом. Головний конкурент Ратхауса по масштабах та епічності




Трохи мене, віденських вуличок та сходів =)


Метро! Скільки щастя!

Але хорошого потрошки - ми попрощались в Віднем і вирушили до місця, де й мали зустріти Новий рік - до Праги, столиці Чехії і міста, котре я до того бачила лише на листівках... Але про Прагу та Новий рік там - в наступній частині розповіді =) А про її завершення можна прочитати тут.


Одна зі святкових вітрин у Відні =)

38 коментарів:

  1. ох... яка чудова атмосфера на знімках)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бо то були без сумніву чудові моменти)) Дякую!

      Видалити
  2. Наталко, класний пост! Мені завжди здавалося, що після Львова людину не здивуєш Європою)), у цих містах я не була, але чоловік казав, що той самий Львов)) А Ратхаус дуже схожий по фото на церкву Святої Ольги і Єлізавети))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мм... у мене теж були думки на цю тему... поки я зі Львова не вибралась) Насправді, емоції "Та це такий самий Львів!" викликав у мене лише Краків, але все інше - ніі, виключно захоплення і море емоцій! Особливо, Відень) Це такі масштаби, атмосфера і краса, які важко описати. Хоча, можливо, я б поставила в цьому уявному рейтингу міст Львів вище, якби не жила в ньому все життя))

      Видалити
  3. ану ану коли ти була в Відні? може пересікалися? я була в Польші, Німеччині, Австрії і Чехії, фотографії і емоцій маса. але писати про те все ліньки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене був той же список країн + Угорщина і мимобігом заїзд в Словаччину. З 26 грудня до 6 січня)
      Перемагай лінь і пиши, то ж дуже цікаво!

      Видалити
    2. я з 3 січня по 11 січня, а в Відні я була 8 січня)

      Видалити
    3. Таки розминулись - я у Відні гуляла 28 грудня ще)) Де тобі найбільше сподобалось?

      Видалити
    4. А в мене в Дрездені було надто мало часу( Але я безмірно оцінила Inner City!

      Видалити
  4. Яка краса!!! Я ще не була за кордоном, але починати подорожувати хотіла б саме з Європи :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) Я теж так думаю: і географічно найближче, і найкрасивіше) Хоча мене ще приваблює Азія - на кшталт Японії, Тайваню чи Індонезії, але то вже зовсім інший туристичний напрям)

      Видалити
  5. ааа, яка краса!! чудова подорож, гарні фото та цікава росповідь) а головне, твої яскраві і такі позитивні враження.)) я ще ніколи не була в Європі, але сподіваюсь коль побуваю.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, мандри - то однозначно те, заради чого варто жити) Обов'язково побуваєш! І побачиш море краси та цікавинок)

      Видалити
  6. Круто)) я от недавно в Кракові була)
    Теж повна емоцій))

    Кидай в групу в ФБ :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене Краків був останнім містом подорожі, тому на нього вже не залишилось сил майже) Тому - треба повторити!

      Обов'язково)

      Видалити
  7. Замечательное путешествие! Я тоже мечтаю посетить Вену и выпить венский кофе)))

    ВідповістиВидалити
  8. What a great collection of pictures! You look so adorable! Kisses dear, have a good week! xo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you! This was the most epic of my trips everrr!)
      Have a nice start of the week!

      Видалити
  9. чудові світлини)))) ех...я б теж поїхала кудись!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Охохо, а я тільки повернулась, а вже б їхала далі...)

      Видалити
  10. Дуже гарно, хочеться також хоч трохи поподорожувати:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Подорожі завжди радість) А куди хочеться?

      Видалити
  11. супер) Мрію також коли-небудь вирватися під час зимових свят куди-небудь до Європи))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, зимова атмосфера і свята - це дуже особливий момент, як на мене - один з найкращих для таких подорожей. Ну, якщо погода не підводить)

      Видалити
  12. Яка краса, така чудова та чаруюча архітектура)) Дуже кльові фотографії!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, я була в захопленні від всієї цієї краси)))

      Видалити
  13. какие же чудесные фото, какая погода..ммммм)) я тебе очень по доброму завидую)) я тоже мечтаю выехать куда-нибудь на экскурсию за гриницы Украины, но пока нет возможности(( ограничиваемся морем. Умничка что поехала и уведела кусочек мира))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) З погодою місцями щастило, місцями ні) Ну, поки нема можливості, треба досліджувати Україну - на щастя, маємо багато краси для цьогО!

      Видалити
  14. очень красивые фото, обожаю такие исторические здания, такая красота!!!! здорово что выбралась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Таак, я теж обожнюю)) Жила б там!..

      Видалити