понеділок, 12 січня 2015 р.

Рум'яна Essence Blush Up! Powder Blush #10 Heat Wave

Це було щось з розряду спалаху, удару блискавки і кохання з першого погляду) Я побачила ці рум'яна в одному з блогів і ледь не наступного дня знайшла їх у "Космо" і довго-довго милувалась, бо зізнаюсь - купувала їх перш за все за візуальну красу. Але рум'яна Essence Blush Up! Powder Blush #10 Heat Wave - це не тільки чарівний градієнт, тому - дізнаємось про них більше...


Опис з сайту Essence:
"Розмаїття кольору! Останні модні тренди одягу та зачісок нарешті досягли й макіяжу! Essence пропонує круті і унікальні рум'яна з градацією кольору. Шовковиста, напівпрозора текстура з ніжним покриттям надасть вашим щічкам розкішного, свіжого вигляду".



Отож, ця заповітна прозора коробочка зачарувала мене візуально, але для блогера ніколи не буде достатньо просто красивої коробочки! Тому відкриваємо - і роздивляємось сам квадрат рум'ян. Він доволі великий - рази в два більший за мої попередні рум'яна від Ів Роше. "Фішка" дизайну - рум'яна не розділені на різні відтінки, а просто йдуть градієнтом від помаранчевого до рожевого з проміжним кораловим відтінком. Мені цей хід сподобався: і суто з естетичної точки зору, і в застосуванні. Тон вони дають рівномірний, матовий, без шиммеру - можна досягнути як натурального ефекту, так і яскраво-святкового.


Я остерігалась того, що рум'яна будуть дуже пігментованими. В принципі, не дарма остерігалася. Але в мене якось були китайські (в поганому сенсі цього слова) рум'яна з таакими термоядерними відтінками, що я вже готова до всього) Отож, коли ми наносимо  Essence Blush Up!, то треба їх ретельно розтушувати. І нанесення найкраще починати від лінії росту волосся - тоді точно уникнете утворення плями посеред щоки =)


Так виглядають відтінки на руці. Набирала пальцями і, як на мене, то вийшло не дуже презентабельно. Зліва - нарожевіший тон, далі йде середина і нарешті пперсикова частина рум'ян.

Що мені сподобалось - з кольором можна гратися, вибираючи то більш персикові тони, то рожевкуваті. Виглядають вони приємно навіть на моїй шкірі кольору найбілішої сметани) Я наношу дууже мало рум'ян, тому якось не звертала особливої уваги на їхню стійкість, але наче непогана. На жаль, якщо надто активно поводити пензликом по поверхні квадратика, тоді рум'яна кришаться і взагалі літають, як крейдяний пил. Це їхній мінус, але попри те продукт дуже достойний і симпатичний. Використовую і милуюсь. А ще заглядаюсь на інший відтінок цих рум'ян - #10 Pinky Flow, який мож реалізувати всі ваші мрії про рожееевий)


А тут - гарно розтушовуємо пензликом)

Ціна в мережі "Космо" - близько 90 UAH за 8 гр. 

А ви пробували ці рум'яна? Як враження? 
До речі, як вам моя нова (і перша взагалі) "шапка" сторінки? =)

26 коментарів:

  1. Я с косметикой этой марки мало знакома, были только тени) Такие румяна приобрела бы, но не хочу заказывать через интернет, а в моем городе марка не представлена)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У меня были их тени и карандашы пару лет назад, но не понравились, а вот сейчас опять обращаю внимание на марку) Но да, румяна лучше подбирать, если есть возможность посмотреть на них вжывую)

      Видалити
  2. цвета очень насыщенные,к таким румянам нужно ещё приспособиться)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є трохи) Я спочатку остерігалась їх брати, але насправді відтінки гарно розтушовуються і можна бавитись з насиченістю, тому - ноу проблем!

      Видалити
  3. В тебе новий дизайн блогу, дуже гарний! Румяна кльово оформлені, але я таких відтінків боюся))) В мене і так завжди щічки рожеві;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) Намагаюсь потрошки робити його красивішим!
      Щастить тобі з природним рум'янцем - в мене його в житті не буває XD Ну а ці кольори справді виглядають трохи термоядерними, але я набираю зовсім мало - щоб створити легенький відтінок на щоках, то виглядає цілком-цілком))

      Видалити
  4. Wow...it blush super amazing...thx for sharing honey...:-) kisses

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарний дизайн блогу :)
    Ну я ніколи не була великим поціновувачем рум'ян, але ці милі) хоча для мене, мабуть, занадто яскраві))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Ох, і я теж не фанат - я взагалі ними рідко користуюсь, щоб не підкреслювати трабли своєї шкіри ТТ Але в ці таки закохалась...

      Видалити
  6. Очень милый градиент у румян. Я на них тоже засматривалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, цей градієнт просто притягує погляд) А я навіть хочу другий відтінок купити... оча з тим, як я "активно" використовую рум'яна, їм в мене лежати пару років ще XD

      Видалити
  7. дуже сподобався новий дизайн блогу))) рум'яна також супер!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) А ці рум'яночка рекомендую не тільки за красиве оформлення))

      Видалити
  8. Новий дизайн блогу просто чарівний =) Цікаві рум'яна, але я б не ризикнула собі придбаті такий яскравий колір))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике))
      Мене так дизайн підкорив, що я закрила очі на кольори...а потім "приносились")

      Видалити
  9. Гарний новий дизайн) А рум'яна для мене занадто яскраві, мені більше подобаються злегка розовенькі кольори.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Я теж рожевенькі люблю, спокусилась тим, що тут намішати такооого можна)

      Видалити
  10. Не знакома с таким, но они такие хорошенькие. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Даа, если не подошли бы - хоть внешнему виду порадовалась бы)

      Видалити
  11. шапка страницы милая)) а вот такими румянами еще не пользовалась, интересно они устроены))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) О, вони дуже симпатичні, головне тільки не переборщити з насиченістю!

      Видалити
  12. Они такие красивые, футляр бы поаккуратнее и можо продавать как люкс :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені якраз свподобався футляр - зовсім мінімалістичний і цей градієнт гарно видно)

      Видалити
  13. Відповіді
    1. Так! Не побачила б їх попередньо в огляді блогера, то не взяла б через яскравість)

      Видалити