четвер, 8 січня 2015 р.

Маска-скраб Dr.Sante Сucumber Balance Control

А поки я пишу про свою подорож, вирішила вивісити ще кілька записів, котрі не закінчила в минулому році =) Сьогодні в нас "в програмі" - скраб для обличчя. До засобів 2(3, 4 і більше) в 1 я завжди ставилась трохи насторожено, особливо, якщо це стосувалось догляду. Але маска-скраб Dr.Sante Сucumber Balance Control привабила ціною, позитивною упаковкою і обіцяним матуючим ефектом. Що з цього отримано, що ні - читайте далі.



Опис з сайту Dr.Sante я вам не покажу, бо він відмовляється копіюватись, але обіцяють виріняти тон та рельєф шкіри, матувати гарно і очищати пори.


Отож, повторюсь - упаковка в маску дуже симпатчино, біло-салатова, вся така "свіжість і позитив". На тюбику вказано, що маска підходить для схильної для жирності шкіри. А також не містить мінеральних масел, парабенів і алергенів. Біля алергенів стоїть зірочка, котра вочевидь має розкривати нам це питання ширше, але де? Я на тюбику не знайшла ніякої додаткової інформації)


По консистенції маска - це ніжний білий крем з пісочком. Скрабуючі частинки відчуваються, але дууже слабко. Запах - відверто огірковий, отого самого огірка з салату, а не якоїсь косметичної чудасії. Наносимо на обличчя - масуємо - змиваємо. Увага: якщо залишити маску на кілька хвилин, то вона починає непогано так пощипувати, тому не раджу експериментувати особливо чутливим натурам) Ефект маски - шкіра пом'якшена, освіжена і задоволена. Ефект скрабу - не помічено. Матування мінімальне, недовготривале. За запах - плюсик.

Ціна в мережі Watsons - 24 UAH за 75 мл. 


32 коментарі:

  1. Чаще всего у средств, которые заявлены как маска-скраб, по факту свойства именно маски, а свойства скраба только на упаковке написаны)) Спасибо за отзыв, я с этой маркой не знакома)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, я тоже заметила подобную тенденцию XD

      Видалити
  2. Варто спробувати)
    Думаю, для моєї шкіри це те що треба))

    ВідповістиВидалити
  3. У меня минеральная маска на основе белой глины из этой серии, как раз собиралась писать обзор) какого-то ВАУ-эффекта я за такие деньги не ожидала, но матовость от нее есть, пару дней держится. еще поры сужает хорошо и подсушивает воспаления.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дякую за інформацію) Я саме люблю глиняні маски, але їхню не пробувала - треба буде взяти собі.

      Видалити
  4. я тоже её когда то пользовалась,мне нравилась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А ще щось з їхньої продукції хорошого можеш порадити?)

      Видалити
  5. Марку не знаю, але дякую за вiдгук, знатиму, що не треба купувати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну в ролі скрабу точно не варто, але для легенького очищення-освіження при вмиванні - варіант)

      Видалити
  6. Я люблю средства с огуречным ароматом)) Спасибо за отзыв:)

    ВідповістиВидалити
  7. люблю огурчики, но средства этой марки не пробовала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це я теж вперше щось їхнє взяла) На пробу)

      Видалити
  8. Спасибо за отзыв! Интересно было бы попробовать это средство на себе. Видела в продаже эту марку, но не обращала на нее внимание. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Всегда рада)
      Ну, в роли бюджетного эксперимента можно брать)

      Видалити
  9. Thanks for such a detailed post! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  10. Знайома з маркою, але маску-скраб спробувати ще не встигла. Дякую за відгук :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди будь ласка) А що з їхніх продуктів варто спробувати ще?

      Видалити
  11. Цікаво спробувати, думаю маска мені підійде:)

    ВідповістиВидалити
  12. плохо, что не отшелушивает..пока из бюджетных средств не нашла ни одного хорошего скраба

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага( В мене аналогічна історія - більшість таких "скрабів" комбіную зі вмивалками в результаті.
      А можеш порекомендувати щось з менш бюджетних? Бо в мене тут наразі нульовий досвід, але наугад купувати не хочеться. Думаю, може щось хороше є у Lush.

      Видалити
  13. Цікавий скрабик, але якось лячнувато, що він щипається)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я теж не оцінила цей його ефект, тому на обличчі не залишаю тепер - краще звичайну маску візьму =/

      Видалити
  14. Чомусь я цю косметичну марку завжди обминаю в магазинах, і ось читаю в тебе, що для чутливої шкіри не дуже підійшла б, значить правильно робила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, чутливу шкіру, напевне, щипатиме сильно( Я щось взагалі не знаю, до чого цей засіб "приспособити" зараз(( Вмивалка - не вмивалка, скраб - не скраб, маска - ну наче маска, але ж пече, зараза така XD

      Видалити
  15. еще одна новинка для меня)) спасибо за отзыв, буду знать теперь))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада поділитись роздумами на тему баночок))

      Видалити
  16. Дяк,за відгук ;) Мені дуже сподобався тонік з цієї серії!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада!
      О, треба буде взяти спробувати)

      Видалити