понеділок, 26 січня 2015 р.

Львівська зустріч б'юті-блогерів

Як у вас проходять вихідні? От у нас відбулась перша зустріч блогерів і я цьому неймовірно тішусь! Адже вдалось не тільки розвіртуалитись з блогерами, котрих заочно знала вже давненько (Катя і Софія), а і познайомитись з Лесею, представником компанії ZOYA у Львові.

Наша зустріч почалась власне зі знайомства та кавування. Бо які львівські блогери без кави? Ми зустрілись у кав'ярні Coffeshop Company, персонал якої стійко витримав нашу 5-годинну бесіду там (з розкладанням моря косметики на столах і постійним клацанням камер)).


Після знайомства представниця компанії ZOYA розповіла про марку Qtica і ми на власні очі (і руки!!) переконались у дієвості її засобів та ефектах, які вони дають навіть при одноразовому застосуванні. На постійній основі було б точно круто) Бо зараз мої руки почувають пречудово. Особливо припав до душі гранатово-лаймовий крем - за поєднання аромату і приємне пом'якшення. Qtica - це пілінг, бальзами, лосьйони для рук та ніг, а також догляд і нігтями та кутикулою. А у серії Qtica Smart Spa - колекція засобів догляду для всього тіла. Для мене цей бренд зовсім новий, тому знайомство убло подвійно цікавим.




Сфотографувати баночки! Сфотографувати всііі баночки!


Бальзам для кутикули Qtica - лакомани та прихильники необрізного манікюру оцінять!


А це - Stacy. Красунчик-лак Zoya, який дістався мені в подарунок. Перший в колекції лак від цього бренду) Очікуйте на огляд та свотчі! Тепер я мрію отримати в свою колекцію Natalie - треба ж спробувати лак з власним іменем)



Після міні-презентації я встигла збігати на Нову Пошту - забрати посилку від Lush, про яку вас скоро розповім. А потім ми перейшли до перегляду вже власних косметичних "запасів": декоративка, лаки і всяка різна краса, котра примушує серце блогера битись частіше. У нас не було визначено ніякої "теми" зустрічі, тому принесли багато різного - так навіть цікавіше)


Викладаю свої "скарби" з коробки з-під цукерок) На першому плані - ті самі тіні Maybelline Color Tatoo i мої улюбленці - стійкі помади Seventeen All Day.


Катя розповідає про стемпінг) 




Крем Mizon, який я тепер хочу спробувати. Дуже-дуже)


Шикарний лак *__* 


Багато шикарних лаків =)


Блогерське щастя *_* 


П'ять годин промайнули просто блискавично, хоча нас і було лише четверо) Я все думаю, а скільки б могла тривати зустріч, якби нас зібралось більше. Проте - сподіваюсь, наступного разу так і буде)

А ви часто відвідуєте зустрічі блоггерів? Як вони проходять у вашому місті?


48 коментарів:

  1. Какие милые посиделки :) Ну да,во Львове без чашечки кофе никуда, и кажется что она у Вас вообще везде вкусная по-моему :) Лаки Зоя не пробовала, но блеск для губ есть,у него потрясающий запах:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як відвертий кавоман заявляю, що кава у нас хороша не всюди, але зате є, з чого вибрати)
      О, я теж блиск бачила на зустрічі, але в мене експерименти почнуться з лаку)

      Видалити
  2. Как же здорово собираться в кругу единомышленников))

    ВідповістиВидалити
  3. Такий класний пост))
    Дуже рада, що тобі сподобалося))
    Чекай наступних зустрічей - вони будуть ще крутіші :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уі, дякую організатору!
      Так, було дуже весело. Безумовно, все ще тільки попереду)

      Видалити
    2. Дякую Вам, дівчатам, за чудово проведений час :)

      Видалити
  4. Наталко, класно так зустрiись з дiвчатами вживу, побалакати, познайомитись краще. Я тiльки мрiю про очне знайомство з кiлькома людьми))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це дуже позитивний досвід) Нехай і тобі вийде зустріти блогерів, з якими хочеш побачитись)

      Видалити
  5. Ооо, як класно зустрічатись з однодумцями :)) А я от навіть не знаю нікого з інших блогерів Тернополя, хоча якщо такі є, то охоче зустрілась би - є що і розказати і показати ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так) Я не знаю щодо Тернополя, але в нас тут поки що маленька спільнота... Але - все ще попереду!

      Видалити
  6. Я раніше не читала, що блогери організовують такі зустрічі. Це дуже цікаво) Думаю, що у Києві теж такі зустрічі є, але я київських блогерів навіть згадати не можу, десь поховалися усі)) З радістю сходила би на таку зустріч

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це дуже весело) О, я впевнена, що в Києві подій для блогерів безліч - та і самих блогерів там куди більше, тому ти точно на них потрапиш ще)

      Видалити
    2. В Києві купа блоггерів. В контактику є группа про бьютібокси, так вони там періодично зустрічаются на різних посиденьках і презентаціях.

      Видалити
    3. О, а можна і мені групу про бокси?) Я б почитала!

      Видалити
    4. Ось, тримай! http://vk.com/beauty_boxes

      Видалити
  7. чудовий пост!) я про зустрічі бьюті-блогерів у Харкові нічого не чула..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я думаю, що у вас зустрічі точно відбуваються - блогосфера там куди активніша, ніж в наших краях!

      Видалити
    2. В Харкові теж є :)) На ХарківФорумі там є багато однодумців у жіночій темі. Знаю, що там досить регулярно проходять лакозустрічі.

      Видалити
  8. Дуже цікаво! Я думаю у моєму місті такі зустрічі не відбуваються)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мм, а я чогось думала, що це у всіх є зустрічі, а ми тільки "за бортом")

      Видалити
  9. Блогери з Вінниці ви де? Ауууу, ауууу. шукаю блогерів з Вінниці.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо дізнаюсь про них, то розповім тобі))

      Видалити
    2. буду дуже тобі вдячна;))))))

      Видалити
    3. Я вірю, що вони існують)))

      Видалити
  10. Приэмно було так посидіти і познайомитись ☺ Треба то знову повторити (і поскорше ☺)

    ВідповістиВидалити
  11. Только прочитав заголовок, я уже была уверена, что встреча проходила в одной из многих роскошных львiвських кав'ярень))) Замечательное мероприятие!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якось так) Один мінус таких місць - нігті фарбувати якось не бажано))

      Видалити
  12. дуже цікава зустріч)) гарні фото і гарні дівчата))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Зустрічі з однодумцями - великий позитив)

      Видалити
  13. hey there :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog|Facebook | Bloglovin| Headers I made

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^ It was beaty-bloggers meeting in my city!
      I'll be happy to read your blog as well)

      Видалити
  14. Класна атмосфера! Чудовий пост))

    ВідповістиВидалити
  15. Відповіді
    1. Приєднуйся, якщо будеш десь у Львові))

      Видалити
  16. Відповіді
    1. Дякую) Приєднуйся до нас наступного разу!

      Видалити
  17. хорошее мероприятие! мне очень хочется попробовать лаки Зоя)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А лаки круті! Принаймні, той, котрий я зараз тестую - і безпроблемне нанесення, і стійкість на висоті... Ну потім напишу огляд)

      Видалити