середа, 14 січня 2015 р.

Мій новорічний шоппінг: біжутерія

Насправді я майже ніколи не показую тут свої прикраси, але ніжно люблю їх і намагаюсь поповнювати колекцію при нагоді. Новорічна подорож - чим не нагода?) Отож, поділюсь з вами своїми невеличкими покупками!



Перша - це маленька різдвянка брошка з Мюнхена =) Насправді я брошки навіть не носила ніколи, але ця мені дуже вже сподобалась, та і святкова атмосфера сприяла тому, що захотілось взяти щось собі на пам'ять. Зараз ношу її у поєднанні з однотонними коричнево-кавовими светрами і щаслива)

Бренд: I am. 
Ціна: близько 5 EUR.



Наш наступний "герой" - сережки Parfois. Я просто "залипла", розглядаючи ці необроблені камінчики. Чесно кажучи, вперше побачила такі. Влітку буде гарна деталь для реконських фестивалів та всяких етно-образів) Придбані у Кракові, як і решта прикрас нижче.

Бренд: Parfois 
Ціна: близько 6 EUR.



А цей браслет попри флористичні мотиви навпаки викликав зимові асоціації - через "морозну" гаму кольорів. Ще підберу до нього відповідний лак і буду взагалі Ельза з Фроузен) 

Бренд: Bijou Brigitte
Ціна: близько 13 EUR.

 



І остання покупка - кольє у етнічному стилі. Знову "привіт, літо!" та фестивалі. Але воно й зараз чудово доповнює мої зимові светри. Це, мабуть, один з моїх улюблених стилів у прикрасах, не можу ним натішитись) До пари маю сережки зі Скіфської етніки, теж під зістарене срібло і з темно-вишневими каменями - так що буде дует.

Бренд: Parfois 
Ціна: близько 13 EUR.




А яким прикрасам ви надаєте перевагу? 

36 коментарів:

  1. Всё красивое) Особенно колье понравилось)

    ВідповістиВидалити
  2. Колье дійсно просто супер)) Я також люблю прикраси в етнічному стилі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, вонипереважно такі цікаві і незвичайні)

      Видалити
  3. Наталко, я одразу згадала ту твою сукню довгу, де ти на фестивалi як з Cередньовiччя, дуже класна бiжутерiя пiд такi нагоди!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак! Я саме при покупці про неї і подумала))

      Видалити
  4. Дуже гарні придбання! Особливо сподобались брошка та кольє))

    ВідповістиВидалити
  5. оригинальные украшения)) мне все очень понравились))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Тепер мені б ще придумати для них всіх гарні образи))

      Видалити
  6. Очень красивые "скифские" украшение! А Краков я тоже очень люблю и часто раньше ездила туда. А тебе со Львова в Краков даже ближе, чем в Киев, например)) класс!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Обожнюю старовину!
      Ближче-ближче, але в Київ я їжджу частіше) А Краків при першому візиті видався дууже схожим до Львова, але думаю, що мені треба відвідати його ще раз і ретельніше "дослідити")

      Видалити
  7. Обожнюю сережки, а ці ще й в моїй улюбленій гаммі!
    Molforin

    ВідповістиВидалити
  8. Найбільше сподобалися сережки, люблю такі довгенькі вісюлькі. Хоча в основному обираю біжутерію в іншому стилі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене взагалі якийсь час була неймовірна любов виключно до довгих сережок)
      А ти які прикраси любиш?

      Видалити
    2. надрукувала кілометрову відповідь і де вона?(((((((((

      Видалити
    3. Оу, чого не знаю, того не знаю(

      Видалити
  9. Очень всё красивое!
    А я опять поняла всё, хоть и на иностранном написано ))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо))
      Отлично) Все-таки в славянских языках многое можно понять интуитивно)

      Видалити
  10. Які гані прикраси:)))) Особливо брожка:)

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарні покупки! Я би теж придбала їх, не задумуючись)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) О так, на шоппінгу найважче - це спинитись!

      Видалити
  12. Все таке гарне! Я найчастіше ношу браслеты та часи, якось зі всим що на шию в мене не склалося))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я взагалі без годинника з хати не виходжу, але з прикрас ніжно люблю геть усе)

      Видалити
  13. красивые очень украшения, особенно понравилось колье и браслетик)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Кольє якраз ідеально личить до зимових светрів)

      Видалити
  14. Все дуже гарне! :) Особливо мені сподобалась брошка! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ага, вона така святкова-святкова)

      Видалити
  15. Всі прикраси дуже гарні, але сережки... це ж просто неймовірно)

    ВідповістиВидалити