вівторок, 6 січня 2015 р.

Я повернулась! + новорічний шоппінг

Ще раз з Новим роком та з Різдвом усіх! Я саме повернулась після довгої і захоплюючої поїздки по Європах, про котру буде ще окремий пост. Або два. Або навіть три! А сьогодні я похвалюсь своїми бьюті-покупками з Праги, Дрездена і Мюнхена =)


Взагалі, ця подорож для мене була першим серйозним виїздом закордон (окрім Молдови) і я не планувала особливо якихось покупок - більше хотілось присвятити саме туристично-оглядовій частині подорожі. Але вдалось все задумане і навіть більше! А тепер перейдемо до самих баночок-тюбиків-флакончиків і палеток!


1. Палетка тіней Too Faced Natural Eyes Neutral Eye Shadow Collection - моя найбільша радість і просто універсальна палетка, з якою ви не пропадете ніде! Я ходила по Сефорі всі чотири дні перебування у Празі і 1 січня таки вирішила зробити собі подарунок. Щаслива-щаслива) ОГЛЯД ТУТ

2. Тональний крем MAC Pro Longwear SPF 10 Foundation #NW13 - думаю, бренд не вимагає представлення. Завжди хотіла спробувати, зупинила свій вибір на тоналці. Консультант, котра в магазині підбирала відтінок до моєї шкіри кольору сметани (і вибрали таки нааайсвітліший), виявилась також бьюті-блогером. Світ тісний =) 
ОГЛЯД ТУТ.

3. Крем для рук Pure Czech Original Beer & Hops Cosmetics Hand Cream Limited Edition Apple - цікавинка. Чеський бренд, котрий, якщо вірити упаковці крему, виготовляє свою продукцію просто "у серці Праги". Не могла пройти повз такий крутезний дизайн упаковок і взяла собі крем для рук з "яблучної" лімітки - кремів для рук багато не буває. ОГЛЯД ТУТ

4.  Крем для душу Tesco Wake Up Fruity & Juicy Pomegranate & Raspberry Shower Cream - коли ми їхали з Чехії, я мала ще рівно 27 крон і хотіла їх потратити. Крем-гель коштував 26.90, а копійок в них нема)) Отож, вийшло ідеально. Взагалі, Теско - це мережа продуктових магазинів, ну і в них є ще власні товари для дому тощо. От кремчик з цієї серії, буду вмиватись і згадувати про ранки у Празі. ОГЛЯД ТУТ

5. Лосьйон для тіла The Body Shop Vanilla Brulee Shimmer Lotion - ще один бренд, який я давно хотіла спробувати. В Дрездені знайшла їхній магазин і "залипла" там через аромати) Ванільний запах - завжди в настрій. Тому взяла його. Шиммер бонусом) ОГЛЯД ТУТ

6. Крем для рук Sephora Vanilla Mousturizing Hand Cream - продовження, а точніше початок "ванільної" епопеї. Купила собі ще в перші дні в Празі, "щоб було щось на пам'ять". Але потім я побачила палетку Too Faced... XD ОГЛЯД ТУТ

7. Крем для рук Douglas Vanilla Hand & Nail Cream - ви не повірите, але це ще один ванільний крем)) Тепер з Дрездену, з їхньої мережі Douglas - щось на кшталт Watsons, де і масс- і люкс-марки. ОГЛЯД ТУТ

8. Блиск для губ Artdeco Hydra Lip Booster #40 - розкішний ягідний відтінок, який підкорив мене з першого погляду. сумнівалась між ним і блиском з нової колекції, але цей переміг. 
ОГЛЯД ТУТ.

9. Блиск для губ Manhattan Lip Laquer #20N Tempting Red - ще один соковитий ягідний блиск з ефектом лаку. Краса, скажу я вам! Німецький бренд, про який я вперше чую, але буду радо досліджувати його і надалі. ОГЛЯД ТУТ

10. Кремові тіні Manhattan Eyemazing Eyeshadow Cream #51C Naughty Nude - на хвилі любові до кремових тіней, які мене дуже виручили в поїздці, купила собі ще. Eyemazing - так там і було написано. Перевіримо, наскільки це правда)  ОГЛЯД ТУТ



11. Палетка коректорів Dermacol Corrector Palette - давно хотіла щось таке. 4 відтінки для різних цілей - маскування почервонінь, синців, вирівнювання тону та хайлайтер. Буду експериментувати! ОГЛЯД ТУТ

12. Бальзам для губ Maybelline Moisturing Lip Balm Baby Lips Cherry Me - мвахаха, тепер і я спробую цей славеееетний в інтернетах бальзамчик. Досі не розумію, чого його до нас не завозять, якщо стенди Мейбеллін доволі великі. І це ж бальзам для губ, а не щось екстра-рідкісне чи дороге. ОГЛЯД ТУТ.

13. Бальзам для губ Essence Glossy Lip Balm Strawberry Cheesecake - просто маленька забаганка, за яку зачепився погляд на касі, то "чому б і ні?". Коштує копійки, пахне гарно)) ОГЛЯД ТУТ

14. Олівець для очей NYX Jumbo Eye Pencil  #611 Yogurt - дуже приємний кремовий олівчик, який можна і в ролі підводки, і в ролі тіней. Гармоніює з кремовими тінями від Manhattan, тому думаю їх поєднувати =)
ОГЛЯД ТУТ.

15. Бальзам для губ Heathcote & Ivory vintage Collection Lip Balm Mimosa & Pomagranate - придбала його в тому ж магазинчику, де і крем Pure Czech. Бренд мені незнайомий, інтернети кажуть, що англійський. Оформлення дуже-дуже миле - потім я його ще гарно відфоткаю і покажу поближче. Пахне неймовірно! ОГЛЯД ТУТ

16. Лак для нігтів Artdeco Ceramic Nail Lacquer #233 - сяючий, розкішний і морський. Буде меня для знайомства з лаками Artdeco, на які я вже давно задивляюсь. ОГЛЯД ТУТ

17. Лак для нігтів Essie Nail Lacquer #104 Carry On - ще одна покупка для знайомства з брендом. Біля їхніх стендів очі розбігаються від відтінків, але я взяла собі темний фіолетово-винний Carry On - дуже вже він зимовий і романтичний) ОГЛЯД ТУТ

18. Сухі парфуми L'Occitane Pivoine Flora Solid Perfume - одного дощового мюнхенського вечора я зайшла погрітись в один милий магазин, де продавщиці сміялись, перемовляючись про щось, а тоді до них прийшли подружки і я думаю, їхнім сміхом можна було б розбудити навіть пам'ятники на площі. Там я і знайшла цю симпатичну баночку, котра пахнула весною і сонцем. ОГЛЯД ТУТ


Ось такі в мене вийшли новорічно-мандрівні покупки. Про всі продукти я ще напишу окремо - коли їх розпакую, пофотографую, повикористовую якийсь час і т.п. А поки що в мене стоїть на поличці море радості і нагадує про мої мандри. Щастя-щастя! ^^


32 коментарі:

  1. Наташа, с обновками! Отличные покупки! С нетерпением жду постов о поездке!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, пости вже пишуться, фотографії відбираються, враження впорядковуються...)

      Видалити
  2. Даже я всё поняла на иностранном для меня языке ))). Полно всего накуплено!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот и отлично) Даа, я в поездке "оторвалась", как говорят XD

      Видалити
  3. Вау)) круто))
    Я вже захотіла все це :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тааак, мої радості)) Попереду - море експериментів з макіяжем тепер!

      Видалити
  4. Наташа, отличное путешествие по Европе! С праздниками тебя!
    С нетерпением ожидаю увидеть всю эту прелесть подробней))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, навзаэм! Гарних свят))
      Подорож вдалась на всі 100) І так, у мене теж руки тягнуться все перепробувати і написати про покупочки детальніше ^^

      Видалити
  5. Вітаю з покупками!!! Все такие класне)
    Ех, як мені теж хочется поїхати в Європу :( Роки два тому їздили з коханим, також відвідали Прагу і Дрезден.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) Так, мені не терпиться все спробувати!
      Головне, щоб було бажання - тоді ще поїдете! А куди хочеться найбільше? Я-от мрію повернутись у Відень *__*

      Видалити
    2. Бажання є, але через курс наше бажанная розбивається об жорсткі реалії. Ми і планували, але коли гривня почала падати... Ну коротше якось так.
      Хочеться повернутися у Паргу, дуже хочеться в Іспанії побувати) Мій Женя уже там був один раз, а от мені дуже хочеться відвідати цю країну) І до Португалії б завітала, на Азорьські острови)

      Видалити
    3. Про жорстокі реалії - я вас чудово розумію, як казали в одній відомій рекламі(( Але колись все та стабілізується... Віримо-надіємось!
      Прага чарівна! Воно варта того, щоб туди їхати і повертатись) В Іспанії я теж не була, мене більше приваблює північ - Скандинавія, Англія... Хоча хотілося б побувати по можливості всюди))

      Видалити
  6. Крутий блог! З задоволенням підпишусь! Обожнюю Ваше місто, цікаво чим живуть львів'янки))

    Заходьте й Ви до мене, завжди рада новим знайомствам!
    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике)) Завжди рада новим читачам! І до вас зайду)

      Видалити
  7. Отличные обновки, столько всего интересного.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, це я розігналась з покупками під час подорожі XD

      Видалити
  8. Класс! И поездка в Новый год и покупки отличные!:)

    ВідповістиВидалити
  9. с возвращением!!! жду с нетерпением поста о поездке! отличные покупки, хочу попробовать The Body Shop ))) но пока ....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Пости пишуться!
      Я в їхньому магазині просто залипла - стільки "смачненького") Буду освоювати новий бренд!

      Видалити
  10. ой, как же круто, с возвращением вас)) я тоже буду ждать подробного описания))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)) В мене тут взагалі "косметичне свято" в душі зараз)

      Видалити
  11. Відповіді
    1. Дякую) Ага, скільки було радості їх вибирати!

      Видалити
  12. Яке все гарне! Особливо бальзам у вінтажній баночці!!!
    Подобалась продукція Manhattan - за невелику ціну, доволі непогана якість... та нажаль, цей бренд зник з прилавків мого міста(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, там була ціла серія продуктів в такому офорлменні - то я ледь відійшла від стенду)
      А у нас Manhattan я не бачила, а шкода, там стільки всього цікавого бачила, але все не скупити)

      Видалити
    2. Я б не втрималась) Люблю маленькі гарненькі баночки)

      Видалити
    3. І я люблю) Зупиняє тільки думка про те, що вдома тих баночок вже ого-го, а їх ще й використовувати треба, а не тільки складати)

      Видалити