пʼятниця, 30 січня 2015 р.

Блиск для губ Artdeco Hydra Lip Boosted #40 Transluсent cryptal bud

Косметика Artdeco давно була в моєму вішлісті, але вперше я придбала її зовсім недавно, під час святкового шоппінгу. Почну знайомство: блиск Artdeco Hydra Lip Boosted #40 Transluсent cryptal bud віднедавна поселився в моїй косметичці, але вже завоював собі місце в списку фаворитів зими.


Що пишуть про цей засіб на сайті Artdeco:
"Цей блиск для губ забезпечує повні, чуттєві губи з відтінком кольору і чудове сяйво. Marine Fillings Spheres® вирівнює складки і лінії.  Blue Seakale und Collageneer® підтримує регенерацію і покращує еластичність шкіри. Hydra Lip Booster має чудовий комфорт при носінні і дає помітний догляд за губами."



Баночка блиску дуже симпатична: зі скругленими кутами, з темною глянцевою кришечкою, котра при відкручуванні сама наче "вистрибує" назовні. Колір видається приглушеним, трояндовим, з ухилом в холодні малинові тони. Як не намагалась його гарно сфотографувати, камера все одно видає то надто теплий тон, то надто темний. Тим не менше, полюбила я його з першого погляду, як і аромат - квітково-цукерковий, ледь солодкий. Залишається на губах довший час і дуже мені подобається. В серії всього 14 відтінків - половину з них я б спробувала залюбки. Але не буду переоцінювати свої фінансові можливості)



Отож, у нас дано: "смачний" блиск зі стандартним пензликом. Наносить він легко, зволожує губи, не викликає дискомфорту і ні найменшого натяку на липкість. На губах отримуємо напівпрозорий, з натуральним відтінком блиск та легке "зволожене" сяйво. Правду кажучи, я очікувала від нього більшої насиченості, але маємо, що маємо.


Стійкість, як на блиск, цілком пристойна: він пережив 3-годинну прогулянку і каву майже без "втрат". Мені дуже сподобався) По можливості візьму ще щось з цієї серії і вам теж розповім)


Ціна в мережі Douglas: 9.5 EUR за 6 мл.  

А як вам декоративка Artdeco? Чи пробували ці блиски? 

28 коментарів:

  1. А мене мiй останнiй блиск Artdeco розчарував, тому що почав роздiлятись на кiлька шарiв.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шкода, що він так повівся( То вийшов термін придатності чи просто так? А він з цієї самої серії?

      Видалити
  2. Какой приятный оттенок у него. :):):)

    ВідповістиВидалити
  3. на губах відтінок гарніший, ніж у баночці)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мм, справді?)) А я так хотіла спочатку, щоб він був такий же насичений і ягідний.. але зараз вже звикла і навпаки оцінюю його легкість)

      Видалити
  4. Очень мило на губах смотрится, такое покрытие ровное и шелковистое))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Таак, він дуже чудове покриття... і це не тому, що в мене фронтальна камера блюрна трохи))

      Видалити
  5. я б сказала виглядає досить натурально) але на кожен день це як раз той безпрограшний варіант)) дякую за пораду))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, на губах відтінок доволі слабкий, тому для макіяжу а-ля натюрель - саме воно)) І ще він дуже весняний по-настрою!

      Видалити
  6. изумительно красив, очень благородный оттенок пыльной розы :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Он очаровал меня с первой встречи у стенда Artdeco)

      Видалити
  7. Гарний колір - з серії "як свої, тільки краще" і упаковка миленька ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я їх під блиск ще олівчиком іноді пройдусь, тоді взагаля цяця)

      Видалити
  8. у меня из этой же серии, но другой оттенок, очень нравится, уже 2-й тюбик пошел)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А який в тебе? Я теж хочу ще якісь взяти)) Але ще не визначила які)

      Видалити
  9. У мене є такий блиск, тільки в іншому відтінку. Чесно кажучи, не дуже мені сподобався, він наносився не дуже зручно і полосатив на губах;(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А який у тебе? Що ж, це ще раз доводить, що навіть продукти однієї серії можуть дуже відрізнятись(

      Видалити