вівторок, 16 грудня 2014 р.

Вологостійка туш для вій Vivien Sabo Rose de Jardin

Доволі довгий час в мене "в арсеналі" були туші лише від Ів Роше, але ось нещодавно я вирішила внести різноманітність. В ролі експерименту - вологостійка туш для вій Vivien Sabo Rose de Jardin.


Опис на сайті Vivien Sabo: 
"Немов крапельки роси, що ковзають по пружних пелюстках бутонів троянд літнім ранком, будь-які крапельки, чи то літній дощик, чи то бризки від хвилі, що набігла, будуть стікати по Ваших віях, залишаючи макіяж очей бездоганним! Все це завдяки інноваційній гелеподібно-полімерній текстурі нової туші Rose de Jardin!

А змиється ця туш звичайним засобом для зняття макіяжу!"

Опис такий романтичний! Вау! Скажу одразу: щодо її вологостійкості в мене є певні питання. Вологостійкість - не водостійкість. Тобто, по опису на сайті ця туш має залишатись в ідеальному стані під час дощу чи від потрапляння бризків. Але хіба не кожна туш має спокійно витримувати таке? Ну не знаааю... 


А тепер перейдемо до самого засобу. Коробочка у нього дуже красива - як завжди, французька назва, ніжні квіти, рожевенькі акварелі - очі милуються, руки тягнуться, щоб придбати) Флакон з тушшю ж навпаки дуже стриманий і мінімалістичний: білий з чорною кришечкою. Мені він аж якимось ніяким видався((

Щіточка у туші невелика, з короткими ворсинками - після порівняно об'ємних щіточок у Ів Роше ця здалась мені надто маленькою. Проте при використанні - цілком зручно. Кілька разів я пофарбувала собі і ніс, але це вже деталі...


У головних ролях - туш Vivien Sabo Rose de Jardin & олівець для очей Essence Long Lasting Eye Pencil #19 Hot Scorch.

Колір туші - насичений, глибокий чорний. По ефекту вона мені дуже сподобалась: вії не стають "просто вау!", проте вони дуже гарно промальовані, щіточка розділяє, а не склеює, трішки підкручує. Не сказала б, що це зовсім-зовсім "натюрель" вигляд, проте близько до того. Носиться туш непогано, хоча не ідеально - до вечора іноді трохи осипається. Не люблю таких "сюрпризів", проте маємо, що маємо. Ношу щодня, негативного впливу на вії не помітила. Туш спокійно змиваю міцеляркою і засобом для знання макіяжу з очей від L'Oreal.

Ціна в мережі Watsons - 63 UAH за 10 мл.

А яка туш ваша улюблена? Що порадите для "драми", що для натурального ефекту?

18 коментарів:

  1. Для натурального эффекта мне нравится тушь Вивьен Сабо Кабарэ)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ее я тоже хочу попробовать, но пока в нас не видела)

      Видалити
  2. Такой взгляд выразительный! У Вивьен Сабо очень милый дизайн упаковки, мне очень нравится, но только заочно, я пока ничего не пробовала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Ага, їхні засоби іноді хочеться просто заради коробочок)

      Видалити
  3. Цікава туш, але я її б не купила)
    Я зараз маю кілька і чергую їх) МаксФактор новеньку, Ів Роше Sexy Pulp і Мейбелін Мега Плаш, здається)) такого світло бірюзового кольору))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, Sexy Pulp мене дуже довго виручала. Думаю, ще її взяти або щось аналогічне)

      Видалити
  4. Пробувала туш цієї марки, сподобалась:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене взагалі зараз і підводка їхня, і кілька олівців - можу робити тотал-Vivien Sabo макіяж))

      Видалити
  5. Люблю такий результат повсякденний) Гарна туш.

    ВідповістиВидалити
  6. я с тушью не эксперементирую:) уже давно беру или Мэри Кэй или Мэбуллин)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Теж хочу Мейбеллін спробувати) У мене їхньою продукцією і так половина косметики наповнена, а от туші ніколи не купувала чомусь)

      Видалити
  7. У мене вічна проблема в пошуку ідеальної, можу порадити сиворотку eveline 3 в 1 використовую як базу під туш. Вона навіть мою саму "ніяку" туш робить гарнюньою))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не чула про цю сиворотку) Дякую за рекомендацію! У мене вії дуже короткі, то їм би годилась якась "допомога" такого типу)

      Видалити
  8. спасибо за отзыв))) моя любимая тушь прям идеал Clinique High Impact Extreme Mascara , попробуйте, мне она подошла не все 100% в ней есть все, обьем, длинна...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за рекомендацію) У мене з Clinique ще не було декоративки, тільки догляд, але дуже хочу спробувати *__*

      Видалити