пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

Олівець для очей Vivien Sabo Regard Coquet #305 [Eye Pencil ]

У мене в макіяжі абсолютно фіолетова осінь-зима вийшла) Сьогодні - про ще один фіолетовий олівець для очей Vivien Sabo Regard Coquet #305, холодний, зимовий і чарівний.

Vivien Sabo пишуть наступне:

"М'яка текстура, котра прекрасно розтушовується. Матова текстура олівця створює глибокий колір. Дерев'яний корпус."

Олівець не механічний, треба заточувати - зате є анс зробити його гострим-гострим, якщо маєте таке бажання. У нього акуратна пластикова кришечка в тон до основного кольору і взагалі приємне однотонне оформлення.


Колір - приємний, насичений холодний фіолет з сірим підтоном. Він не надто яскравий - підходить і для щоденного, і для вечірнього макіяжу. Колір мені подобається - у порівнянні з ним олівець Essence куди тепліший, але вони гарно поєднуються. Також цей олівчик м'який для комфортного нанесення та розтушовування. Гарно грає "соло", гарно поєднується з тінями чи підводкою. Я ним задоволена)


Ціна в мережі Watsons - 49 UAH за 0,9 гр.


18 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Даа, весьма) И мягкие, и оттенки радуют!

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Спасибо) Да, он для меня отличная замена привычного черного карандаша!

      Видалити
  3. Красивый цвет, очень люблю фиолетовые карандашики на карих или каре-зеленых глазах!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Я их совсем недавно полюбила)

      Видалити
  4. Чудесный блог♥
    Очень понравился пост♥Цвет приятный♥

    Кстати как насчет взаимного ПЧ?:)
    Я подписалась,жду тебя:)
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Благодарю))

      ПЧ всегда рада! Подписалась))

      Видалити
  5. Треба щось ще спробувати у Вівєн окрям блиску. По втоїм відгукам бачу, що у цієї фірми багато гарної косметики.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуй) Мені наразі щастить - сподобались і олівці, і підводка, і помади. А ще я чула якісь неймовірні відгуки про їхню базу під тіні, але я не користуюсь базами, тому не знаю, не знаю)

      Видалити
  6. Гарный холодный колір! А як по стійкості?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Стійкість хороша: я собі як зроблю з ним макіяж, то до вечора вже не заморочуюсь з підправлянням. Та і сам олівець м'який, то гарно наноситься)

      Видалити
  7. Як же я люблю такий колір на очах=)

    ВідповістиВидалити
  8. What a great pencil :)))

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ВідповістиВидалити