четвер, 4 грудня 2014 р.

Масло для губ Nivea Соковита Малина

А у мене закінчився нещодавно улюблений ванільний бальзам для губ від Ів Роше і з цієї нагоди я купила собі масло Nivea Соковита Малина. І воно - просто чудове! Подробиці нижче)


Опис з сайту Nivea:
"Зволожуюча формула Масла для губ від NIVEA містить комплекс Hydra IQ, масло Ши та мигдальну олію, завдяки чому забезпечує інтенсивне зволоження та догляд надовго. Воно настільки ніжне, що тане на губах, відновлюючи баланс вологи шкіри губ та додаючи їй шовковистого сяйва. Губи стають м'якими та чуттєвими. Стильний дизайн упаковки та ароматний запах припадуть до смаку навіть найвибаглівишім модницям.

ЯК ПРАЦЮЄ:
Забезпечує інтенсивне зволоження та догляд надовго
Усуває сухість шкіри
Робить губи м'якими та ніжними
Залишає легкий кольоровий блиск на губах".



Масло у зручній металевій баночці з соковитою малиною, яка просто таки наочно втілює його назву. Баночка зручно відкривати, брати з собою і взагалі вона дуже мила (тут пряовляється моя любов до такого типу упаковок).


Запах у засобу божествений: малиновий, звичайно ж. Колір - ніжного йогурту. Консистенція густа і жирна. Я захоплюю трохи масла пальцем і наношу його на губи, втримуючись від того, щоб не з'їсти - надто вже смачно пахне! засіб не особливо активно всмоктується, залишається на губах довго, додаючи їм блиску. Якщо нанести наніч, то зранку губи будуть дуже ніжні й пом'якшені. Загалом - ефект чудовий, характеристики теж. Використовую, тішусь, планую купити масло і з іншими "смаками", бо бачила їх ще два чи три в цій серії)

Ціна в АШАНі - 30 UAH за 16.7г.


34 коментарі:

  1. Ну нарешті і в нас вони з'явилися, бо дівчата з Росії, вже з рік нам показують фотографії цих бальзамів,а ми їх в очі не бачили. Уявляю, як він чудово пахне, я б теж такий купила, єдине, що не дуже подобається в таких бальзамах - упаковка, все таки в стіку зручніше наносити на губи бальзам .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І він вартий того, щоб дочекатись))
      Мм, так я з собою теж стіки ношу, але цим маслом користуюсь вдома, тому проблем не виникає...)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. О, а я такой еще не видела) Хочу миндальное)

      Видалити
  3. Вже давненько дивлюсь на ці бальзами, але не можу обрати, який з трьох ароматів мені хочеться більше (а три одразу купляти не хочу - вже і так вся квартира в бальзамчиках ☺). А тепер от точно хочу малинку, ех ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене вибір одразу був меншим, бо я не дуже люблю кокос...) Але мені так малина сподобалась, що ще одне таке масло точно візьму!

      Видалити
  4. Ой, такое и мне надо)) Какое чудо, у меня слабость на жестяные баночки и ароматные бальзамы)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Сміливо рекомендую) І оформлення хороше, і запах - любов, а головне ефект (принаймні, на моїх губах) явний і позитивний!

      Видалити
  5. Я також люблю користуватися бальзамами в баночках дома:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вони такі ароматні і взагалі мімімі)

      Видалити
  6. Thanks for such a detailed post! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  7. А де ти його купила, якщо не секрет? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ось цей - в АШАНі, але на днях бачила і в "Космо". Мабуть, тільки завезли)

      Видалити
    2. Привіт, я тобі написала декілька днів назад email із запитанням, ти його не отримувала? :)

      Видалити
    3. Привіт)) Щойно перевірила пошту - чомусь вона відправила твій лист до спаму) Зараз відповім...

      Видалити
    4. Дякую за відповідь! :) Я написала тобі ще раз, сподіваюсь цього разу мій лист до спаму не потрапить :)

      Видалити
  8. Я даже не знала, что эти бальзамы продаются в Ашане, да и цена такая приятная)) Наташа, спасибо, что рассказала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А вони вже і в "Космо" є) Рекомендую до експериентів, дуже класні!

      Видалити
  9. люблю такие бальзамчики в баночках)))

    ВідповістиВидалити
  10. Мене ще вабить зі "смаком" карамелі, але у продажу такий не бачила.
    Попри сумніви щодо зручності упаковки, якщо побачу карамель-обов'язково придбаю)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вдома її використовувати зрузчно, ну але з собою не поносиш...
      А щодо смаків, то так, вони дуже привабливі *_*

      Видалити
  11. Какой он хорошенький... Давно уже хочу его попробовать. :):):)

    ВідповістиВидалити
  12. Надо и себе такой приобрести,вообще от Nivea я не люблю бальзамчики,но этот меня привлекает своим видом)
    http://milashe4ka9596.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, он очень симпатичный) И по характеристиках хорош)

      Видалити
  13. Сочная малиииина ^_^ Соблазнительный бальзамчик. Спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
  14. А ще вони є в Космо на проспекті Шевченка))
    Я пробувала з ваніллю) теж хороше)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я якраз там проходжу повз касу і щоразу на те ванільне дивлюсь) Ще не купила!..

      Видалити
    2. Я, до речі, чула і погані відгуки про нього. Через склад. Але я не зовсім добре розуміюся на складі, тому важко сказати.

      Видалити
    3. Правду кажучи, я теж не особливо знаюсь на складах косметики, крім якихось базових штук. Але шкіра жодних неприємних ефектів не отримувала...

      Видалити