середа, 24 грудня 2014 р.

Movie insperation: Хоббіт: Битва п'яти воїнств [The Hobbit: The Battle of the Five Armies]

Знаєте, у чому позитив святкування ДН перед Новим роком? У кіно завжди є щось класне! І от цього року я відзначала свій день походом на фінальну частину трилогії Джексона "Хоббіт: Битва п'яти воїнств". А оскільки я фанат Толкієна і його творчості з класу так сьомого, то "Хоббіт" не міг не стати для мене найважливішою стрічкою року. Трохи вражень...

Кажуть, що ця історія надто "не по канону", бо ж тут і "бойова елфьійка" Тауріель, і вигадки самого режисера, і взагалі "Хоббіт" - маленька дитяча казочка. Але, як на мене, саме те, що Пітер Джексон зробив з цієї казочки - це розкішно, епічно і просто захоплююче. Бо він дав Середзем'ю ще одну яскраву історію, яка наповнена магією світу Толкієна... І всі залишились задоволені: екшн є, драма є, любовна лінія десь проскакує... Не без дивних поворотів, проте історія вдалась!


Отож, фільм цілком відповідає своїй назві - це фактично постійний екшн і битви. Спочатку - яскраве зіткнення з драконом, який напав на Озерне місто. Полум'я, ніч, трохи сімейних цінностей - і один величезний Смауг =) Мені видались надто картинно-смішними спроби мера врятувати своє золото, але це вже деталі. Потім - тимчасове затишшя і протистояння вже біля стін Еребору, котре переростає в зіткнення армії ельфів, гномів, орків і купки людей, які тут взагалі ні при чому. Хтось нарікає на те, що третя частина надто вже "бойовик", але мені сподобалось - постановка боїв і їхня живописність не залишають байдужим, як і робота костюмерів. Чудово відіграли актори: пафосний Торін під впливом драконового золота, молодий гномський принц, який рветься до бою (і западає в серце нестандарною для гнома красою)), і власне хоббіт. Він же Викрадач. Він же Більбо Беггінс. В попередніх частинах він видавався мені доволі посереднім, але в цій Більбо справді крутий і вже явно цікавіший та активніший персонаж, ніж Фродо з першох трилогії.


Немало моментів викликали усмішку: майже всі епізоди з ельфійським королем Трандуїлом (от у кого треба позичати плойку для волосся!!), чий пафос просто лізе з вух, Леголасів політ на летючій миші, дивний заступник мера Альберт, якого пхали всюди як елемент комедії, але мені він псував всю картину. До особливо дивних моментів я зараховую: біганину Леголаса по каменях, котрі падають вниз - виглядало, як аніме або Матриця. О, а ще момент, коли Більбо кинув свій меч і почав шпурляти орків камінцями. Якось воно... неправдоподібно.

Зате я неймовірно зацінила епік битв. І появу армії гномів. І Тауріель (ну я її взагалі обожнюю). І битву Елронда, Сарумана і Галадріель з тінями назгулів. таке враження, що Пітер Джексон вирішив дати можливість всім персонажам покрасуватися у цій заключній частині трилогії. Вийшло достатньо пафосно) Описувати екшн-сцени якось не люблю  - це треба дивитись і зацінювати на великому екрані!


О, мушу згадати про лінію ельфійки Тауріель і гнома Кілі. Кому що, а мені подавай романтику. Я дуже сподівалась, що їм виділять в третьому фільмі більше часу. На жаль, не сталось - всього кілька сцен, amrâlimê, всього кілька слів і сумний-сумний фінал: Кілі помер, врятувавши Тауріель. Я, звичайно, була до цього готова - в книзі гномський принц теж помирає. Але все одно момент бере за живе. А Леголас заробив моє велике "фе": нічого лізти, куди не просять, і все псувати! Це я про те, як він не дав Тауріель піти з гномами. Я до кінця тієї сцени вірила, що вона піде за Кілі, але не склалось, не склалось...


Повернення Більбо додому наприкінці дуже кумедне - хоббіти і їхні побутові проблеми видаються такими мізерними на тлі всього, що відбувається десь там - за межами їхнього Краю. Але, мабуть, кожна мандрівка має закінчуватись і повернення до буденного життя після бурхливих пригод - не таке вже й погане. Особливо, коли ти - мирний хоббіт, який випадково став частиною гномського братства...




17 коментарів:

  1. Жаль, что история закончилась :( мне будет не хватать (

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И мне... А так уже три года знала, на что идти в кино под Новый год))

      Видалити
  2. Спасибо за обзор фильма, очень интересно!) Планирую посмотреть)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фильм захватывает!) Приятного просмотра!

      Видалити
  3. О ні це не мій фільм) Я ось збираюсь на нестерпні боси 2) Захотілось чогось легенького і простого;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я переважно щось легеньке дивлюсь вдома)) А в кіно хочеться йти на епііічне...)

      Видалити
    2. не встигла на боси іду на "у темному-темному лісі"))))

      Видалити
    3. І я на це планую)) має бути щось цікаве)

      Видалити
    4. дуже на те надіюсь, цікаво буде подивитися на гру голівудських акторів у таких ролях;)

      Видалити
    5. пишу тобі першій, свої враження - цікавий мікс з казок, гра акторів класна. атмосфера в фільмі теж дотримана, на один раз можна подивитися, але якщо не любиш, якщо в фільмі ведуть діалог завдяки співу, то не йди;)

      Видалити
    6. О, мюзикл!) Ну, я анвчена Діснеєм і його мультиками, тому можна спробувати)) Дякую!

      Видалити
  4. я помню все смотрели властелин колец так часто, что мне теперь все хоббиты на одно лицо (так сказать), спасибо за обзор, я даже не знала что этот фильм вышел))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж їх передивилась багато разів)) На черзі - режисерські версії)

      Видалити
  5. Як жаль, що Кілі помер, я так надіялась, що у них з ельфійкою роман буде.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тежжж! Я посто мріяла про те, що так і закінчиться) Але ні, Пітер Джексон підкорився оригінальній історії(

      Видалити