понеділок, 22 грудня 2014 р.

Помада-олівець Maybelline Color Drama #110 Pink So Chic [Lipstick Pencil]

Продовжую своє знайомство з серією олівців-помад Color Drama від Maybelline: я вже писала про відтінок 520 Light It Up та 140 Minimalism. А сьогодні доволі нетиповий для мене фіолет #110 Pink So Chic.


Я полюбила цю серію помад за стійкість і чудовий вигляд на губах з матовим шиком) Принаймні, така червона, бо рожева трошки гірша буде. На щастя, фіолетовий відтінок (назвали Pink So Chic, але pink'у там не дуже-то й видно) ближче по характеристиках до червоної - соковитий яскравий колір, відмінна стійкість, приємне нанесення і хороший тон на губах. Помада не сушить, хоча я її не відчуваю, тому здається, що на губах нічого нема.


Відтінок не знаю, як охарактеризувати, ось. Наче темна-темна фуксія? Чи рожево-фіолетове небо? У мене вперше такий колір і я трохи щодо нього хвилювалась, але доволі швидко звикла) Відтінок для мене однозначно "вечірній" - вдень я собі з цим фіолетовим на губах видаюсь трішки недоладно, зате у сяйві ліхтарів після заходу сонця - саме те! Насичено, цікаво, небанально. І матовість, так. Матовість = любов.


Вердикт: чудова помада для всіх, хто в пошуках цікавого фіолету! До слова, при денному освітленні тон виглядає холоднішим, а до вечора якось "теплішає"))


Ціна в мережі "Космо" - 55 UAH.

Чи ви пробували цей відтінок? А інші з серії Color Drama? Які враження?

32 коментарі:

  1. Відповіді
    1. А у меня это первый такой) Еще непривычно, но уже интересно!

      Видалити
  2. Хочу ее попробовать, люблю необычные помады. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Качество у нее хорошее) Главное "свой" цвет найти!

      Видалити
  3. в мене недавно з'явилася ягідна помада, я від неї в захваті, завжди з обережністю відносилася до таких відтінків, а зараз прямо закохалася, гарно лежить Мейбелін у тебе і колір крутий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      А у тебе яка? Я зараз на хвилі експериментів!

      Видалити
    2. Оріфлейм Джордані Голд, ось така Plum Desire http://trophi.livejournal.com/45482.html

      Видалити
    3. Гарненькі)) Думаю. на губах відтінок напівпрозорий і дуже ніжний)

      Видалити
  4. Красивый оттенок и отличные фото!
    Я про свою "драму" просто забыла)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) А у меня эта серия - любимцы осени... ну и зимы теперь)

      Видалити
    2. Так) Ну там 9 чи 10 відтінків)

      Видалити
  5. А мне ягодные оттенки совсем не идут((( но на ком-то лчень нравятся!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені важко підбирати яскраві помади для себе теж( Але іноді, як знайду, то вже така любов до них починається))

      Видалити
  6. Який гарний колір! В тебе дуже "смачні" огляди на ці помади, але одна думка про те, що їх потрібно ТОЧИТИ мене вбиває наповал ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) Я їх ніжно полюбила)) Мм... з великою точилкою проблем не виникає. Та і особливо загострвати кінчик не треба, тому все зручно) Хоча так - механічний олівець був би доречніший!

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Дякую)) Мені дууже подобається, як лежать ці помадки)

      Видалити
  8. Я редко решаюсь на такие цвета, а этот очень красивый)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж рідко) З таких відтінків це взагалі перший. Але я його оцінила)

      Видалити
  9. красиво смотрится на губах,мне такие помады нравятся как раз в холодное время)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) І я прихильник таких тонів взимку) Для літа вони мені надто "важкими" виглядають)

      Видалити
  10. Гарний відтінок, чомусь думала він більш червоний))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) О ні, поч ервоний треба йти до відтінка 520, а цей - виключно ягідка)

      Видалити
  11. интересный и необычный цвет, хорошо смотрится))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Такий колір для мене явно не на щодень, але іноді він таак в настрій!

      Видалити