пʼятниця, 12 грудня 2014 р.

Лак для нігтів M.A.G. New Effect #207

Лаки M.A.G. я ніжно люблю - хороші ТХ, ціни бюджетні, кольорів море. Сьгодні "гість програми" - лак для нігтів M.A.G. New Effect #207, сонячний, який моя зимова радість зараз)


Баночка лаку красива, важка, всередині переливається золотистий шиммер, а паперовий ярлик, прикріплений під кришечкою, повідомляє, що цей лак краще нанести на базу і закріпити зверху теж чимось (чимось з проудкції даної марки, звичайно)). Скажу зразу, я вже кілька разів наносила його без жодної бази - все ок. Пензлик у лаку вузький і гнучкий, зручно замальовувати всю нігтьову пластину.



Але перейдемо від опису баночки до "смачненького": сам лак рідкий, як і більшість того, що я пробувала у M.A.G. В один шар справді краще лише на базу, бо покриття доволі прозоре і нерівномірне. А от два шари - вже красунчик. Переважно ношу саме два, якось нанесла в три - теж добре. Колір сам по собі - суцільне свято. Холодний приглушений рожевий з шикарним металевим глянцем, золотистим відблиском та дрібним шиммером - мімімі. На нігтях одразу якесь відчутя свята виникає). Ну точніше, виникає воно в голові від погляду на нігті.


Сохне цей лак в мене "на ура", блищить, як новорічна гірлянда, особливо з топом, але і без нього привертає увагу. Носиться 3-4 дні, потім вже відколюються шматочки.




Ціна в мережі Watsons - близько 15 UAH (це зі скидкою, якщо не помиляюсь)

А ви пробували лаки з цієї серії? 

30 коментарів:

  1. Дуже гарний лак)) І фото дуже милі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Фотографуватись він дуууже не хотів!

      Видалити
  2. гарненький лак!))треба спробувати

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цілком згодна) Буду пробувати інші відтінки з цієї серії!

      Видалити
  3. Ух ты, какой он интересный. :):):)

    ВідповістиВидалити
  4. ой який гарнесенький) фотографії такі красиві) тобі личить цей лак;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Він мені дуже "зимовий" настрій робить, хоч і рожевенький)

      Видалити
  5. ух ногтики, гарненьки!) и нетбук приятного колиру:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)
      Ага, нетбук вибирала по кольору XD Ну, не тільки, але дууже хотілось щось "дівчинкове")

      Видалити
  6. дуже, дуже, дууууже гарний колір!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак *__* Хочу побачити його в сніжні і зимові дні пошвидше))

      Видалити
  7. Дуже гарний колір) я вже хочу його :)
    До речі, я теж зі Львова і дуже рада бачити земляків :)
    Заходьте на мій блог sofiykasblog.wordpress.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я хочу ще щось з цієї серії)
      О, коли знайомих львівських блогерів розширяється!
      А я на bloglovin' давненько вже фоловлю, але не знайшла в самому блозі зручного методу підписатись, бо на вордпресі не зареєстрована((

      Видалити
  8. Its a fantastic color so classy and chic! And you put is perfectly! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  9. Необычный оттенок! Мне очень понравился))

    ВідповістиВидалити
  10. красивый цвет,и на ногтях смотрится классно,я люблю такие блестящие лаки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) І я люблю - правда, зовсім недавно сама це зрозуміла XD

      Видалити
  11. очень красивый оттенок:) нужно себе парочку присмотреть)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Сміливо рекомендую цю серії - переливи і відтінки дуже привабливі)

      Видалити