неділя, 14 грудня 2014 р.

Олівець для очей Essence Long Lasting Eye Pencil #19 Hot Scorch

Минулого тижня я розповідала про фіолетовий олівчик для очей Essence Long Lasting Eye Pencil #18 Berry Merry, а сьогодні ми ближче подивимось на ще один продукт з цієї ж серії - Essence Long Lasting Eye Pencil #19 Hot Scorch.

Опис з сайту Essence:

"Стійкість та насиченість кольору: Стійкий олівець для очей легко та охайно наноситися Завдяки інноваційному механізму викручування та гарантує стійкий, яскравий результат."


 В реальності відтінок яскравіший та більш насичений, зате тут гарно видно шиммер) 

Я люблю механічні олівці. Особливо, якщо їхня упаковка гарно передає той колір, який чекає мене всередині. За це серії олівців Essence великий плюс) У використанні продукт дуже зручний - наноситься і розтушовується гарно, змивається не гірше звичайною міцеляркою. Не осипається, весь день спокійно проводить на очах, карий тон гарно підкреслює і взагалі ТХ тішать.

Його колір - це така темна мідь, яка дуже гарно грає на очах в залежності від освітлення. В цьому олівці присутній золотистий шиммер - набагато яскравіший, ніж у інших олівцях серії (думаю, що "зірочки", котрі прикрашають його на сайті мали б саме цю "блискучість" позначати). Проте шиммер не виглядає невдало тут і дуже добре вписується в сам колір. 


Єдине, що мені не сподобалось - олівець підкреслює текстуру шкіри і, як на мене, це робить її вигляд менш охайним і трохи пересушеним =\ Але з різним макіяжем в мене змінюється думка щодо цього пункту, тому загалом олівець отримує дуже позитивні бали. До того ж, його колір такий насичений і красивий, що цілком підходить для того, щоб носити його на очах соло, без тіней-підводок. Очі все одно будуть підкреслені і яскраві.

Ціна в мережі Космо - 29 UAH за 28 г.

22 коментарі:

  1. Я тоже люблю выдвигающиеся карандаши, которые не нужно точить)

    ВідповістиВидалити
  2. Красивый оттенок, хорошо подчеркивает глаза! У меня тоже карие, поэтому подобные оттенки тоже нравятся)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) І це такий універсальний варіант, коли не знаєш, який макіяж хочеться))

      Видалити
  3. Мені теж подобається такий формат олівців!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, по зручності з ними ніщо не зрівняється)

      Видалити
  4. і тут я не як всі, а я люблю деревн'яні, люблю їх підтачувати, і їм завжди можна придати тоненький і гостренький кінчик, а механічний, якщо зломавсЯ, все пиши-пропало;) дуже гарний колір, я такого ще не бачила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Їх я теж люблю - он собі помад-олівців накупила) Але олівці дял очей при заточуванні завжди ламаю(( Тому мені так шкода їх((

      Видалити
  5. Гарний колір) Тобі дійсно пасує під колір очей)
    Я от марю мідно-золотисто-червонуватим олівцем чи підводкою, але все не знайду (треба на цей подивитись в магазині, може він підійде).
    В мене з цієї серії був срібний - просто не реально крутий і чорний - так собі) Мабуть шиммерні олівці кращі за якістю ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      О, в цьому є мідний тон, але без червонуватості. А я колись марила червоними тінями. А тепер, коли маю їх, то ніколи не ношу XD
      Срібний не пробувала, але на свята може згодитись!

      Видалити
  6. Коричневый карандаш отлично подходит под твои карие глаза))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, думаю такі тони нам карооким просто необхідні)

      Видалити
  7. Не пробовала такой, интересно... Люблю карандаши для глаз. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Он неплох) Хотя мне больше по душе фиолетовый из этой же серии)

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Дякую) Я просто на нього "підсіла" у повсякденному макіяжі!

      Видалити
  9. Love this shade ! ...Thx for sharing..:-)
    Have a great week!!!


    ВідповістиВидалити
  10. хороший карандашик, смотрится отлично)

    ВідповістиВидалити
  11. Олівці цієї серії дуже класні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) У мене лише два, але я ними цілком задоволена!

      Видалити