неділя, 7 грудня 2014 р.

Олівець для очей Essence Long Lasting Eye Pencil #18 Berry Merry

Все почалось з фіолевого пальто. Потім були фіолетові тіні, якими я почала розбавляти свій денний макіяж і зрозуміла, що вони личать до карих очей. І врешті почалась епоха фіолетових олівців-підводок в моїй косметичці. Першим став олівець для очей Essence Long Lasting Eye Pencil #18 Berry Merry.


Опис з сайту Essence:
"Стійкість та насиченість кольору: Стійкий олівець для очей легко та охайно наноситися Завдяки інноваційному механізму викручування та гарантує стійкий, яскравий результат."



Лаконічний дизайн, колір упаковки = кольору олівця нічого зайвого) Люблю таке оформлення. Олівець в міру м'який, гарно пігментований, відблискує золотавим - краса! Колір нагадує темно-сливовий з ухилом до холодного сіруватого. Я б не назвала його особливо яскравим, але зате відтінок не "кричить" і не вибивається з макіяжу. А погляд цей олівець підкреслює дуже делікатно і природньо.


Berry Merry носиться добре, не розтирається і не осипається. Змивати його теж легко, хоча від приставки Long Lasting я очікувала проблем. Загалом, олівець Essence мене дуже потішив. Аж купила собі ще один у відтінку 19 Hot Scorch (ви можете побачити його на головному фото). Але про нього наступного разу =)

А ось і кілька експериментів з розряду "я і моя фронтальна камера". Знімала в жахливу мряку, проте тут видно, що відтінок більш фіолетовий, ніж на "сонячних" свотчах. П.С. На обличчі більше жодної косметики, тому виключно олівець Essence "в чистмоу вигляді".

Ціна в мережі Космо - 29 UAH за 28 г.

26 коментарів:

  1. Люблю использовать карандашики для глаз) В том числе, и в фиолетовых оттенках)
    Спасибо за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я их недавно полюбила - раньше была только черная подводка и все. Теперь надо "наверстать"))

      Видалити
  2. мені завжди було важко такими олівцями підводити очі, вони суховаті, але то можливо мені такі траплялися, колір у твого олівця гарний, не банальний чорний;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж переважно сухуваті траплялись - але я акуратненько, по трохи... Гарно малює олівець Yves Rocher 3 в 1, у мене такий чорний - маст-хев просто)

      Видалити
  3. приятный оттенок.но мне к сожалению такие не идут.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, у всіх "свої" кольори) А які твої улюблені?

      Видалити
  4. Действительно, фиолетовый оттенок очень подходит карим глазам:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так, а ще з ним можна будь-який нюдовий макіяж зробити цікавішим!)

      Видалити
  5. Красивый оттенок, у меня такого не было, но думаю, что мне такой не пойдет... Всегда выбираю темно-коричневые. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я люблю експерименти з кольорами) Але коричневий, звичайно, теж завжди чудове рішення)

      Видалити
  6. Love this shade so much <3 Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Так, сподобалось, як він органічно вписується)

      Видалити
  8. Чудовий відтінок! От би ще більш явними були золоті блисківки)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, блискіток багато в іншому олівці, відтінок 19 - він на головному фото теж є, але я про нього ще напишу окремо)

      Видалити
  9. nice (Y)
    do you want to follow each other?
    comment my last post if u did, so I can also follow you :D

    laibahq.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  10. Beautiful colour! :) I like that you can get the product out by rolling it and that there's no need to sharpen it. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. красивый цвет, я люблю мягкие карандаши, ими удобно рисовать стрелочки:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, а ще можна замість тіней використати)

      Видалити
  12. Скажите, пожалуйста, а на веках не бывает такого же, как на руке - грифель как будто бы немного покрошился по краю линии?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На веке я такого эффекта не замечала, хотя, возможно, потому, что я рисую стрелки достаточно аккуратно и маленькими «мазками», а на руке провела цельную линию, нажимая сильнее. Также такой эффект получался, когда кончик карандаша отломался (но с кем не случалось?))

      Видалити