понеділок, 29 грудня 2014 р.

Майже новорічний пост

Коли я пишу цей пост, до Нового року ще кілька днів, але не можу зробити по-іншому - я поїхала в мандрівку і не матиму доступу до мережі, скоріше за все, аж до Різдва. А якщо й  матиму, то надто обмежений для писання в блог) Тому - невеличкий пост передноворічної атмосфери вже зараз!

Це був чудовий рік. І складний рік. Багатогранний рік. Рік змін і розвитку. В моєму житті з'явились нові люди, а дехто навпаки зник, але всі зміни щось нам дають. Це був перший рік без поїздки на фестиваль ОТОБЕ і нового косплею (але я ще надолужу!), зате - перший рік з історичними танцями, реконструкцією і "Форпостом". Перший рік без університету, зате перший з дуже чітким усвідомленням того, що я хочу в цьому житті робити і що приносить мені щастя. Багато всього)


Мабуть, найбільше тішусь тому, що таки дописала книжечку, котрою займалась доволі давно і з доволі довгими перервами, а тоді з новими силами взялась за наступну історію - нею зараз і живу. А ще я тепер "офіційно письменник" - член Спілки письменників України, мвахаха)


Це врешті був рік, коли я якось в квітні знайшла свій даавно зареєстрований блог і вирішила взятись за нього - чим досі з поперемінним успіхом займаюсь. Дуже рада, що познайомилась з вами, дорогі читачі. Ви не уявляєте, як я тішусь кожній новій людині! А ще я дізналась, що означають всі ті "гліттери" і "шиммери", знайшла свою ідеальну червону помаду - навіть дві! Познайомилась з безліччю нових марок і зрозуміла, що мені ще працювати й працювати над блогом. Але - все попереду!

Світлого вам і гарного початку 2015!



14 коментарів:

  1. С наступающим Новым годом :) Счастья и успехов :)

    ВідповістиВидалити
  2. Beautiful post, really interesting! Happy New Year dear! Wish you all the best! kisses

    ВідповістиВидалити
  3. Замечательный был год, полон интересных событий! Пусть следующий год будет еще более значимым и интересным! Удачи в Новом году, Наталочка!

    ВідповістиВидалити
  4. 2014 досить складний рік, насичиний переживаннями та великими змінами... Маю надію, що наступній буде легким та радісним, і всі негаразди залишаться у минулому!
    Бажаю не спинятися на досягнутому, рости, розвиватися, а життя нехай подарує яскраву політру позитивних емоцій!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, було багато всього, але зміни - потрібні і без них не буде руху. То хай цей рух буде в кращу сторону) Світлого 2015!

      Видалити
  5. Вітаю з членством в спілці письменників України, вчора проходила поблизу музею літератури, як буде твоя експозиція обов"язково подивлюсь, а так піша до музею історії Києва:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уііі, дякую! Гарного початку 2015 і натхнення)

      Видалити
  6. Наталочка поздравляю с членством в Спілки письменників України!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Ми теж дуже раді, що познайомились з тобою! :*

    ВідповістиВидалити