понеділок, 24 листопада 2014 р.

Підводка для очей Vivien Sabo Charbon #1

Що робити, коли нема часу і хочеться виглядати круто? Малювати стрілки! Що робити, коли образ конче вимагає яскравості? Малювати стрілки! Що робити, щоб очі такі "вау"? Малювати стрілки! Загалом, ви вже зрозуміли, що підводка - маст-хев у мене в косметичці. Особливо рідка, хоч використовую і лайнери. І сьогодні я розповім про свою новеньку улюбленицю - Charbon від Vivien Sabo.


Опис з сайту Vivien Sabo:
"Стійка формула ідеально тримається на повіках при будь-яких обставинах. Ультраточний аплікатор і інтенсивно чорний пігмент гарантують ідеальну лінію стрілки різних конфігурацій."



У Vivien Sabo є ще сіра, коричнева та блискуча підводка. Але мені хотілось саме насиченої, смоляної чорної, бо до того я доволі довго користувала коричневою від Color Me і чорною з блискітками від Yves Rocher, яка на ділі виявилась доволі таки сіруватою і не особливо насиченою.

У цієї підводки мені одразу сподобався флакон - м'яка плавна лінія, котра нагадує видовжену краплю. На жаль, надпис золотистими буквами про марку і назву підводки стерся буквально за лічені дні. Отож, делікатний флакон відкривається і там... і там такий очікуваний чорний: насичений, глибокий, саме такий, якого хочеться восени й взимку, коли макіяж вимагає акцентів.


Фото на руці. А на очах не буде. Вона на них просто насичена й чорна підводка, чесно)

Аплікатор тоненький - можна і широку стрілку намалювати, і найбільш "ювелірні роботи" провести. Мені він видався трохи надто жорстким, проте з іншого боку це добре - дуже зручно проводити які завгодно стрілки - хоч епічну "драму", хоч тоненькі натяки між віями, щоб натурально підкреслити очі. Сподіваюсь, що аплікатор гарно триматиме форму, бо з підводками у мене завжди така біда, що аплікатор завжди псується куди швидше, ніж сам засіб закінчиться.

Підводка чудово наноситься: за раз її можна набрати якраз достатньо для тонкої стрілочки чи для того, щоб розмітити собі товстішу. Я дуже вдоволена і кольором, і якістю: ношу спокійно весь день, не осипається, не розтирається, за два заходи міцелярною водою змивається. Щастя-радість просто)

Ціна в мережі Watsons - 59 UAH за 6 мл. 

24 коментарі:

  1. Я поки що не підбирала собі підводок для очей, частіше користуюся олівцями.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж олівці люблю) Але мальовкані підводкою чіткі стрілки поки що мій фаворит в макіяжі)

      Видалити
  2. потрібно собі спробувати рідку підводку, моя гелева зіпсувалася, а олівцем важко намалювати тоненьку і рівну лінію.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я гелевих ніколи не пробувала) Якось рідкі мене підкорили кілька років тмоу і я їх "не зраджую")

      Видалити
    2. хоча мені гелевою зручніше, в неї текстура не така рідка і насичена, як в рідкої, для криворуких, таких як я, це найкращий варіант)

      Видалити
  3. Хм) Треба вчитись малювати стрілки))) І мучити рідкі підводки - перейшла на гелеві і на маркери і зовсім забула що і як (а колись стрілки млаювала на раз-два)
    Взагалі якось з такими фетровими аплікаторами мені тяжко і я ляпаю підводкою де треба і де не треба(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене спочатку абсолютно нічого з ними не виходило, а зараз навіть з потріпаним аплікатором щось непогане намалюю... Маркери теж люблю, але всі, які мені потрапляли в руки закінчувались набагато швидше,ніж середньостатистична рідка підводка(

      Видалити
  4. Я обожаю стрелки и жидкая подводка мой "маст-хэв" тоже)) надо присмотреться к Вивьен Сабо, недорогая и рисует хорошо))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) А які підводки ви любите ще?
      О так, я останнім часом полюбила цю марку - і помади, і підводки, і олівці...

      Видалити
  5. Я люблю стрелки, но рисую их карандашом, хотя у меня есть несколько подводок. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А какие карандашы предпочитаете? Я иногда играюсь с фиолетовыми, но черную подводку люблю насыщенную, поэтому беру жидкую подводку)

      Видалити
  6. у меня как раз заканчивается подводка. Обязательно присмотрюсь)

    ВідповістиВидалити
  7. Ех, був час - щодня стрілки малювала, що із моєю любв'ю до ретро не дивина. Любов не пройшла, а от підводка закінчилась, і нову придбати все якось руки не доходять. Щоправда. знайшла в себе палетку із чорними тінями та тоненького пензлика, так що якось та рятуюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А чорні тіні можуть дуже гарно виконувати роль підводки) Я так з фіолетовими певний час "бавилась"...
      Ретро - це любов! Думаю, в мене теж його побільшає, бо я нарешті знайшла червону помаду, яка мені наче личить і тепер в мріях - фотосесія у стилі 50-х))

      Видалити
  8. я такими подводками не умею краситься )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Практика вирішує це питання) У мене спочатку виходили не стрілки, а залізничні шпали, а етпер я без підводки не можу - така любов!

      Видалити
  9. Не вмію такими користуватись) Фетровий фломастер для мене краще за все)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фломастери, як на мене, лідирують по зручності)

      Видалити