середа, 26 листопада 2014 р.

Movie Inspiration: Голодні ігри. Сойка-переспівниця. Частина 1 [The Hunger Games: Mockingjay. Part 1]

"Голодні ігри" мені доволі сподобались, особливо перші дві частини. Тому я вирішила, що терба азцінити і останню, розділену аж на два фільми. Але, чесно кажучи, думаю, що цей поділ був зайвим...


"Сойка-переспівниця. Частина 1" розповідає нам про те, як після руйнації її рідного округу Катнісс з Гейлом і сім'єю живуть в таємничому окрузі 13. Тим - доволі раптово - розташвоане величезне підземне місто-сховок, схоже на Сіон з "Матриці", де живуть повстанці з їхнім революційним президентом і непоганим таким арсеналом зброї.


Тут наша героїня опинається в доволі неприємній ситуації: їй потрібно стати "обличчям" революції і надихати людей, в той час, коли її коханий Піта - в'язень Капітолію. Якщо чесно, фільм, в якому нема самих ігор, трохи викликає нудьгу. Повстанці і їхні революційні ідеї дуже непродумані і всі ці зйомки промо-матеріалів та море непотрібної крові через їхні кроки - трошки несерйозно виглядає. Партизанську війну вести варто зовсім по-іншому. Так само несерйозно виглядає поведінка глави Капітолію: він при бажанні міг би 100 разів знищити Катнісс і його компанію, проте натомість наче розважається.


Так, у фільмі є сильні моменти, є трохи екшну: чого вартий лише кадр, де Катнісс з лука підбиває винищувач XD Трошки дуже_нереально, але пафос-пафос!.. Є чудова Наталі Дормер в ролі Крессіди. Є доволі несподіваний для мене фінал з Пітою. Але загалом вважаю фільм слабшим за попередні. Передбачаю, що наступна частина буде епічною фінальною і переможною битвою проти Капітолію... Чекаємо у 2015.


13 коментарів:

  1. Я не смотрела этот фильм, и вряд ли посмотрю, не люблю такой жанр, но муж мой в восторге))

    ВідповістиВидалити
  2. Фільм я е не бачила, але всі три частини прочитала двічі) Мені здається, що в третій книзі якось за замовчуванням менше екшену, ніж у попередніх. Зате більше розкривається сама Катнісс (чи Кітнісс, в російському перекладі так)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж планую прочитати книгу, бо мені її неодноразово рекомендували, а фільм якось не показує героїв достатньо, як на мене...

      Видалити
  3. Вперше чую про цей фільм, я також як і Оксанка не дуже полюблю такий жанр. Я все таки зібралася піти на Поводиря (робота, робота) уже надіюсь відгук теж напишу)) Аби тіки не ревіти в кінотеатрі) Туш шкода...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, це вже справа смаків)
      Я теж хочу на "Поводиря" піти, дізнатись, що змінилось в українському кінематографі з часів "Штольні" XD Водостійку туш з собою?)

      Видалити
    2. Штольня...ем...в голові одразу туман від того фільму))))

      Видалити
    3. Штольня , спочатку було дуже весело, прикольно,
      а потім стало темно, страшно й больно)))

      Видалити
    4. Ага, ми цю пісню в школі заслухали "до дірок")

      Видалити