понеділок, 3 листопада 2014 р.

Лак для нігтів Maybelline Colorama Acid Wash Effect #246

Кому що, а Наталі - бірюзовий лак. З цим була проста історія: я побачила його у Watsons і закохалась. Maybelline Colorama Acid Wash Effect зачарував мене ще в баночці, та так, що я купила собі два відтінки - 246 і 247. Сьогодні розглянемо перший...


Отож, стандартна баночка лаків Мейбеллін Колорама, зручна й впізнавана, бо завжди лежить в мене на поличці з косметикою. Зручний широкий пензлик. В баночці - ніжно-бірюзовий лак з напівпрозорими вкрапленнями різного розміру, котру обіцяють цікавий манікюр. Відтінок холодніший і світліший, ніж Maybelline Colorama 214, наближений до блакитного і дуже ніжний. Але одна справа - вигляд в баночці, а треба ще ж на нігті нанести!


З лаком Acid Wash Effect #246 у мене не виникло особливих проблем. Стандартно для більшості лаків Maybelline Colorama хороший колір дають лише три шари. Лак не особливо хоче самовирівнюватись, тому навіть ці три шари, якщо їх дуже_дуже_уважно роздивитись, трохи нерівномірні, тому спочатку я була лаком розчарована. Також білі частинки всередині викликали сумніви: деякі з них надто вже великі, а мені хотілось чогось делікатного. Забігаючи наперед скажу, що декілька надто великих до вечора відламались XD


З трьома шарами я впоралась доволі швидко, дала лакові підсохнути (сохне він, до речі, цілком непогано)) і... і дивлюсь і думаю: "Що ж ти такий в баночці красивий?". Бо на нігтях спочатку він мені не сподобався: і колір не дуже насичений, і гігантські білі шматочки чогось дратували. Проте варто було одягнути фіолетове пальто і вийти на вулицю - ситуація кардинально змінилась. Лак  Maybelline Colorama Acid Wash Effect #246 створений для сонячної погоди. Або мені так здалось =) Ну загалом, на сонечку він заграв таким відтінком найніжнішого моря, що я просто розтанула. Одразу асоціації з тим, як пірнаєш кудись, вода огортає тебе, а білі частинки - це насправді бульбашки й піна у морських хвилях. І ця його напівпрозорість - така водяна, легка, свіжа й світла... Одним словом, лак - любов!


Відтінок #247 я ще не пробувала, але як тільки, так зразу)

Ціна в мережі Watsons - 26 UAH за 7 мл.



 




У фотосесії також приймали участь:
- мої улюблені бірюзові браслетики - no name
- пальто, пошите на замовлення, яке я ще покажу в повноцінному образі (fashion blogger ftw!))
- шматочки рюкзака Derby
- перстень Six.


Справа - герой цієї публікації, відтінок 246, а зліва голубенький 247, який ще очікує свого часу.

28 коментарів:

  1. вау! очень интересный товарищ)) в образе хорошо смотрится) голубой бы теперь увидеть) буду ждать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, не можу ним натішитись) Голубенький на черзі!

      Видалити
  2. Ух ты, какой интересный...я еще не пробовала лаки от М. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, он сразу в баночке привлекает внимание)
      А я люблю эти лаки за большую палитру и бюджетную цену, хотя попадаются вреднющие оттенки иногда XD

      Видалити
  3. Красивые оттенки, жду с нетерпением голубой теперь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) найближчим часом і його відзнімаю!

      Видалити
  4. крутий лак і фотографії чудові, і рюкзачок у тебе класний)) дуже сподобався образ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Лак справді вартий уваги. А я саме перебуваю в пошуках нового рюкзака, бо цей вже ледь не до дірок заносила XD

      Видалити
  5. I love your nails style with this look, nice color mix! Have a beautiful Tuesday dear! <3

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Дякую)) То рідкісний момент, коли фотографувала не сама і не на свій телефон, тому тішусь можливості показати цей лак красивіше, ніж зазвичай ^^

      Видалити
  7. Дуже гарний колiр! Не разу не купувала лаки Maybelline, вони стiйкi?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Стійкість залежить від відтінку, але загалом непогана. Ось конкретно цей лак в мене 5 днів з прозорим топом носився без проблем. Але бували такі, що вже на другий день під вечір стирались на кінчиках. Тому тут треба експериментувати і пробувати)

      Видалити
  8. Дуже гарні відтінки, мені чумусь з лаками цієї фірми не щастить, вони в мене день, максимум два тримаються.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      А вони деякі дуже вередливі...( Але от конкретно ця серійка Acid Wash Effect в мене носиться на відмінно... Тобто, 4 дні без проблем)

      Видалити